Przeszukałem forum w poszukiwaniu odpowiedzi na temat tego dlaczego mam tak niskie chwilowe spalanie na MFA. Niestety nie znalazłem odpowiedzi, natomiast znalazłem sposoby na ukryte funkcję, opisy wymiany itd. Znalazłem też porady co sprawdzić, niestety przedmuchałem wszystko sprawdziłem czy nie ma gdzieś nieszczelności, sprawdziłem membranę w liczniku i nic.
Komp twierdzi uparcie że mam spalanie w granicach 4,4 na trasie 6,5-8 w mieście ( raczej oscyluje na 6,5-7 czasem skoczy na 8 ). I nie ma dla niego znaczenia czy jeżdze (do 2500 obrotów) czy (do 5000) Czy przychodzi wam do głowy co jeszcze wypadałoby sprawdzić ??
[MkII] Ponownie problem z MFA
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MkII] Ponownie problem z MFA
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
maxgt, rozumiem że nie miałeś manetkiw ogóle
bomberxl: z mfa można sie pobawić troszeczke, i np uruchomić obrotomierz. mój obrotek wskazówkowy przekłamuje nieco
Tu masz opis od Corrado, wszystkiego nie ma w Golfie ale jednak http://www.corrado.com.pl/tips_trick/tips_trick.htm
bomberxl: z mfa można sie pobawić troszeczke, i np uruchomić obrotomierz. mój obrotek wskazówkowy przekłamuje nieco
Tu masz opis od Corrado, wszystkiego nie ma w Golfie ale jednak http://www.corrado.com.pl/tips_trick/tips_trick.htm
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 92 gości