nie moge wsadzić linki do licznika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 450
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
- Lokalizacja: SK
- Auto: mk4 variant
- Silnik: axr
nie moge wsadzić linki do licznika
Witam. Mam troche głupi problem, ale jest. Wyciągałem licznik dzisiaj i potem już nie potrafiłem wsadzić z powrotem linki predkościomierza. Nie ma tam zabardzo dojścia, ale od dołu przesunąłem ten przewód z ogrzewania i jedną ręką próbowałem tą linke wsadzić, troche weszła ale to napewno nie jest jeszcze to. Moze ktoś pomóc ?
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Nie ma żadnego problemu.
Odkręć ponownie licznik, odchyl na trzpieniach dolnych do przodu.
Zakładam, że masz zdjętą pólkę dolną, jeżeli nie to zdejmij.
Włóż lewą rękę za licznik, złap koniec linki i wciskaj do gniazda licznika aż zaskoczy. Licznik odkręcamy po to, by mieć pole manewru. Czasem zdaża się, że trzeba odkręcić kołnierzyk mocowania linki na skrzyni biegów i popchnięcie linki do kabiny, po zamocowaniu do licznika wycofujemy linkę do komory silnika, uważając by jej nie wyciągnąć za daleko. Tyle.
Na drugi raz poszukaj trochę na forum; niedawno opisywałem ten problem.
Powodzenia.
Odkręć ponownie licznik, odchyl na trzpieniach dolnych do przodu.
Zakładam, że masz zdjętą pólkę dolną, jeżeli nie to zdejmij.
Włóż lewą rękę za licznik, złap koniec linki i wciskaj do gniazda licznika aż zaskoczy. Licznik odkręcamy po to, by mieć pole manewru. Czasem zdaża się, że trzeba odkręcić kołnierzyk mocowania linki na skrzyni biegów i popchnięcie linki do kabiny, po zamocowaniu do licznika wycofujemy linkę do komory silnika, uważając by jej nie wyciągnąć za daleko. Tyle.
Na drugi raz poszukaj trochę na forum; niedawno opisywałem ten problem.
Powodzenia.
Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...
nie wiem jak wy to robicie ale wyjęcie i włożenie licznika to 5 minut + śruby. Najpier zdejmujesz półkę pod kierownicą a dalej to bajka. Zaznaczam że mam raczej duże łapki. I na pocieszenie : pierwszy raz to aż zaczep linki urwałem ale nie odkręcałem półki. Powodzenia.
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 450
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
- Lokalizacja: SK
- Auto: mk4 variant
- Silnik: axr
Pancerz mówicie..ale linka jest w środku pancerza
no to jak moge za linke łapać. Przy wyciąganiu tego licznika troche nim krecilem na wszystkie strony to jakoś samo wypadło, a teraz wsadzam ale nie moge tak do końca wlożyć, bo nie mam tyle siły w zaledwie...2 palcach. Ta linka jest krótka bardzo, prawie ze na styk, wczoraj wyrąbałem tą klamre nad skrzynią to poszła 1 cm dalej... ehh ide sie tym pobawić, może coś wykombinuje ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
a jak ci ślimak wpadnie w środek skrzyni to dopiero będzie najlepsze rozwiązanie. Powtarzam: odkręcić półkę pod kierą i od spodu jest dojście bezproblemowe. Na zamianę zegarów w mk2 łącznie z rozbieraniem i składaniem plastyków potrzeba góra 15 minut.mr_simon pisze:Najlepszym rozwiązaniem będzie: wyjęcie licznika, odkręcenie linki ze skrzyni biegów, pociągnięcie linki na odpowiednią długość, która umożliwi wsadzenie jej do licznika, wsadzić linkę do licznika, popchnąć linkę i przykręcić do skrzyni i wsio!
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
AEM pisze:a jak ci ślimak wpadnie w środek skrzyni to dopiero będzie najlepsze rozwiązanie. Powtarzam: odkręcić półkę pod kierą i od spodu jest dojście bezproblemowe. Na zamianę zegarów w mk2 łącznie z rozbieraniem i składaniem plastyków potrzeba góra 15 minut.mr_simon pisze:Najlepszym rozwiązaniem będzie: wyjęcie licznika, odkręcenie linki ze skrzyni biegów, pociągnięcie linki na odpowiednią długość, która umożliwi wsadzenie jej do licznika, wsadzić linkę do licznika, popchnąć linkę i przykręcić do skrzyni i wsio!
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 244 gości