[mk2] Problem - kopci z rury

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt paź 17, 2006 20:53

no to pol litra na 1000km. Czyli norma. Nawet jesli to od oleju to nie ma powodu do obaw a co dopeiro do pakowania sie w remont, no chyba ze lubisz... a dym siwy moze wynikac z mieszaniny niewielkiej ilosci spalonego oleju i pary wodnej z powietrza. Ale dopuki nie osiagniesz 1l na 1000km to nie pakuj sie w remont no chyba ze koszty oleju cie zabijaja... ja u siebie jakbym mial 1/1000km to za olej od wymiany do wymiany placilbym 750 zl :D



Awatar użytkownika
M@rtin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 532
Rejestracja: czw sty 05, 2006 11:42
Lokalizacja: Opolskie
Auto: A6 C5
Silnik: 2.4
Kontakt:

Post autor: M@rtin » wt paź 17, 2006 21:01

KamilW pisze:no to pol litra na 1000km. Czyli norma. Nawet jesli to od oleju to nie ma powodu do obaw a co dopeiro do pakowania sie w remont, no chyba ze lubisz... a dym siwy moze wynikac z mieszaniny niewielkiej ilosci spalonego oleju i pary wodnej z powietrza.
Właśnie mi o to chodzi żeby nie potrzebnie się nie pchać w remoncik. Spróbuję do mechanika podjechać i z tym aparatem zapłonowym zobaczyć i co mi powie. Jeśli nie to wtedy chyba będę zmuszony zaglądnąć do tych pierścieni i uszczelniaczy chociaż mi to za bardzo nie leży :(

Dzięki chłopaki za pomoc - punkty dodane :)



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt paź 17, 2006 21:08

Zawsze możesz profilaktycznie wymienić uszczelniacze zaworowe. Koszt ok. 160zł (ja tyle płaciłem) a bardzo często to uszczelniacze sa powodem spalania oleju. Żeby zjechać pierścienie to musiał byś mieć conajmniej przebieg 300tyś km albo wyjątkowo wytyrany silnik. Co do dymu to ciężarówki smrodzą albo na niebiesko (np. Stary) albo na czarno (prawie wszystkie przy mocnym obciążeniu). Jasnego dymu na pewno tam nie ma.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt paź 17, 2006 21:11

Pinhead pisze:Żeby zjechać pierścienie to musiał byś mieć conajmniej przebieg 300tyś km albo wyjątkowo wytyrany silnik.
No powiem tak, pierscienie zgarniajace wytrzymuja okolo 150000 km. Po tym przebiegu przestaja pracowac i przy duzych obrotach tlocza olej do gory co objawia sie silnym dymieniem przy wysokich obrotach. Co do uszczelniaczy to sa glownym powodem brania oleju przez silnik.



Awatar użytkownika
M@rtin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 532
Rejestracja: czw sty 05, 2006 11:42
Lokalizacja: Opolskie
Auto: A6 C5
Silnik: 2.4
Kontakt:

Post autor: M@rtin » wt paź 17, 2006 21:16

Pinhead pisze:Zawsze możesz profilaktycznie wymienić uszczelniacze zaworowe. Koszt ok. 160zł (ja tyle płaciłem) a bardzo często to uszczelniacze sa powodem spalania oleju. Żeby zjechać pierścienie to musiał byś mieć conajmniej przebieg 300tyś km albo wyjątkowo wytyrany silnik. Co do dymu to ciężarówki smrodzą albo na niebiesko (np. Stary) albo na czarno (prawie wszystkie przy mocnym obciążeniu). Jasnego dymu na pewno tam nie ma.
Mój właśnie smrodzi jak STAR, nie jak np. RENAULT czy tam inne TIRy. Pomyślę o tych uszczelniaczach.

[ Dodano: Wto Paź 17, 2006 21:19 ]
KamilW pisze:Co do uszczelniaczy to sa glownym powodem brania oleju przez silnik.
Czyli piszesz podobnie jak kolega wyżej.

Dzięki chłopaki za pomoc.

PozdraVWiam
M@rtin



laparia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 18:56
Lokalizacja: Brzeziny

Post autor: laparia » śr paź 18, 2006 20:48

Jak rozwiążesz swój problem to napisz co to było.

pozdrawiam



Awatar użytkownika
M@rtin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 532
Rejestracja: czw sty 05, 2006 11:42
Lokalizacja: Opolskie
Auto: A6 C5
Silnik: 2.4
Kontakt:

Post autor: M@rtin » śr paź 18, 2006 21:00

laparia pisze:Jak rozwiążesz swój problem to napisz co to było.

pozdrawiam
Napewno napiszę :)



laparia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 18:56
Lokalizacja: Brzeziny

Post autor: laparia » czw paź 19, 2006 15:33

dzięki

pozdrawiam



Awatar użytkownika
rross
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: śr mar 22, 2006 22:47
Lokalizacja: Kraków/Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: rross » ndz paź 29, 2006 18:13

A co może być przyczyną przebogaconej mieszanki paliwowej???



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » ndz paź 29, 2006 23:38

sonda albo niebieski czujnik



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 347 gości