Witam
Mam kilka pytań związanych z silnikiem z tematu (listopad 1996).
Czy wie ktoś jaka jest tu regulacja luzu zaworów? Czy zastosowano tu hydrauliczne popychacze zaworów? Stałem sie posiadaczem takiego czegoś, i cos mi stuka delikatnie w głowicy.
Dlaczego ten silnik dyspnuje tylko 60KM, kiedy silnik Opla tej samej pojemności z mpi ma 82 KM. Może ktoś cos powiedzieć na temat tej jednostki napędowej? Taka moc (60KM) wyciąga się z jednostek na wtrysku jednopunktowym.
Co ile powinno się wymianiać pasek rozrządu, nie moge sie doczytać w niemieckiej książce serwisowej:). Może ktoś wie jak jest po niemiecku pasek rozrządu?
Pozdrawiam, dziękuję
Ł.W.
Silnik 1.4, wielopunkt, AEX, 60KM - rozrząd
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wszystko pięknie, dynamika mogłaby być "troszkę" lepsza ale i tak nieżle sobie radzi jak na 1.4 w takiej obudowie. Z kadetem 1.6 (75KM)
radzi sobie ale moc wywołała u mnie lekkie zdziwienie... Po co ten wtrysk wielopunktowy skoro przy jednopunkcie tyle samo koników można osiągnąć.
Aktulany przebieg to 152 kkm, o jakich kólkach w rozrządzie dokładnie piszesz ?? Co wypadałoby przy takim przebiegu jeszcze sprawdzić, ewentualnie wymienić ??
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Aktulany przebieg to 152 kkm, o jakich kólkach w rozrządzie dokładnie piszesz ?? Co wypadałoby przy takim przebiegu jeszcze sprawdzić, ewentualnie wymienić ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 456 gości