Temperatura silnika - ostatnie starcie !!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
no to OK, mialem podejzenia ze przy gazie parownik zbyt duzo ciepla odbiera, poprzedniego 1.3 nie moglem dogrzac a z gazem byl...TheGwiazdor pisze:Ja mam lpg i na gazie mi się szybciej rozgrzewa auto niż na benzynie.
To nie ma nic do rzeczy czy lpg czy benzyna. I tu i tu powinno być 90 stopni.
Dobry termostat to podstawa. Ja za szybko otwiera to trudno żeby na krótkiej trasie doszedł do 90stopni skoro termostat się otwiera przy 70stopniach.
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
prawidlowa czyli 90 stopnik okolostary123 pisze:No Panowie powiedzcie mi jaką ja mam temperaturę, strzała na wskaźniku stoi pionowo na "światełku" ile to stopni??
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
U mnie w 1,9 TDI mam temperature 70 stopni niezaleznie czy stoje w korku czy jade na trasie (przy obeznych minusowych temperaturach na dworzu), ale na początku stycznia jak temperatury były dodatnie to jak stalem w korku wskaźnik dochodził do 90 stopni i termostat puszczał. Ogrzewanie działa średnio moge powiedziec ze nawet troche słabo. Jak mialem Audi b4 1,9 tdi historia tak samo wyglądała. Czy to wina termostatu ?
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
????
CZYTAJĄC FORA WYGLĄDA ZE U CIEBIE WINA TERMOSTATU ALE JA MAM TEN SAM PROBLEM TYLE, ŻE TEMP W SRODKU OK, WYMIENIŁEM TERMOSTAT I TEMP. DOCHODZI DO 70 STOPNI I DALEJ NIE PÓJDZIE - WYMIEŃ TERMOSTAT MOŻE TOBIE POMOŻE , POZDRAWIAMaw69 pisze:U mnie w 1,9 TDI mam temperature 70 stopni niezaleznie czy stoje w korku czy jade na trasie (przy obeznych minusowych temperaturach na dworzu), ale na początku stycznia jak temperatury były dodatnie to jak stalem w korku wskaźnik dochodził do 90 stopni i termostat puszczał. Ogrzewanie działa średnio moge powiedziec ze nawet troche słabo. Jak mialem Audi b4 1,9 tdi historia tak samo wyglądała. Czy to wina termostatu ?
Przed chwilą jeździłem autkiem i sprawdziłem 7min normalnej jazdy mu wystarcza i wskaźnik stoi prosto czyli jest 90 stopni.
Fakt że diesle się wolniej rozgrzewają ale miałem kiedyś T2 1.6TD i zawsze grzał do 90stopni.
Taki przypadek jak jest poruszany zauważyłem u Siebie w Ś.P. MK3 1.6ABU. Trzymał 70 stopni zimą i ani więcej. Kupiłem termostat, wymieniłem płyn i 90 stopni bez problemu osiągał.
Ojciec ma Polówkę 1.6 i jeździ codziennie do pracy 4km i mówi że bez problemu się zagrzewa to samo jak przyjeźdża w weekendy i goni go po trasie to cały czas trzyma 90.
Fakt że diesle się wolniej rozgrzewają ale miałem kiedyś T2 1.6TD i zawsze grzał do 90stopni.
Taki przypadek jak jest poruszany zauważyłem u Siebie w Ś.P. MK3 1.6ABU. Trzymał 70 stopni zimą i ani więcej. Kupiłem termostat, wymieniłem płyn i 90 stopni bez problemu osiągał.
Ojciec ma Polówkę 1.6 i jeździ codziennie do pracy 4km i mówi że bez problemu się zagrzewa to samo jak przyjeźdża w weekendy i goni go po trasie to cały czas trzyma 90.
to moze cos zle zrozumiales, dobry mechanik nie powiedzalby ze 70 stopni to normalne...ma byc 90 i kropka. Ze niby po co temrmostat na 84 stopnie jest zazwyczaj nastawiony? ano po to zeby w okoliocach 90 sie temperatura ksztaltowala.ku_bi pisze:nie muszę to mój dobry kolega i zapewniam że zna sie na rzeczy.MaLiBU pisze:zmien mechanika...ku_bi pisze:ja mam w zimę podczas jazdy trochę ponad 70 C, w korku lub jak się zatrzymam wskaźni temp. wędruje na 90 C. mechanior mówił ze wszystko oki - tak ma być
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
no i dobrze ze o tym piszesz. Bardzo dobrze ze raz na jakis czas ktos popiera moja teorie ktora w zasadzie nawet nie jest teoria a faktem, bo czytajac posty w ktorych co chwile ktos wciska ze 70 w zimie to normalne zaczynam powoli w to wierzyc i glupiec Moze wystosujemy do VW pismo w tej kwestji to wreszcie coniektorzy uwierza ze prawidlowa temperatura pracy silnika to 90 stopni...TheGwiazdor pisze:Przed chwilą jeździłem autkiem i sprawdziłem 7min normalnej jazdy mu wystarcza i wskaźnik stoi prosto czyli jest 90 stopni.
Fakt że diesle się wolniej rozgrzewają ale miałem kiedyś T2 1.6TD i zawsze grzał do 90stopni.
Taki przypadek jak jest poruszany zauważyłem u Siebie w Ś.P. MK3 1.6ABU. Trzymał 70 stopni zimą i ani więcej. Kupiłem termostat, wymieniłem płyn i 90 stopni bez problemu osiągał.
Ojciec ma Polówkę 1.6 i jeździ codziennie do pracy 4km i mówi że bez problemu się zagrzewa to samo jak przyjeźdża w weekendy i goni go po trasie to cały czas trzyma 90.
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
,majkel pisze:w książce obsługi golfa 3 jest napisane że normalna temp. silnika to 90stC
w ksiazce do mk2 nie podali
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 334 gości