[MK2 1.8] Proszę pomóżcie zdechł mi golf i nie wiem czemu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomekzabrze
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: tomekzabrze » czw paź 26, 2006 20:53

wiesz i nowe termostaty bywaja waldiwe szczegolnie verneta :)



Awatar użytkownika
ziolo115
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

Post autor: ziolo115 » czw paź 26, 2006 20:58

DOUBLE D głupoty gadasz a twoja wiedza na temat benzyny i jej zapłonu jest zerowa. jesli rwiesz sie do pomocy innym to wypadało by dokształcic swoje wiadomosci chociazby w encyklopedi PWN. więc powiedz dlaczego producenci samochodów z katalizatorem zabraniają pchac takie auto?? jesli wiesz to odpowiedz a jesli nie to pozwól innym pomagać w oparciu o fachową wiedze.



Awatar użytkownika
grzechu2410nn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 506
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:41
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: grzechu2410nn » czw paź 26, 2006 22:47

a moze podepnij samochód pod VGA i zobacz czy nie wykarze jakichś błedów ?? jesli sie myle niech ktoś mnie poprawi :pub:


z kucharskimi pozdrowieniami Grzegorz Dziedzic

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pt paź 27, 2006 00:07

może ci pada jakis przewód so pompy paliwa i wskażnika itp.
Ja bym sciągnoł przewód doprowadzajacy paliwo do wtrysku i kręcił rozrusznikiem, oczywiscie przewód paliwowy dop zbiorniczka, słoiczka itp, wtedy bedziesz wiedział czy tłoczy paliwo.
Co do sprawdzania szczelnosci obwodu paliwowego to na wyłaczonym aucie na parkingu czy gdzieś za zadne skarby sie nie dopatrzysz, benzyna szybko paruje i nie znajdziesz tego, proponuje weprzhnij auto na stare rpześcieradło (mogą być gazety porozkłądane pod autem) rozciagniete na ziemi, odpal auto jak sie uda i niech pochodzi 10 minut, gazuj czy coś, tam gdzie ebdzie plama od benzyny pod autem to tam ci spiernicza paliwo, do silnika raczej napewno nie walneło paliwem bo by sie nie zmieściło, wiec tam niemasz co szukać.
Po piewrwsze upewnij sie czy masz rzeczywiscie paliwo, po drugie jak niemasz szukaj wycieku.

Pozdrawiam i powodzenia.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
VWred
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 21:21
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: VWred » ndz paź 29, 2006 12:48

igor002, Witam Kupiłem karnister benzynki i wlałem do zbiornika. Postawiłem fure na kobyłki i zapaliłem chodził nie długo bo jakieś 20-25 minut aż zgasł. ale przez ten czas sprawdziłem wszędzie gdzie sie dało siedziałem pod furą pchałem ręce gazety i co tylko żeby sprawdzić czy gdzieś nie ma choć najmniejszego przecieku. Nic zero układ paliwowy czystu żanego nawet najmniejszego wycieku. A paliwo poszło, prawie 10 litrów wlałem nie zostało prawie nic.

Byłem u kilku mechaników i żaden nie chce sie podjąć sprawdzania i innych żeczy z tym związanych. We wtorek jade niech podłączą kompa i sprawdzą błędy czy coś. Jeden mechanik powiedział że jak potym nic nie wykaże to żebym przyjechał do niego on porozbiera silnik i co tylko i będzie próbował ale powiedział że za to duużo weźmie. Na początek zaśpiewał 600zł i zobaczymy co dalej.

Nic to, nie pierwszy raz juz mi ten silnik gra na nerwach i postanowiłem go zmienić musze tylko troche kasy odłożyć i będe szukał G60 :mrgreen:
Pozdrawiam
Marek



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz paź 29, 2006 13:46

To przecież on by rzygał tą benzyną z wydechu i się zalewał na wolnych obrotach!Napewno w zbiorniku nic nie zostało?Może masz zatkane jakiś odpowietrznik w korku wlewu,albo pompa zdycha po 20 minutach,b to jest niemozliwe,żeby w 20 minut 10 litrów wachy spalił!

[ Dodano: Nie Paź 29, 2006 12:48 ]
:panna:



Awatar użytkownika
Wiktor_7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: sob lis 26, 2005 20:07
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Wiktor_7 » pn paź 30, 2006 08:17

Sprawdz ile jest paliwa najlepiej zajrzyj do niego przez otwor w bagazniku tam gdzie wchodza przewody paliwowe. Bo jak masz tez problem z elektryka to moze Ci klamac wskaznik paliwa tymbardziej jak byc mial problem z ladowaniem bo aku nie ladowane to napiecie Ci spada, iskry niema i auto zdycha a i wstaznik paliwa to nic innego jak prosty woltomierz pokazujacy napiecie na plywaku w zbiorniku paliwa. Im mniej paliwa tym mniejsze napiecie i mniejsze napiecie na nim. Ale jak niema ladowania to jak zmniejsza sie napiecie na aku i pokarze Ci ze masz mniej paliwa. Sprawdz ladowanie jak ok to odejdzie Ci jeden problem za ktory nie bedziesz musial placic mechanikowi



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pn paź 30, 2006 08:29

VWred, jeśli masz możliwość pożyczenia ECU to by było nieźle. Kiedyś u mnie padł i zalewało auto. Nie zapalał ( po odpięciu wtyczki od wtrysków, próbował załapać).
Wymiana ECU i działa.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pn paź 30, 2006 16:42

Wiktor_7 pisze: Bo jak masz tez problem z elektryka to moze Ci klamac wskaznik paliwa tymbardziej jak byc mial problem z ladowaniem bo aku nie ladowane to napiecie Ci spada, iskry niema i auto zdycha a i wstaznik paliwa to nic innego jak prosty woltomierz pokazujacy napiecie na plywaku w zbiorniku paliwa
Tak,bracie,coś musi być z elekrtyką, jak nic!



