[Mk2 PN] Po rozgrzaniu kopci...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

[Mk2 PN] Po rozgrzaniu kopci...

Post autor: Gangst3R » sob paź 28, 2006 23:42

Gdy silnik osiągnie około 90 stopni, zaczyna się kopcenie z rury wydechowej. Dym jest koloru białego (siwego). Wykluczam olej, ponieważ stan się czyma niezmieniony (nie ubyło ani deko). I co jeszcze zauważyłem to to, że silnik zaczyna bardzo nierówno pracować, gaśnie i jakby troche streacił na mocy, a dźwięk z tłumika przypomina "plucie".
Acha i jeszcze jedno, gdy odkręciłem korek zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego to płyn po prostu wystrzelił przez otwór po korku. Od początku jak go kupiłem było mało płynu chłodniczego. Gdy dolałem poziom spadał do teog jaki był zanim dolałem i na takim się trzymał.

Co o ty myślicie, czy to może być uszczelka pod głowicą?



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » ndz paź 29, 2006 00:46

może być uszczelka jak sam piszesz-te straty mocy,nierówna praca i siwy dym na to wskazują-dziwi mnie tylko,ze ten poziom płynu się trzymuje, a niespada dalej. zdaje mi się,że węże powinny jeszcze puchnąć


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
krisvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 24, 2006 16:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: krisvw » ndz paź 29, 2006 00:50

w kazdym gofrze weze puchna nawet jak jest uszczelka oki jak dymi na bialo czy tam siwoo to głΦowica pewnie ja szlag trafił ;( :grrr: Φ



Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » ndz paź 29, 2006 09:37

t-tas pisze:może być uszczelka jak sam piszesz-te straty mocy,nierówna praca i siwy dym na to wskazują-dziwi mnie tylko,ze ten poziom płynu się trzymuje, a niespada dalej. zdaje mi się,że węże powinny jeszcze puchnąć
Nie zwróciełem uwagi na to czy węże puchną, ale w zbiorniczku robi się takie ciśnienie ze wywala z niego płyn po odkręceniu korka.

Samochód na warsztat i wtedy się pewnie dowiem co jest dokładnie. Mam cichą nadzieję, że to jednak ta uszczelka.
Dzięki za pomoc.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz paź 29, 2006 11:01

Gangst3R pisze:Acha i jeszcze jedno, gdy odkręciłem korek zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego to płyn po prostu wystrzelił przez otwór po korku.
prawdopodobnie masz zatkane zaworki (są na korku) od napowietrzania i odpowietrzania układu, wygotuj korek w roztworze soli i octu (powinien kamień który sie tam goromadzi wygotować) i zobacz czy sytuacja się powtórzy, co do kopcenia to mam taka samą sytuację -- spr. czy na rozgrzanym silniku nie smierdzi paliwem spod korka oleju na głowicy -- jeżeli zapach paliwa jest dość wyrażnie wyczuwalny to jest oznaka że silnik jest zalewany paliwem, trzeba wówczas regulacje przeprowadzić


:-k ...

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » ndz paź 29, 2006 13:24

Z pod korka nie czuć paliwa, wię chyba to nie to. Co do tego karka od zbiorniczka to wezme i go dziś wygotuje tak jak pisałeś i sprawdzę czy dalej będzie strzelało płynem.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 190 gości