[MK2 1.8] Proszę pomóżcie zdechł mi golf i nie wiem czemu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- tomekzabrze
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
- Lokalizacja: zabrze
- Kontakt:
- ziolo115
- Ma gadane
- Posty: 248
- Rejestracja: wt kwie 18, 2006 14:12
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Kontakt:
DOUBLE D głupoty gadasz a twoja wiedza na temat benzyny i jej zapłonu jest zerowa. jesli rwiesz sie do pomocy innym to wypadało by dokształcic swoje wiadomosci chociazby w encyklopedi PWN. więc powiedz dlaczego producenci samochodów z katalizatorem zabraniają pchac takie auto?? jesli wiesz to odpowiedz a jesli nie to pozwól innym pomagać w oparciu o fachową wiedze.
- grzechu2410nn
- Gadatliwa bestia
- Posty: 506
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:41
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
może ci pada jakis przewód so pompy paliwa i wskażnika itp.
Ja bym sciągnoł przewód doprowadzajacy paliwo do wtrysku i kręcił rozrusznikiem, oczywiscie przewód paliwowy dop zbiorniczka, słoiczka itp, wtedy bedziesz wiedział czy tłoczy paliwo.
Co do sprawdzania szczelnosci obwodu paliwowego to na wyłaczonym aucie na parkingu czy gdzieś za zadne skarby sie nie dopatrzysz, benzyna szybko paruje i nie znajdziesz tego, proponuje weprzhnij auto na stare rpześcieradło (mogą być gazety porozkłądane pod autem) rozciagniete na ziemi, odpal auto jak sie uda i niech pochodzi 10 minut, gazuj czy coś, tam gdzie ebdzie plama od benzyny pod autem to tam ci spiernicza paliwo, do silnika raczej napewno nie walneło paliwem bo by sie nie zmieściło, wiec tam niemasz co szukać.
Po piewrwsze upewnij sie czy masz rzeczywiscie paliwo, po drugie jak niemasz szukaj wycieku.
Pozdrawiam i powodzenia.
Ja bym sciągnoł przewód doprowadzajacy paliwo do wtrysku i kręcił rozrusznikiem, oczywiscie przewód paliwowy dop zbiorniczka, słoiczka itp, wtedy bedziesz wiedział czy tłoczy paliwo.
Co do sprawdzania szczelnosci obwodu paliwowego to na wyłaczonym aucie na parkingu czy gdzieś za zadne skarby sie nie dopatrzysz, benzyna szybko paruje i nie znajdziesz tego, proponuje weprzhnij auto na stare rpześcieradło (mogą być gazety porozkłądane pod autem) rozciagniete na ziemi, odpal auto jak sie uda i niech pochodzi 10 minut, gazuj czy coś, tam gdzie ebdzie plama od benzyny pod autem to tam ci spiernicza paliwo, do silnika raczej napewno nie walneło paliwem bo by sie nie zmieściło, wiec tam niemasz co szukać.
Po piewrwsze upewnij sie czy masz rzeczywiscie paliwo, po drugie jak niemasz szukaj wycieku.
Pozdrawiam i powodzenia.
Mk3 GTI 16V ABF
igor002, Witam Kupiłem karnister benzynki i wlałem do zbiornika. Postawiłem fure na kobyłki i zapaliłem chodził nie długo bo jakieś 20-25 minut aż zgasł. ale przez ten czas sprawdziłem wszędzie gdzie sie dało siedziałem pod furą pchałem ręce gazety i co tylko żeby sprawdzić czy gdzieś nie ma choć najmniejszego przecieku. Nic zero układ paliwowy czystu żanego nawet najmniejszego wycieku. A paliwo poszło, prawie 10 litrów wlałem nie zostało prawie nic.
Byłem u kilku mechaników i żaden nie chce sie podjąć sprawdzania i innych żeczy z tym związanych. We wtorek jade niech podłączą kompa i sprawdzą błędy czy coś. Jeden mechanik powiedział że jak potym nic nie wykaże to żebym przyjechał do niego on porozbiera silnik i co tylko i będzie próbował ale powiedział że za to duużo weźmie. Na początek zaśpiewał 600zł i zobaczymy co dalej.
Nic to, nie pierwszy raz juz mi ten silnik gra na nerwach i postanowiłem go zmienić musze tylko troche kasy odłożyć i będe szukał G60
Pozdrawiam
Marek
Byłem u kilku mechaników i żaden nie chce sie podjąć sprawdzania i innych żeczy z tym związanych. We wtorek jade niech podłączą kompa i sprawdzą błędy czy coś. Jeden mechanik powiedział że jak potym nic nie wykaże to żebym przyjechał do niego on porozbiera silnik i co tylko i będzie próbował ale powiedział że za to duużo weźmie. Na początek zaśpiewał 600zł i zobaczymy co dalej.
