Spalanie TDi ???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Spalanie TDi ???

Post autor: WRHZ » ndz lut 27, 2005 20:39

Szuakalem po forum ale nie znalazlem chodzi mi ile wedlug producenta powinien palic passat b4 TDi 90KM passat b4 TDI 110KM golf III TDi 90KM golf III TDI 110KM tudziez Vento oraz chcialbym dowiedziec sie ile w rzeczywistosci wychodzi spalanie glwonie chodzi mi o silniczki 90 KM bo przymeirzam sie do zmiany samochodu a wiadomo musi byc ekonomiczny a z drugiej strony mam nie wiem czemu ochote na paska b4 w combi :) pozdro all
P.S. rowniez inne informacje o silniczku TDi 90KM mile widziane



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » ndz lut 27, 2005 23:57

ja mam mk3 TDI 90ps AHU w combi i jestem zadowolony,jak na to auto ten silnik jest idealny,spalanie hmm:D,jest bardzo male,w trasie jak nie przekraczam 120km/h to golf nie pr5zekracza 4l/100km,mam babeczke w wawie a do wawy mam 420km i raz przyjachelem pod sam do na 15l paliwa,wiem ze ciezko w to uwiezyc :D,ale jechalem sobie za tirem tak 80-90km/h troche wkurzajace bylo bo byle kupa mnie wyprzedzalo ale chcialem zobaczyc z czystej ciekawosci czy dojade i dojecham,tyle ze jak juz zgazilem to mi nie zapalil,wyssal do cna :D,hmm Pasek B4 90ps jezdzilem tym tez i szczeze nie zamienil bym sie w golfie sie czuje ze to 90ps na III jeszcze nawet fajnie ciagnie wyprzedzanie to przyjemnosc,a w passacie III jest juz taka dretwa,ale jak ktos lubie wieksze auto to jego sprawa,jednak 90ps w passacie to juz troche drentwo sie zachowuje,znaczy jakos tam idzie ale wiadomo to jakies 500kg wiecej niz golf,za czym idzie wiadomo wieksze spalanie nie wiele ale zawsze,pozatym silnik sprawuje sie bez zazutu,zmieniam tylko oleje i paski,moj AHU ma nakulane teraz juz 265 tys.ale chodzi jak zegar,nie mowy o problemach z odpalaniem czy cos ,strzał i chodzi,wady hmm jeste jedna powazna,plaga kradzierzy,trzeba bardzo na to uwarza TDI to chodliwy towar,gieldy wkoncu gdzies musza sie w to wszytsko zaoptrywac,najlepiej sobie na przewodzie paliwowym zaloyc zawur elektromagnetyczny taki od gazu koszt ok 80zł i ukryty wylacznik w srodku gdzies,tego jzu nie bede mowil niech kazdy sobie sam go schowa,wtedy juz ci nie powina,wlasne metody sa najskuteczniejsze,jak maja ci zajebac to ci nie pomoze zaden alarm ani immobiliser to wszystko jest kupa warte i dawno sprzedane,a tak to fura odpali ale zaraz sobie zdechnie z braku paliwa,a jak dobrze to schowasz to nikt nie znajdzie,a alarm i immobiliser to widomo kazdy jest tak samo zrobiony seryjnie i jest na to mnustwo sposobow,przynajmniej to jest moje zdanie,tylko zawor jak juz to musisz schowac miedzy filtrem paliwea a pompa bo jak schowaqsz przed filtrem to fura ujedzie ze 20km zanim padnie,juz to sprawdzalem,pozdrawiam,w razie jakichs pytan jestem do tyspozycji...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pn lut 28, 2005 00:00

a wane jeszcze jak bedziesz kupowal to zerknij na kolo pasowe,na wale korbowym jesli chodzi lekko kulawo to odrazu sobie daruj,bo to sie lubi psuc w TDI,a naprawa jest droga juz widzialelm nie jeden taki przypadek,nawet juz slyszalem ze niemcy specjalnie to wymyslili zeby cos sie w nich psulo :D,i jak sie przejedziesz to zwroc uwage czy nie szarpie np perzy ruszaniu albo jak puszczasz pedal gazu,takie objawy moga oznaczac ze strowanie pompy jest juz do dupy,czyli sama ta gora,one tez czesto padaja a tak pozatym to ok,mi jeszcze nie padla ale widzialem juz takie przypadki czesto...troche sie rozpisalem hehehe powodzenia...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

baton

Post autor: baton » pn lut 28, 2005 05:22

spalanko różne ale jeszcze nigdy nie spalił mi więcej niż 6 litrów



Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » pn lut 28, 2005 08:30

No dzieki wielkie i czekam na dalsze infromacje itp co do TDi



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lut 28, 2005 08:41

WRHZ pisze:No dzieki wielkie i czekam na dalsze infromacje itp co do TDi
Moje TDI 1Z 90KM z 94 spala 5,6/100 miasto i 5/100 trasa przy 4 osobach i nie lekkim bucie.

Pozdro
Gitner



Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » pn lut 28, 2005 09:08

Widze ze sa rozne rodzaje silnikow TDi z waszych wypowiedzi wiec tez proszeo podanie ktory jest lepszy ...



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » wt mar 01, 2005 02:10

ja moge powiedziec tyle ze jesli chodzi o TDI 90ps to masz do wybory 1Z,AHU,i ALE,z tym ALE to nie mialem doczynienia jeszcze,z 1Z mialem najwiecej,ciezko sie czegos doczepic,1Z od AHU z wygladu nie rozni sie niczym,a z tego co wiem to jest inny komp,a co jeszcze to nie wiem,turbina chyba jest tez ta sama,sam teraz mam AHU i co moge powiedziec to to ze mialem doczynienia juz nie z jednym 1Z i AHU inaczej pracuje,znaczy hmm,nie wiem jak to nazwac,poprostu jest taki inny oddziwiek,jest jak by ciut cichszy,przynajmniej ten moj,slychac tylko takie mruczenie,ale w zadnym wypadku nie ujmujac nic z 1Z,jezeli chodzi o zywotnosc i te sprawy to mysle ze nie ma najmniejszej roznicy miedzy tymi silnikami,z tym ze AHU pali mi wyjatkowo malo,jak nie przekraczam 120/to z 4 l nie wychodzi,w trasie,a 1Z to 5 zawsze trzeba bylo liczyc tylko ze 1Z ma moj kuzyn w passacie i czesto nim jezdze,a passat wiadomo jest ciezszy,przez co moze wiecej palic,ale mam tez kumpla co ma 1Z w mk3 i tez pali mu 5,wiec moze cos tam zmienili,ale nic o tym nie wiem,ale nie ma co szukac dziury w calym te 3 silniki to w sumie jest jeden H...,i jakiego bys nie mial gwarantuje ci ze bedziesz zadowolony,przynajmniej mi wystarcza :D jak narazie :D:D:D


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » wt mar 01, 2005 08:49

marcinvw pisze:............ zadowolony,przynajmniej mi wystarcza :D jak narazie :D:D:D
Dzieki wielkie za wpisy :pub:



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » wt mar 01, 2005 16:08

no wczoraj przebilem u siebie katalizator,z pozytywnym skutkiem :D:D,czuc ze turbina jak by szybciej sie wkreca i wogule gofer stal sie taki żwawszy :D,nawet radia nie wlaczalem bo teraz tak fajnie turbinka swiszcze po tym zabiegu ze,zagluszac to radiem to grzech :D:D:D


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 45 gości