[MK4 1.6] nierówna praca silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: pn paź 30, 2006 11:33
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
[MK4 1.6] nierówna praca silnika
witajcie
Mam kłopot z moim golf IV 1.6 AKL. Nierówna praca silnika zwłaszcza w początkowej fazie pracy (na zimnym silniku). Diagnosta polecił wymianę sondy lambda, co okazało się nieskuteczne. Kolejny diagnosta twierdzi, że należy wymienić sterownik silnika. Pomóżcie proszę, bo zanim naprawię moj pojazd, będę musiał wymienić pół auta.
Mam kłopot z moim golf IV 1.6 AKL. Nierówna praca silnika zwłaszcza w początkowej fazie pracy (na zimnym silniku). Diagnosta polecił wymianę sondy lambda, co okazało się nieskuteczne. Kolejny diagnosta twierdzi, że należy wymienić sterownik silnika. Pomóżcie proszę, bo zanim naprawię moj pojazd, będę musiał wymienić pół auta.
Ostatnio zmieniony pn paź 30, 2006 15:00 przez Sebastiankoz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: pn paź 30, 2006 11:33
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- grzechu2410nn
- Gadatliwa bestia
- Posty: 506
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:41
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: pn paź 30, 2006 11:33
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Może warto by go było wziąć na komputer ? Z tego co wiem to spora liczba prywatnych warsztatów jest wyposażona w WAG i myślę że to też może coś powiedzieć.Sebastiankoz pisze:coż...właśnie zdałem sobie sprawę, że wymieniłem już pół auta - świece są zmienione a kable wysokiego napięcia sprawdzone. Samochód kiedy silnik osiąga temp. 90 stC pracuje lepiej, choć nie jest to nadal praca silnika określana jako równa.
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: pn paź 30, 2006 11:33
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
No własnie jeden z takich warsztatów wymienił mi sondę, a teraz kolejny chce wymienić sterownik silnika. To że wyskakuje błąd lambdy świadczy, że zachodzi niepełne spalanie, natomiast przyczyn może być wiele. W związku z tym piszę do Was, być może mieliście podobne problemy.
Pozdrawiam serdecznie
Sebastiankoz
Pozdrawiam serdecznie
Sebastiankoz
- artur_golfiv
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 16:32
- Lokalizacja: gg
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: pn paź 30, 2006 11:33
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Ja się trzymam tej przepustnicy dlatego myślę ze bardzo prawdopodobne że należałoby ją wymienić.
Kiedy czyściłem swoją w warsztacie, mechanik właśnie wspominał o takich przypadkach kiedy było konieczne wymienienie jej na nową.
Nie chce Cię martwić ale taka nowa przepustnica to chyba nieźle kosztuje.
Kiedy czyściłem swoją w warsztacie, mechanik właśnie wspominał o takich przypadkach kiedy było konieczne wymienienie jej na nową.
Nie chce Cię martwić ale taka nowa przepustnica to chyba nieźle kosztuje.
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: pn paź 30, 2006 11:33
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Przepustnicy w IV sie nie wymienia bo to astronomiczna kwota, z reszta co ma sie w niej popsuc? Sprezynka ktora odbija klapke? Jak juz cos to sam sterownik/modul przepustnicy, zalezy jak kto nazywa. On odpowiada za jej prace i z doswiadczenia wiem ze vag nie wyrzuca jego bledu jak jest zapsuty wiec proponowalbym go zmienic
p.s.
z drugiej strony po tym co czytam na forum i na innych min skody, seata itd to widze ze ten silnik ma tendencje do nierownej pracy, dowiedzialem sie ze na biegu jalowym moze on plywac na obrotach w zakresie 50 obrotow co jest wyczuwalne i nic z tym sie nie da zrobic ja juz sie przyzwyczailem
p.s.
z drugiej strony po tym co czytam na forum i na innych min skody, seata itd to widze ze ten silnik ma tendencje do nierownej pracy, dowiedzialem sie ze na biegu jalowym moze on plywac na obrotach w zakresie 50 obrotow co jest wyczuwalne i nic z tym sie nie da zrobic ja juz sie przyzwyczailem
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: pn paź 30, 2006 11:33
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 347 gości