Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
mosquitosound
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
-
Kontakt:
Post
autor: mosquitosound » pn paź 23, 2006 11:30
witam
jeżdzę mkII 1.6, na trasie prawie nigdy się nie nagŻewa do odpowiedniej temperatury, w mieście nagŻewa się i trzyma temperaturę, ogŻewanie w samochodzie działa.
CZY COŚ JEST NIE TAK ZE NIE NAGŻEWA SIE SILNIK DO ODPOWIEDNIEJ TEM. W TRASIE????
-
dziejo
- V.I.P.
- Posty: 8880
- Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
- Lokalizacja: Kantorowice
- Silnik: AFN
Post
autor: dziejo » pn paź 23, 2006 11:40
mosquitosound pisze:
jeżdzę mkII 1.6, na trasie prawie nigdy się nie nagŻewa do odpowiedniej temperatury, w mieście nagŻewa się i trzyma temperaturę, ogŻewanie w samochodzie działa.
SPRECYZUJ DOBRZE TO ZAGADNIENIE
[ Dodano: Pon Paź 23, 2006 11:45 ]
JADąC w trasie jaką masz temperaturę na wskazniku ? domyslam się że prawdopodobnie masz termostat do wymiany może jest otwarty cały czas wiadomo w mieście szybciej się nagrzewa a pppoza miastem ped powietrza dodatkowo chłodzi i to znacznie !!! wtedy termostat powinien sie zamykać i dobierać temperaturę optymalną dla silnika taka jest jego rola
-
mosquitosound
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
-
Kontakt:
Post
autor: mosquitosound » pn paź 23, 2006 11:46
po prostu silnik w trasie nie nagzewa się, wskaznik temperatury tylko trochę się podniesie a w mieście jest OK
-
bodzio_j
- Lord GTI
- Posty: 3850
- Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
- Lokalizacja: Skawina
-
Kontakt:
Post
autor: bodzio_j » pn paź 23, 2006 11:59
mosquitosound, sprawdź od jakiego momentu zagrzewa się dolna rura idąca do chłodnicy. Powinna z opóźnieniem, jeśli robi się od razu ciepła, to na 99,99% termostat.
-
mosquitosound
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
-
Kontakt:
Post
autor: mosquitosound » pn paź 23, 2006 12:02
tzn nie powinna się odrazu nagzac w odrużnieniu od reszty układu
[ Dodano: Pon Paź 23, 2006 12:06 ]
I JESZCZE JEDNO ILE TAKI TERMOSTAT KOSZTUJE I CZY Z INNEJ WERSJI SILNIKOWEJ PODEJDZIE
-
bodzio_j
- Lord GTI
- Posty: 3850
- Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
- Lokalizacja: Skawina
-
Kontakt:
Post
autor: bodzio_j » pn paź 23, 2006 12:07
mosquitosound pisze:tzn nie powinna się odrazu nagzac w odrużnieniu od reszty układu
tak. Nie pozwala na to termostat.
-
mosquitosound
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
-
Kontakt:
Post
autor: mosquitosound » pn paź 23, 2006 12:17
czyli musze odpalic silnik i obserwować jeśli rura bedzie cieplejsza od resztu układu to termostat a jeśli cały układ bedzie cieplejszy niż rura to może być coś innego.
dobrze skumałem????
-
bodzio_j
- Lord GTI
- Posty: 3850
- Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
- Lokalizacja: Skawina
-
Kontakt:
Post
autor: bodzio_j » pn paź 23, 2006 12:55
mosquitosound pisze:czyli musze odpalic silnik i obserwować jeśli rura bedzie cieplejsza od resztu układu
nie będzie cieplejsza, ale taka sama.
-
wegi
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
- Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
-
Kontakt:
Post
autor: wegi » pn paź 23, 2006 14:16
ja sie dolacze. Czy jesli w moim Dieslu wskazowka na trasie jest lekko przechylona w lewo (blizej drugiej kreski niz trzeciej) to tez jest wina termostatu, bo ogrzewanie w samochodzie jakby tez osłabło (pomimo nowej nagrzewnicy)?
-
rross
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: śr mar 22, 2006 22:47
- Lokalizacja: Kraków/Tarnobrzeg
-
Kontakt:
Post
autor: rross » ndz paź 29, 2006 17:33
prawdopodobnie tak
[url=http://www.maluchy.pl][img]http://suwaczki.maluchy.pl/li-8988.png[/img][/url]
-
truskawaa
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: śr maja 24, 2006 20:18
- Lokalizacja: Hatfield/KRAPKOWICE
-
Kontakt:
Post
autor: truskawaa » ndz paź 29, 2006 18:05
w moim MK II wskazówka jest między drógą a środkową kreską (bliżel środkowej). Jak jest na środku to włącza się wentylator. Nie wiem czy to czasem nie jest powodem dużego zużycia gazu, bo chyba też mam niedogrzany silnik. W innych golfach ta wskazówka standardowo jest na środku i niżej nie spada podczas pracy silnika.
CZY KTOŚ MNIE USWIADOMI CO DO TEJ KWESTII??? (NIE JESTEM FACHOWCEM W TEJ DZIEDZINIE)
-
bomberxl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 640
- Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
-
Kontakt:
Post
autor: bomberxl » ndz paź 29, 2006 19:40
Proponuję sprawdzić zawartość wody w układzie chłodzenia,tzn.czy płyn nie jest za bardzo rozcieńczony.
no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)
-
truskawaa
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: śr maja 24, 2006 20:18
- Lokalizacja: Hatfield/KRAPKOWICE
-
Kontakt:
Post
autor: truskawaa » ndz paź 29, 2006 20:32
na pewno nie bo w czwartek zmieniałem. Myslałem że to może czujnik ale jak go zwarłem to odchylił sie do końca. Musze kiedyś od kogoś pożyczyś taki czujnoik
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 356 gości