Nic to, nie pierwszy raz juz mi ten silnik gra na nerwach i postanowiłem go zmienić musze tylko troche kasy odłożyć i będe szukał G60
Pozdrawiam
Marek
Sprawdz ile jest paliwa najlepiej zajrzyj do niego przez otwor w bagazniku tam gdzie wchodza przewody paliwowe. Bo jak masz tez problem z elektryka to moze Ci klamac wskaznik paliwa tymbardziej jak byc mial problem z ladowaniem bo aku nie ladowane to napiecie Ci spada, iskry niema i auto zdycha a i wstaznik paliwa to nic innego jak prosty woltomierz pokazujacy napiecie na plywaku w zbiorniku paliwa. Im mniej paliwa tym mniejsze napiecie i mniejsze napiecie na nim. Ale jak niema ladowania to jak zmniejsza sie napiecie na aku i pokarze Ci ze masz mniej paliwa. Sprawdz ladowanie jak ok to odejdzie Ci jeden problem za ktory nie bedziesz musial placic mechanikowi
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Tak,bracie,coś musi być z elekrtyką, jak nic!Wiktor_7 pisze: Bo jak masz tez problem z elektryka to moze Ci klamac wskaznik paliwa tymbardziej jak byc mial problem z ladowaniem bo aku nie ladowane to napiecie Ci spada, iskry niema i auto zdycha a i wstaznik paliwa to nic innego jak prosty woltomierz pokazujacy napiecie na plywaku w zbiorniku paliwa
Zobacz czy po regulacji zapłonu został podłączony z powrotem niebieski czujnik temp. na króćcu z przodu głowicy i czy kable prowadzące do tego czujnika nie są uszkodzone.
Zobacz też czy przewód podciśnieniowy jest szczelny i dobrze podpięty do siłownika przy aparacie zapłonowym.
O ile się zorientowałem, masz RP-ka i do regulacji powinien być chyba odpinany czujnik (i bodająze odpięty i zaślepiony przewód podciśnienia regulatora podciśnieniowego aparatu zapł.) - koledzy, sprawdźcie mnie i poprawcie, ba ja mam AAM-a i nie mam regulacji podciśnieniowej.
P.s. - skąd pobór prądu 0,38 A? W "spoczynku" powinien działać tylko zegarek, ale 0,38 A świadczy o jakimś zwarciu, dzień-dwa i rozładuje aku. Może gdzieś jakieś kable zostały ruszone przez przypadek? Zwłaszcza te które trzeba było ruszyć, tzn. te od czujnika? Albo sam czujnik dostaje zwarcia?
Ps. 2 - liczniki w Mk2 i np. w passacie głupieją: czasem temperatura i wskazanie poziomu paliwa stoją w passacinie na "0" albo dochodzą do połowy stanu, albo nagle powoli zaczynają opadać. Popukaj lekko w zegary, u mnie pomaga Potrafią wtedy zamigać kontrolki oleju i płynu. Wrażenie jakby na kilometrze spalił pół baku albo i cały (70 l.).
niedogrzanie - zobacz na postoju czy to jest faktycznie, czy tylko brak wskazania. Z paliwem - tak jak było wyżej, na ucho
Zobacz też czy przewód podciśnieniowy jest szczelny i dobrze podpięty do siłownika przy aparacie zapłonowym.
O ile się zorientowałem, masz RP-ka i do regulacji powinien być chyba odpinany czujnik (i bodająze odpięty i zaślepiony przewód podciśnienia regulatora podciśnieniowego aparatu zapł.) - koledzy, sprawdźcie mnie i poprawcie, ba ja mam AAM-a i nie mam regulacji podciśnieniowej.
P.s. - skąd pobór prądu 0,38 A? W "spoczynku" powinien działać tylko zegarek, ale 0,38 A świadczy o jakimś zwarciu, dzień-dwa i rozładuje aku. Może gdzieś jakieś kable zostały ruszone przez przypadek? Zwłaszcza te które trzeba było ruszyć, tzn. te od czujnika? Albo sam czujnik dostaje zwarcia?
Ps. 2 - liczniki w Mk2 i np. w passacie głupieją: czasem temperatura i wskazanie poziomu paliwa stoją w passacinie na "0" albo dochodzą do połowy stanu, albo nagle powoli zaczynają opadać. Popukaj lekko w zegary, u mnie pomaga Potrafią wtedy zamigać kontrolki oleju i płynu. Wrażenie jakby na kilometrze spalił pół baku albo i cały (70 l.).
niedogrzanie - zobacz na postoju czy to jest faktycznie, czy tylko brak wskazania. Z paliwem - tak jak było wyżej, na ucho
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Witam troche mnie tu nie było bo komp mi wysiadł
stonefree, fura po odpaleniu się dusiła ale chodziła a wydechu smierdziało benzyną mimo że upłynęło lekko ponad 20 min to wyssał mi benzyne z baku PRAWIE całą jakieś resztki zostały ale już tak mało że zaczął się dusić mocniej aż zgał.
