(mk4) drgania kierwonicy podczas hamownia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Malvado
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt paź 20, 2006 09:56
Lokalizacja: Tu i wszędzie

(mk4) drgania kierwonicy podczas hamownia

Post autor: Malvado » pn paź 23, 2006 19:18

Mam drgania kierownicy podczas hamowania zaczynaja sie gdy wskazówka spada do prędkosci 80lm/h i kończy przy 60km/h . Co to może być?



greg

Post autor: greg » pn paź 23, 2006 20:27

może ale nie musi - mozliwy luz na końcówce drążka kierowniczego i też tak będzie. Jeśli krzywe tarcze to czy cos słychać przy hamowaniu ze 130km/h i więcej?



Malvado
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt paź 20, 2006 09:56
Lokalizacja: Tu i wszędzie

Post autor: Malvado » wt paź 24, 2006 20:40

greg pisze:może ale nie musi - mozliwy luz na końcówce drążka kierowniczego i też tak będzie. Jeśli krzywe tarcze to czy cos słychać przy hamowaniu ze 130km/h i więcej?
Nic nie słychac , tarcze podobno są nowe i nie zawsze są drgania ale dosc zdarzają się ...



greg

Post autor: greg » wt paź 24, 2006 21:48

Malvado pisze:Nic nie słychac , tarcze podobno są nowe i nie zawsze są drgania ale dosc zdarzają się ...
czyli wcale to nie muszą być tarcze - jedź na stację diagnostyczną i niech na szarpakach sprawdzą zawieszeni + niech sprawdzą tylne hamulce



Awatar użytkownika
artur_golfiv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: sob sie 26, 2006 16:32
Lokalizacja: gg

felgi

Post autor: artur_golfiv » wt paź 24, 2006 21:50

całkiem możliwe że masz felgi pogięte, nie zaliczyłeś ostatnio jakiegoś krawężnika?



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » wt paź 24, 2006 21:59

To ze tarcze sa nowe to nie świadczy o tym iz sa idelane. Zeby załatwic tarcze wystarczy ja dobrze rozgrzac i wjechac w kałuze i tarcza krzywa. Do tego moze wystąpic wada materiału. Uwazam ze powinienes zacząc od sprawdzenia układu hamowania a nastepnie jesli bedzie to konieczne dokonac kontroli zawieszenia.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

greg

Post autor: greg » wt paź 24, 2006 22:15

Atomic10,
Malvado pisze:i nie zawsze są drgania ale dosc zdarzają się
- więc nie muszą to być tarcze bo powinno być zawsze przy klrzywych tarczach. MOżliwe też że syf przy zaciskach i nierówno biorą przy delikatnym depnie ciu, ale identyczny objaw mam w Suzuki Jimny i jest to spowodowane luzem na drążku reakcyjnym - a samochód ma dopiero 25tys przebiegu, pierwszy taki objaw pojawił się przy 10tys. - w serwisie dokręcono i pojawił się znowu przy 24tys. - w mk2 raz mi się takie coś pojawiło - był syf na bieżni co chdzą klocki - a tarcze były ok



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 118 gości