Awatar użytkownika
Wiktor_7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: sob lis 26, 2005 20:07
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Wiktor_7 » pn paź 30, 2006 18:47

VWred wiesz juz cos co z autkiem? Bo ciekaw jestem. Zreszta pewnie nie tylko ja :)
Pozdro



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn paź 30, 2006 20:38

Zobacz czy po regulacji zapłonu został podłączony z powrotem niebieski czujnik temp. na króćcu z przodu głowicy i czy kable prowadzące do tego czujnika nie są uszkodzone.
Zobacz też czy przewód podciśnieniowy jest szczelny i dobrze podpięty do siłownika przy aparacie zapłonowym.

O ile się zorientowałem, masz RP-ka i do regulacji powinien być chyba odpinany czujnik (i bodająze odpięty i zaślepiony przewód podciśnienia regulatora podciśnieniowego aparatu zapł.) - koledzy, sprawdźcie mnie i poprawcie, ba ja mam AAM-a i nie mam regulacji podciśnieniowej.

P.s. - skąd pobór prądu 0,38 A? W "spoczynku" powinien działać tylko zegarek, ale 0,38 A świadczy o jakimś zwarciu, dzień-dwa i rozładuje aku. Może gdzieś jakieś kable zostały ruszone przez przypadek? Zwłaszcza te które trzeba było ruszyć, tzn. te od czujnika? Albo sam czujnik dostaje zwarcia?

Ps. 2 - liczniki w Mk2 i np. w passacie głupieją: czasem temperatura i wskazanie poziomu paliwa stoją w passacinie na "0" albo dochodzą do połowy stanu, albo nagle powoli zaczynają opadać. Popukaj lekko w zegary, u mnie pomaga :) Potrafią wtedy zamigać kontrolki oleju i płynu. Wrażenie jakby na kilometrze spalił pół baku albo i cały (70 l.).
niedogrzanie - zobacz na postoju czy to jest faktycznie, czy tylko brak wskazania. Z paliwem - tak jak było wyżej, na ucho :)


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
VWred
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 21:21
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: VWred » pt lis 03, 2006 00:42

Witam troche mnie tu nie było bo komp mi wysiadł :grrr:
stonefree, fura po odpaleniu się dusiła ale chodziła a wydechu smierdziało benzyną mimo że upłynęło lekko ponad 20 min to wyssał mi benzyne z baku PRAWIE całą jakieś resztki zostały ale już tak mało że zaczął się dusić mocniej aż zgał.
Wiktor_7, właśnie przez otwór w zbiorniku patrzyłem stan benzyny i ... jej zbrakło.Z elektryką mam problem i będe musiał sie z tym uporać z kolei problem z ładowaniem był taki że padł regulator napięcia i szczotki były do kitu zmieniłem i ładowanie okej, ale zwarcie gdzieś zostało.
bodzio_j, niestety nie mam możliwości podpiąć czyjegoś ECU no chyba że przyjedziesz do zamościa :grin: może mi sie uda kogoś znaleć blisko zmc to wtedy podepne.
czyś, czujniki mam podpięte a pozatym to mam 1,8 RV a nie RP

A sprawa wygląda następująco poszedłem do firmy TECH C...M w zamościu żeby tego kompa podpiąć i powiedziano mi że golfów dwójek nie robią trójki owszem dwójek nie. Podjechałem potem do seata bo tam też sprawdzają ale powiedziano mi że mam kompa z 89roku i nie sprawdzą bo dopiero od 90 roku były z wyjściem diagnostycznym a więc golf stoi i marznie a ja szukam dalej mechaników którzy by to zrobili. W zamościu nikt nie chce. Jak nikt nie zechce zrobić to trudno ja juz zacząłem odkładać kase na nowy silnik więc najwyżej postoi do wiosny.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
VWelvis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt sie 08, 2006 11:44
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: VWelvis » pt lis 03, 2006 18:07

Witajcie Tak cztam waszej podpowiedzi co do kolegi moze i z czesca macie racje, ale ja mysle ze to jest taka zecz jak:

1. SONDA LABADA przez nia moze paliwo bardzo szybko sie spalac.
A po drugie , mowiles ze olej ci smierdzi benzyna.
Powiedz mi taka zecz czy podniusl ci sie chodz troche poziom oleju ??
Bo moja druga sugestia .
Jezeli Sonda labada ci padla i olej ci sie troszke podnusl to Reduktor podcisnienia ci padl, bo umnie w rp bylo to samo ale nie wiem jak to u ciebie,
nie wiem jak bylo w RV
to tylko moja sugestia .
Wiec czekam co myslycie o tym :)


VWelvis pozdrawiam

Awatar użytkownika
VWred
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 21:21
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: VWred » sob lis 04, 2006 12:22

VWelvis, owszem podniósł się poziom oleju o około dwa milimetry sprawdzone ostatnio



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 302 gości