[mk3 VR6] Filtr stozkowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Malinowy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt maja 23, 2006 15:23
Lokalizacja: Pasłęk
Kontakt:

[mk3 VR6] Filtr stozkowy

Post autor: Malinowy » pn paź 30, 2006 02:01

Witam jaki najlepiej założyc filtr stożkowy do silnika VR6? głównie mi chodzi o prace i pomruk tego filtra. jest jakas róznica pomiedzy markowym filtrem typu K&N a zwykłym>?? bo to ze jakościa sie różnia to wiem. Widziałem tez filtry w obudowie chromowanej lub carbon, podobno w obudowiem ma lepszy pogłos niz normalnie. POZDRAWIAM
Ostatnio zmieniony wt paź 31, 2006 00:10 przez Malinowy, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: filtr do vr6

Post autor: Borys » pn paź 30, 2006 08:47

Malinowy pisze:Witam jaki najlepiej założyc filtr stożkowy do silnika VR6? głównie mi chodzi o prace i pomruk tego filtra. jest jakas róznica pomiedzy markowym filtrem typu K&N a zwykłym>?? bo to ze jakościa sie różnia to wiem. Widziałem tez filtry w obudowie chromowanej lub carbon, podobno w obudowiem ma lepszy pogłos niz normalnie. POZDRAWIAM
z moich doswiadczeń wychodzi ze normalny filtr nie markowy da z siebie taki dzwiek, jedyne co przy zakupie trzeba pamietac to by sie zmiescił przed lampe (na długośc) i średnica wewnetrzna filtra była dopasowana do srednicy przepływki
Obrazek


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Malinowy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt maja 23, 2006 15:23
Lokalizacja: Pasłęk
Kontakt:

Post autor: Malinowy » wt paź 31, 2006 00:09

dzieki za porade ale mysle jeszcze nad opcją filtra w obudowie i mam lekki dylemat. Napewno jest troche lepszy bo sie nie bedzie tak brudził i syfił. Macie jeszcze jakiś dośwuiadczenia z stożkami>?? POzdrawiam



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » wt paź 31, 2006 10:08

Ja powiem Ci, że w tym momencie to chyba bym skusił się bardziej na samą wkładkę.
Fakt - stożek fajna rzecz, dźwięk super, ale brudzi się bardziej, no i dobrze by było zrobić do niego jakiś dolot chłodniejszego powietrza z zewnątrz, oraz możliwie odgrodzić od komory silnika - właśnie żeby ciepłego nie zasysał.
W momencie kiedy decydujesz się na wkładkę samą, to masz ten problem z głowy bo umieszczasz ją w obudowie seryjnego filtra, czyli jest nieźle odgrodzony.
Druga sprawa - łatwo zrobić dolot powietrza - wlot od transportera bodajże, który wkładasz zamiast zaślepki w zderzak i rurą doprowadzasz do obudowy ;)
Szybko, łatwo i przyjemnie :)
Stożek owszem - ale więcej troszkę pracy, żeby miało to ręce i nogi.
:pub:
Sam mam stożek i kombinuję teraz jak go ładnie umiejscowić, odgrodzić od komory silnika i dolocik fajny zrobić :) :)


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » wt paź 31, 2006 12:42

Ja po zweryfikowaniu wszystkich za i przeciw zdecydowałem się na wkładkę K&N



Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » wt paź 31, 2006 12:49

W poprzednim aucie chcialem zamontowac filtr stozkowy,ale zmienilem zdanie.Zapraszam do lektury:
Filtry powietrza



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt paź 31, 2006 18:37

ja mam wkaldke jamexa w VR6 sa tanei na allegro .. a jezdze po meisziec sporo i nei chce miec start zwiazanych z zamontowaniem zle odgrodzonego stozak itp..


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Malinowy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt maja 23, 2006 15:23
Lokalizacja: Pasłęk
Kontakt:

Post autor: Malinowy » śr lis 01, 2006 02:56

Przy zamontowaniu wkładki praca filtra jest inna ?? wkładka ma lepszy pogłos od seryjnego filtra>?? czy mrucząą tak samo>??? mam jeszcze jedno pytanko czy wielkośc stożka ma znaczenie na jego prace >>?? chodzi mi dzwiek ( wiekszy czy mniejszy głosniej hałasuje) >>???? dzieki Pozdrawiam



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr lis 01, 2006 23:57

wkaldka raczej dziwku nie zrobi innego... ja nei kierowalem sie dziwkiem ale spalaniem i osiagami w codziennej jezdzie


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » czw lis 02, 2006 11:45

jak montujesz wkladke to nie chodzi o dzwiek tylko wieksza ilosc powietrza.jest lepsza niz standartowy filtr.a przy zakladaniu stozka musisz zmienic caly uklad dolotowy zeby odnioslo to jakies skutki i korzysci. :bajer:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » czw lis 02, 2006 11:59

Malinowy pisze:Przy zamontowaniu wkładki praca filtra jest inna ?? wkładka ma lepszy pogłos od seryjnego filtra>?? czy mrucząą tak samo>??? mam jeszcze jedno pytanko czy wielkośc stożka ma znaczenie na jego prace >>?? chodzi mi dzwiek ( wiekszy czy mniejszy głosniej hałasuje) >>???? dzieki Pozdrawiam
Ogólnie im więcej powietrza zasysa silnik tym potężniejszy dźwięk.
Wkładka też spowoduje ładniejsze mruczenie ponieważ przepuszcza więcej powietrza niż standardowy filtr powietrza, jednak nie tak dużo jak stożek.
Ale chyba raczej decydując się na takie zabiegi bardziej nam zależy na poprawie parametrów silnika niż na zmianie jego brzmienia :?:
Jeżeli nie chcesz się grzebać dużo to radzę wstawić wkładkę - stożek wymaga więcej rzeźby ;)


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 360 gości