Golf II 1,8 benzyna, rocznik 91. Za wysokie obroty.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

prochu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt maja 02, 2006 09:28
Lokalizacja: Wolin / Koszalin
Kontakt:

Golf II 1,8 benzyna, rocznik 91. Za wysokie obroty.

Post autor: prochu » sob lis 04, 2006 19:14

Witam. Wlasnie zastanawiam sie nad kupnem golfa. Jest do golf II 1,8 benzyna z jednopunktowym wtryskiem. Dzis wlasnie gadalem z gosciem i mowil ze jedynym problem tego golfa jest to ze obroty trzyma caly czas na poziomie 1200. Podobno nie da sie ustawic mniej. Mowil tez ze mechanicy mu poradzili wymienic przewody WN bo nie byly juz dawno wymieniane. Prosze o podpowiedz co to moze byc?
Jaki koszt naprawy?
Golfik jest w bardzo ladnym stanie ale martwia mnie te obroty.
Z gory dziekuje wszystkim za podpowiedzi.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 04, 2006 19:21

prochu pisze:Golfik jest w bardzo ladnym stanie ale martwia mnie te obroty.
częsty i wielokrotnie omawiany na forum problem dotyczący najpewniej silnika krokowego przy wtrysku, lub paru innych rzeczy. Wymiana kabli tego nie poprawi. Moja rada: Dogadaj się z gościem, że kupisz od niego to auto (skoro ci się podoba) jak usunie usterkę, i dasz mu powiedzmy 100-200 złotych więcej niż teraz chce.
Bo po pierwsze od razu będziesz miał kłopot, te wysokie obroty mogą np wpółistnieć z wysokim spalaniem - a nie kupuje się niesprawnego auta któremu nie wiadomo co jest, po drugie golfów na rynku dostatek.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob lis 04, 2006 19:30

prochu, Albo silniczek krokowy albo padnięta lambda i sterownik działa w trybie awaryjnym (wysokie spalanie, dławienie się na zimno, czarny dym z rury po przygazowaniu).


=-Pinhead-=

prochu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt maja 02, 2006 09:28
Lokalizacja: Wolin / Koszalin
Kontakt:

Post autor: prochu » sob lis 04, 2006 20:35

Koles nadminil ze autko po miescie spali jakies 10l a na trasie 8l. Nie wiem czy to duzo czy malo przy silniku 1,8. Ja aktualnie mam maluszka i dopiero wchodze w swiat Golfa :)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 04, 2006 20:40

prochu pisze:Ja aktualnie mam maluszka i dopiero wchodze w swiat Golfa
rozumiem cię, ale nie napalaj się. Nie śpiesz. Po prostu załóż że kłamie mimo że może mówić prawdę. Na trasie 8 to już trochę za dużo, powinien palić ok 7 - 7,5 przy stałej prędkości na autostradzie ok 130-140, a na wolniejszej trasie mniej.
Ty powinieneś to sprawdzić, najlepiej z pomoca kolegi który ma podobne auto i zna się trochę na rzeczy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

prochu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt maja 02, 2006 09:28
Lokalizacja: Wolin / Koszalin
Kontakt:

Post autor: prochu » sob lis 04, 2006 20:46

Wlasnie przydalby mi sie jakis fachowiec. Jakbym kupowal malucha to bym wiedzial gdzie zagladac. Malucha rozbieralem juz prawie do ostatniej srobki. Jutro ide jeszcze rozejrzec sie na gieldzie. Powiedz gdzie zagladac aby dobrze kupic golfa. Chodzi mi tu o blachy i silnik. Na co zwrocic uwage.



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob lis 04, 2006 20:51

Wszystko zależy jak kto jeździ i gdzie jeździ, jak by lambda była padnięta to w mieście palił by grubo ponad 15l/100km. Przy zakupie polecam podjechać do serwisu na sprawdzenie co ten gofer jest warty bo niestety ale znaczna większość mkII na rynku to są szroty. Zaniedbane, powypadkowe, wyeksploatowane wozidełka. Jak wydawać te kilka tysięcy złotych to na coś w co warto później włożyć kase i jeździć. Dlatego lepiej odżałować te 50-100zł na diagnostyke i przynajmniej z grubsza wiedzieć co się kupuje.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 04, 2006 21:24

prochu pisze:Powiedz gdzie zagladac aby dobrze kupic golfa
podstawa to brak zawansowanej korozji oraz brak dużego wypadku w przeszłości. Z mechaniką w zasadzie można sobie poradzić rozsądnym kosztem, bo części jest dużo.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

prochu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt maja 02, 2006 09:28
Lokalizacja: Wolin / Koszalin
Kontakt:

Post autor: prochu » sob lis 04, 2006 22:33

Dziekuje Wam za cenne podpowiedzi.
Wiem juz ze najlepszym sposobem na kupienie golfa jest przed jego zakupem zwyczajnie pojechac do jakiegos dobrego zakladu mechanicznego i niech go "fachowcy" sprawdza.
Dowiedzialem sie ze powinni sprawdzic nastepujece rzeczy: (to tak dla innych czytajacych forum)
Zawieszenie, lambde, silniczek krokowy, kompresje, uklad wydechowy...
To tyle z podstaw, a co jeszcze beda chcieli sprawdzac to niech sprawdza ;-)
Raz jeszcze WIELKIE dzieki za cenne podpowiedzi.
Mysle ze sprawa kupna golfa rozwiaze sie za jakies 4-5 dni. Jak cos to sie pochwale co kupilem. :okej:



Awatar użytkownika
Jacob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 20:37
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Jacob » ndz lis 05, 2006 15:21

Ja mam te same objawy,w swoim mk2 1.8 RP,czarny dym z komina jakby kamaza odpalal,kolosalne spalanie silnikem az szarpie juz nie wiem co robic,sonda wymieniona,silnik krokowy czyszczony,na LPG chodzi git ale obroty tez za wysokie ok 1100,aha i przy odpaleniu zimnego silnika,wchodzi on na zbyt wysokie obroty ma 2tys potem na sekunde na 2.5 a potem jak sie zagrzeje to trzyma 1100 i nizej nie zejdzie.Co robic????



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » ndz lis 05, 2006 15:25

Resetowałeś go po wymianie sondy ? Sprawdzałeś czy nowa sonda działa ? Czujnik temperatury sprawdzony ?


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Jacob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 20:37
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Jacob » ndz lis 05, 2006 15:42

tak reset byl,sonde wymienialem przy okazji gdy robilem uszczelniacze zaworowe,zczytywalem kody i wychodzi za bogata mieszanka,a co do czujnika to sprawdzalem niebieski i jest ok opornosci sa takie jak maja byc,jak go kupilem rok temu to bylo Ok a teraz sie cos powalilo



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 272 gości