[MkIII] Zmiana katalozatora na strumienice?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

grax
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: śr mar 02, 2005 18:15
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

[MkIII] Zmiana katalozatora na strumienice?

Post autor: grax » pt lis 03, 2006 16:25

Witam. Moj katalozatorek juz skonczyl zywot (dziwne odglosy z niego, jak z puszki itp). Jak go odspawam i zaloze strumienice to nic sie nie stanie? Moze tak byc? Jaka to bedzie roznica? Mam Golfa 1,8 KAT. Czy jak mam w dowodzie napisane KAT a bedzie strumienica to czepiac sie nie bedA?



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pt lis 03, 2006 16:46

Katalizator musialbyś założyć jeśli miałbyś sonde za katalizatorem drugą-ja mam tak przy seacie silnik BBY . Jesli sonde masz przed katem albo w kolektorze możesz założyć strumienice. CO do wrażen-auto będzie głośniejsze, nic tak nie wycisza silnika jak kat;)Mozesz spodziewać się małego przyrostu mocy. Przy przglądzie jak nie bedziesz mial kata i znajomego diagnosty to Ci nie podbiją. Strumienice są często w ksztalcie katalizatora dlatego nie powinni sie czepiać:)tylko unikaj analizatora spalin:)Ja jakbym mial kupować strumienice to założyłbym zwykłą rurę ale osobiście zakładam katalizatory dlatego że nie lubie tego bulgotania pod spodem:)pozdrawiam



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » pt lis 03, 2006 17:07

Ja powiem tylko tyle: Użyj opcji "Szukaj", bo tematów a tym było co nie miara ;)



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt lis 03, 2006 18:09

grax pisze:. Czy jak mam w dowodzie napisane KAT a bedzie
to musisz mieć kat



Awatar użytkownika
grzechu2410nn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 506
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:41
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: grzechu2410nn » pt lis 03, 2006 21:46

nie zakładaj tej pier******** strumienicy wybebesz kata i bedzie miał to samo a zaoszczędzisz , nie beda sie czepiać przy przegladzie i. Strumienica moze uszkodzić Ci silnik . szukaj nie gryzie


z kucharskimi pozdrowieniami Grzegorz Dziedzic

grax
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: śr mar 02, 2005 18:15
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Post autor: grax » pt lis 03, 2006 23:33

grzechu2410nn pisze:nie zakładaj tej pier******** strumienicy wybebesz kata i bedzie miał to samo a zaoszczędzisz , nie beda sie czepiać przy przegladzie i. Strumienica moze uszkodzić Ci silnik . szukaj nie gryzie
On jest chyba wybebeszony i chodzi jak w jakies puszcze...dodaje gazu to pierdzi (pyrka) w nim tak slychac glosno...nie wiem od czego to jest,



Awatar użytkownika
grzechu2410nn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 506
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:41
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: grzechu2410nn » sob lis 04, 2006 10:45

a brzeczy Ci cos w nim ( jak być do puszki od piwa wrzucił pare kamieni i potrzasał) moze to oprucz sypiacego sie kata jakieś łaczenie rór Ci sie rozszczelniło co jest czestw w mk3 sam coś o tym wiem . Ale zamiast tej strumienicy w spawaj chodziarz zwykła rurke


z kucharskimi pozdrowieniami Grzegorz Dziedzic

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 434 gości