[Jetta II] Jak podlaczyc ekonomizer
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Jetta II] Jak podlaczyc ekonomizer
Witam mam klopot poniewasz nie dziala mi ekopnomizer mam zegaty z obrotomierzem pod obrotomierzem mam wskaznik paliwa i temperatury a tam gdzie przewarznie jest temperatura mam ekonomizer na dole jest zegarek ma ktos jakis schemat jak to podlaczyc i gdzie kupilem samochud mies temu i od poczatku nie dzialalo jak juz jest to chcial bym to naprawic niech sobie dziala a jesli ktos wie jeszcze gdzie podlaczyc czujnik cisnienia oleju z góry dziekuje pozdrawiam
VWred, to są zegary z MFA. Do tego aby wskazywały spalanie musi być wężyk podciśnienia. Z tyłu jest puszeczka, a drugi koniec do kolektora sącego - też powinno być wyprowadzenie ( może być na przewodzie do serwa)
czujnik ciśnienia powinien być wkręcony w okolicy filtra oleju. Jeśli ten licznik jest oryginalny i też masz MFA to instalacja też być powinna ( czujnik zresztą też)misha-gsm pisze: jesli ktos wie jeszcze gdzie podlaczyc czujnik cisnienia oleju z góry dziekuje pozdrawiam
Witam ja mam prawie identycne tylko te moje to ie sa mfa moje sa zwykle z zegarkiem
[ Dodano: 25 Paź 2006 10:39 ]
Nie posiada ktoś może jakiejś instrukcji albo schematu powinno tam być to jak to ma być podłączone
[ Dodano: 01 Lis 2006 16:02 ]
Witam ponownie a z tym czjnikiem cisnienia nikt nie kabinowal??? mam te opisy vdo i mam teraz klopot z temperatura wody i oleju dlugalem w instalacji i cos sie pokitralo to znaczy ja cos popier... pozdrawiam
[ Dodano: 01 Lis 2006 16:06 ]
Witam ponownie a z tym czjnikiem cisnienia nikt nie kabinowal??? mam te opisy vdo i mam teraz klopot z temperatura wody i oleju dlugalem w instalacji i cos sie pokitralo to znaczy ja cos popier... pozdrawiam
[ Dodano: 01 Lis 2006 16:07 ]
Witam ponownie a z tym czjnikiem cisnienia nikt nie kabinowal??? mam te opisy vdo i mam teraz klopot z temperatura wody i oleju dlugalem w instalacji i cos sie pokitralo to znaczy ja cos popier... pozdrawiam
[ Dodano: 07 Lis 2006 20:10 ]
Witam dzis rozebralem tablice i wyjelem zegary i do tego ekonomizera potszebny jest jakis werzyk niewiem czy moze od pod cisnienia nie wiecie gdzie to podlaczyc he mecze sie z tym czy pod porektor ssacy
[ Dodano: 25 Paź 2006 10:39 ]
Nie posiada ktoś może jakiejś instrukcji albo schematu powinno tam być to jak to ma być podłączone
[ Dodano: 01 Lis 2006 16:02 ]
Witam ponownie a z tym czjnikiem cisnienia nikt nie kabinowal??? mam te opisy vdo i mam teraz klopot z temperatura wody i oleju dlugalem w instalacji i cos sie pokitralo to znaczy ja cos popier... pozdrawiam
[ Dodano: 01 Lis 2006 16:06 ]
Witam ponownie a z tym czjnikiem cisnienia nikt nie kabinowal??? mam te opisy vdo i mam teraz klopot z temperatura wody i oleju dlugalem w instalacji i cos sie pokitralo to znaczy ja cos popier... pozdrawiam
[ Dodano: 01 Lis 2006 16:07 ]
Witam ponownie a z tym czjnikiem cisnienia nikt nie kabinowal??? mam te opisy vdo i mam teraz klopot z temperatura wody i oleju dlugalem w instalacji i cos sie pokitralo to znaczy ja cos popier... pozdrawiam
[ Dodano: 07 Lis 2006 20:10 ]
Witam dzis rozebralem tablice i wyjelem zegary i do tego ekonomizera potszebny jest jakis werzyk niewiem czy moze od pod cisnienia nie wiecie gdzie to podlaczyc he mecze sie z tym czy pod porektor ssacy
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Zeby ekonomiser działał, to musi być podłączony wężyk podciśnienia i elektryka. Czy macie odpowiedni czujnik w skrzyni biegów? Bo skrzynia biegów była inna dla wersji z ekonomizerem - miała miejsce na taki duży czujnik, koło wybieraka. Zwykła skrzynia ma tylko czujnik wstecznego biegu, na dwa przewody, a tam powinno być chyba z 5 przewodów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 306 gości