Wiktor_7, właśnie przez otwór w zbiorniku patrzyłem stan benzyny i ... jej zbrakło.Z elektryką mam problem i będe musiał sie z tym uporać z kolei problem z ładowaniem był taki że padł regulator napięcia i szczotki były do kitu zmieniłem i ładowanie okej, ale zwarcie gdzieś zostało.
bodzio_j, niestety nie mam możliwości podpiąć czyjegoś ECU no chyba że przyjedziesz do zamościa może mi sie uda kogoś znaleć blisko zmc to wtedy podepne.
czyś, czujniki mam podpięte a pozatym to mam 1,8 RV a nie RP
A sprawa wygląda następująco poszedłem do firmy TECH C...M w zamościu żeby tego kompa podpiąć i powiedziano mi że golfów dwójek nie robią trójki owszem dwójek nie. Podjechałem potem do seata bo tam też sprawdzają ale powiedziano mi że mam kompa z 89roku i nie sprawdzą bo dopiero od 90 roku były z wyjściem diagnostycznym a więc golf stoi i marznie a ja szukam dalej mechaników którzy by to zrobili. W zamościu nikt nie chce. Jak nikt nie zechce zrobić to trudno ja juz zacząłem odkładać kase na nowy silnik więc najwyżej postoi do wiosny.
Pozdrawiam
stonefree, fura po odpaleniu się dusiła ale chodziła a wydechu smierdziało benzyną mimo że upłynęło lekko ponad 20 min to wyssał mi benzyne z baku PRAWIE całą jakieś resztki zostały ale już tak mało że zaczął się dusić mocniej aż zgał.
Wiktor_7, właśnie przez otwór w zbiorniku patrzyłem stan benzyny i ... jej zbrakło.Z elektryką mam problem i będe musiał sie z tym uporać z kolei problem z ładowaniem był taki że padł regulator napięcia i szczotki były do kitu zmieniłem i ładowanie okej, ale zwarcie gdzieś zostało.
bodzio_j, niestety nie mam możliwości podpiąć czyjegoś ECU no chyba że przyjedziesz do zamościa może mi sie uda kogoś znaleć blisko zmc to wtedy podepne.
czyś, czujniki mam podpięte a pozatym to mam 1,8 RV a nie RP
A sprawa wygląda następująco poszedłem do firmy TECH C...M w zamościu żeby tego kompa podpiąć i powiedziano mi że golfów dwójek nie robią trójki owszem dwójek nie. Podjechałem potem do seata bo tam też sprawdzają ale powiedziano mi że mam kompa z 89roku i nie sprawdzą bo dopiero od 90 roku były z wyjściem diagnostycznym a więc golf stoi i marznie a ja szukam dalej mechaników którzy by to zrobili. W zamościu nikt nie chce. Jak nikt nie zechce zrobić to trudno ja juz zacząłem odkładać kase na nowy silnik więc najwyżej postoi do wiosny.
Pozdrawiam
Witajcie Tak cztam waszej podpowiedzi co do kolegi moze i z czesca macie racje, ale ja mysle ze to jest taka zecz jak:
1. SONDA LABADA przez nia moze paliwo bardzo szybko sie spalac.
A po drugie , mowiles ze olej ci smierdzi benzyna.
Powiedz mi taka zecz czy podniusl ci sie chodz troche poziom oleju ??
Bo moja druga sugestia .
Jezeli Sonda labada ci padla i olej ci sie troszke podnusl to Reduktor podcisnienia ci padl, bo umnie w rp bylo to samo ale nie wiem jak to u ciebie,
nie wiem jak bylo w RV
to tylko moja sugestia .
Wiec czekam co myslycie o tym
1. SONDA LABADA przez nia moze paliwo bardzo szybko sie spalac.
A po drugie , mowiles ze olej ci smierdzi benzyna.
Powiedz mi taka zecz czy podniusl ci sie chodz troche poziom oleju ??
Bo moja druga sugestia .
Jezeli Sonda labada ci padla i olej ci sie troszke podnusl to Reduktor podcisnienia ci padl, bo umnie w rp bylo to samo ale nie wiem jak to u ciebie,
nie wiem jak bylo w RV
to tylko moja sugestia .
Wiec czekam co myslycie o tym
VWelvis pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 325 gości