Witam, mam mały problem, autko nie chce palić na zimnym silniku przy niskich temperaturach, na pych pali bezproblemowo. Rozrusznik jest zregenerowany, akumulator nowy 60 Ah, poprzedni też nowy 45 Ah, nawet przy cieplejszych dniach miał problemy 60 lepiej sie spisywała, świece nowe, kable maja rok, nowa kopułka i palec, zmieniony komputer. Tak jakby cos za dużo prądu pobierało przy normalnym rozruchu, no ale przy odpalaniu na pych odpada tylko rozrusznik, no i akumulator nie jest tak istotny,
Dodam że słabo kręci, jak jest zimny, jest to możliwe że powodem tego słabego kręcenia może być brak oleju w skrzyni biegów będz jego niski stan (chociaż to też odpada, bo przy wcisnietym sprzęgle skrzynia jest odłączona), bo silnikowy jest ok, mineralny bo mineralny, ale to chyba nie problem., podpowiedzcie co to może być, może dobrze kombinuje, a może jest coś jeszcze o czym nie pomyślałem, jeśłi nie wy to chyba wizyta u mechanika pozostaje, bo już rok męcze sie z tym:)
[MK2 1.8 16V] Na pych pali, normalnie nie chce
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2 1.8 16V] Na pych pali, normalnie nie chce
Ostatnio zmieniony wt paź 31, 2006 00:22 przez Romek13, łącznie zmieniany 1 raz.
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
rozrusznik zregenerowany-a tulejka od stronu zębatki-niepamiętam czy ona jest w bloku czy w skrzyni,jest wymieniona czy tylko w rozruszniku są wymienione
może masz zasłaby(zacienki) kabel masowy albo ten gruby plusowy-między rozrusznikiem a klemą plusową,sprawdź czy się niegrzeją gdy próbujesz odpalić
takie moje pomysły
może masz zasłaby(zacienki) kabel masowy albo ten gruby plusowy-między rozrusznikiem a klemą plusową,sprawdź czy się niegrzeją gdy próbujesz odpalić
takie moje pomysły
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
- InspBober
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 22:41
- Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
- Kontakt:
Poza problemem z odpalaniem nie ma innych kłopotów? Odpalając na pych "wyrzucasz" z układu rozrusznik. Moze regeneracja rozrusznika nie została dobrze wykonana. Albo aku sam sie rozładowuje. Próbowałeś z kabli od kogos odpalić? Rozumiem ze jak silnik jest ciepły to palił bez kłopotów? A jak było w lato?
[url]http://rapidshare.com/files/3054669/Swap_gaznika.zip.html[/url]
Mysle że rozrusznik został dobrze zregenerowany, bo kreci jak głupi:), na ciepłym. Co do rozładowań, kiedyś ogladałem instalacje i zlikwidowałem pobory prądu, i było idealnie, zobacze teraz, poogladam jeszcze te klemy i kable i poczyszcze je, a czy są złe?, jakos to sprawdze, a najprościej by było jakby mi ktoś podał srednice plusowego do aku z rozrusznika, silnik 1,8 bo chyba ma to znaczenie, z góry dzieki i pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 237 gości