Powód tarcia opon tylnych o nadkola

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » śr lis 01, 2006 18:28

gniochu pisze:sprezynki narazie -40/40
Jeżeli chciałbyś więcej załozyc tzn np -60 to już wtedy radziłbym zakładać nowe amory, mogą być już za długie względem springów ,takie EOT.
gniochu pisze:co proponujesz zeby nie bylo duzo bardziej twardo niz teraz????
Radził bym używkę KONI, są dobre markowo i podobno ładnie "pracują" i często są polecane



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » śr lis 01, 2006 18:28

bewerber39 pisze:jedyny problem to zawracanie przy wiekszej szybkosci np na rondach przednie opony ocieraja o blotniki ale da sie z tym zyc :)
u mnie sie tak dzieje jak nieraz na recznym poszaleje na jakims placu ;P tez mi tra o nadkola przy skrecic i na zaciagnietym recznym ;)

[ Dodano: Sro Lis 01, 2006 17:29 ]
barteKKK03 pisze:Radził bym używkę KONI, są dobre markowo i podobno ładnie "pracują" i często są polecane
a nie biorac pod uwage Koni ;P bo raczej takich nie wychacze :blush:



Awatar użytkownika
bewerber39
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt paź 17, 2006 18:59
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Post autor: bewerber39 » śr lis 01, 2006 18:33

odnosnie obnizania samochodow. Jestem nowym ale bardoz dumnym posiadaczem GTI WE i mama pyrtanko jaka jest oryginalna wysokosc golfow na od nawierzczni np belki tylniej od asfaltu lub mocowania wachaczy przednich. Pytam bo chcial bym wiedziec o ile moj siest obnizony :)

[ Dodano: 01 Lis 2006 17:36 ]
ja mam nowe amory alco gazowe i wedlug mnie sa idealnym kompromisem miedzy dobrymi wlasciwosciami jezdnymi i wzglednym komfortem bo nie lubie wysiadac z auta z bolacymi plecami a polskie drogi zreszta co tu mowic wszyscy po nich jezdzimy



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » śr lis 01, 2006 18:39

a nie biorac pod uwage Koni ;P bo raczej takich nie wychacze
To może teraz coś z niższej półki cenowej ;) Jamex, cała masa tego jest na allegro czy byle gdzie i ceny są przystępne



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » śr lis 01, 2006 18:40

a weitec lub supersport??



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » śr lis 01, 2006 18:42

gniochu pisze:weitec
Miałem na aucie kompletny kit tego producenta i nieźle się sprawowało i długi czas znosiło trudy polskiej drogi
gniochu pisze:supersport
Niższa półka cenowa co za tym idzie jakościowa, ale sporo ludzi sie na tym buja, trochę narzekają, ale ogólnie jest OK



Awatar użytkownika
bewerber39
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt paź 17, 2006 18:59
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Post autor: bewerber39 » śr lis 01, 2006 18:44

supersporta mam tylne sprezyny i jestem z nich zadowolony nie wiem jak spisuja sie amoty ale powinny byc oki



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » śr lis 01, 2006 18:44

bo wlasnie myslalem nad weiteciem zielonym ale sam nie wiem, duzo twardszy bedzie niz seria??



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » śr lis 01, 2006 18:45

gniochu pisze:duzo twardszy bedzie niz seria??
No ten Weitec jest dosyć twardy



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » śr lis 01, 2006 18:47

bo mi chodzi o to aby uzyskac kompromis pomiedzy gleba a nie zabardzo twardym autem, bo niestety samochod dziele z ojcem i bedzie rzezil ze mu trzepie :(



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr lis 01, 2006 23:57

mnie pomogły gumy wkladane w sprezyny , mialem ich az dwie na strone , pozniej jak zmienilem opony na profil 45 to jedna gume wyciagnalem i jest ok, cena jednej gumy kilka zł a problem z przytarciami sie skonczyl


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
bewerber39
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt paź 17, 2006 18:59
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Post autor: bewerber39 » czw lis 02, 2006 00:03

mam pytanko o jakie gumy chodzi, jak o nie prosic w sklepie i jak sie je montuje??



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw lis 02, 2006 05:48

proszem Ciem bardzo :D http://moto.allegro.pl/item137159459_na ... mocja.html


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
bewerber39
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt paź 17, 2006 18:59
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Post autor: bewerber39 » czw lis 02, 2006 13:47

Dzieki bardzo mysle ze warto sprobowac :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 449 gości