Witam, jako że to moj pierwszy post tutaj, pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Niedawno zakupilem golfa mk2 89r 1.3 z wielopunktowym wtryskiem z lpg i problem mam taki:
silnik przerywa pracujac na PB, tzn. jakby gubil zapłony na jakims cylindrze, a dodajac gazu lekko dusi sie i szarpie. Po przełączeniu na LPG silnik chodzi perfekcyjnie. Ponadto czesto ciezko jest go odpalic na zimno na PB. Gdzie szukać przyczyny tych dolegliwosci?
Pozdrawiam.
[mk2] silnik nierówno pracuje na PB
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
napiszę to co usłyszałem u jednego z wrocławskich mechaników w zakładzie Polakgdy odstawiałem koleżanki mk2 1.3 na wielopunkcie-też z lpg(nierówna praca na benzynie,gaśnięcie,problemy z rozruchem na benie)-jak spojrzał pod machę powiedział digifant,że wszystko musi sprawdzać na piechotę, i ,że wtryski źle reagują na lpg-znaczy się mimo iż auto jest odpalane na PB i czasem na PB jeżdżone, to i tak więkrzość czasu jeździ sie na lpg i "wtryski się zabijają" i nawet niewielkie zabicie pogarsza pracę silnika na PB-faktycznie gość przekopał digifanta,nic nieznalazł,założył swój komplet wtrysków i od miesiąca koleżanka niema problemów z PB-gość zaznaczył też,że i te wtyski mogą niewytrzymać tyle ile powinny
czyli chyba wtryski ale pewność da diagnostyka silnika
czyli chyba wtryski ale pewność da diagnostyka silnika
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
- bewerber39
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 18:59
- Lokalizacja: Poznan
- Kontakt:
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
a ja mysle ze cie naciagnal. na te wtryski:) co do problemu, kolegi wyzej to posprawdzaj szczelnosc wszystkich przewodow i polaczen, takze odmy nie moze byc nigdzie najmniejszej dziurki w dolocie i odpowietreniu skrzyni korbowej. nawet wyjety bagnet w sprawnym aucie powoduje zmiane obrotowt-tas pisze:napiszę to co usłyszałem u jednego z wrocławskich mechaników w zakładzie Polakgdy odstawiałem koleżanki mk2 1.3 na wielopunkcie-też z lpg(nierówna praca na benzynie,gaśnięcie,problemy z rozruchem na benie)-jak spojrzał pod machę powiedział digifant,że wszystko musi sprawdzać na piechotę, i ,że wtryski źle reagują na lpg-znaczy się mimo iż auto jest odpalane na PB i czasem na PB jeżdżone, to i tak więkrzość czasu jeździ sie na lpg i "wtryski się zabijają" i nawet niewielkie zabicie pogarsza pracę silnika na PB-faktycznie gość przekopał digifanta,nic nieznalazł,założył swój komplet wtrysków i od miesiąca koleżanka niema problemów z PB-gość zaznaczył też,że i te wtyski mogą niewytrzymać tyle ile powinny
czyli chyba wtryski ale pewność da diagnostyka silnika
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 454 gości