[MK II] Problemy z akumulatorem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 236
- Rejestracja: pn cze 05, 2006 21:32
- Lokalizacja: Biskupiec NOL...
- Kontakt:
[MK II] Problemy z akumulatorem
Od kilku dni mam problem z moim aku bardzo szybko się wyładowuje tzn. podłączam go na noc do naładowania wsadzam rano do samochodu pali odrazu ale już następnego dnia nie da rady odpalić aku siada i całą procedure z ładowaniem trzeba powtarzać. Co może być tego przyczyną??
Nie będe zakładał nowego tematu więc tu się zapytam czy to jest komp ??? znajduje się to w podszybiu od strony kierowcy może mi ktoś opisać lepiej tą "część" ??? z góry dzięki
Nie będe zakładał nowego tematu więc tu się zapytam czy to jest komp ??? znajduje się to w podszybiu od strony kierowcy może mi ktoś opisać lepiej tą "część" ??? z góry dzięki
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Ile czasu ma to aku? Jesli jezdziles sporo na krotkich odcinkach to aku nie ma sie jak naladowac. Moze alternator lub regulator szwankuje?
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
3 lata i chyba bateria do wymiany.. jak pisalem wczesniej - jesli czesto jezdzisz na krotkich odcinkach zywotnosc aku spada.. Aby aku sie naladowal podczas jazdy potrzeba ok 40km ciaglej jazdy inaczej jest niedoladowany i szybko pada..PAWEL89 pisze:ale bez przesady nie po 24 godzinach ledwo dzień trzyma to chyba troche zamało aku ma około 3 lat
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Moim zdaniem albo ładowanie do bani, albo na postoju coś ciągnie prąd - zmierz napięcie na aku podczas pracy silnika - 13,7V - 14,4V - mniej więcej taki zakres powinien być (nie jestem pewien, jak ktoś wie lepiej to niech mnie poprawi). Aby zmierzyć pobór prądu na postoju - odłącz klemę + od aku i podłącz amperomierz. Powinien być jakiś bardzo mały pobór prądu (no bo przecież zegarek musi być zasilony i ewentualnie alarm, czasami też radio troche bierze). Tylko nie odpalaj przypadkiem silnika przy podłączonym amperomierzu, można uszkodzić elektrykę.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Dragon
- Forum Master
- Posty: 1002
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
- Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
- Kontakt:
Albo aku z jakieś przyczyny się kończy (za szybko jak na 3 lata)albo coś gdzieś coś ciągnie prąd. W moim przypadku było kiedyś tak że kabelek wzbudzający alternator zwierał z kablem zasilającym min aku z alternatora. Poprzedni właścisiel zaizolował owe kable razem i po jakmś czasie się one "połączyły". Proponuję wyłączyć wszystko co się da i amperomierzem sprawdzić czy coś nie pobiera prądu. Jeśli momo wszystko pobór jest to szukaj co wyjmując pokolei bezpieczniki. Powodzenia!
Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 189 gości