Golf III TDi 1Z .....ZeGaRy.....

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
uksz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 332
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 00:43
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Golf III TDi 1Z .....ZeGaRy.....

Post autor: uksz » czw paź 19, 2006 15:50

Witam...

Jakis czas tem przestał mi działac prędkosciomierz , wyjołem zegary załozyłem drugie i wszystko działało jak nalerzy ,nie stey zegary byly tylko pozyczone....

Musze kuipc drugie , dlatego mam do Was kilka pytan.....

Moje zegary sa wyskalowane o 220 km/h czy jak załoze wysklaowane do 200 km/h bedzie dobrze wskazywac prędkosc??

Czy jak kupie zegary z MFA (moje sa bez) da sie jakos podłaczyc MFA ??

Cztałem tez ze jak kupie od seata to bede miał kontrolke rezerwy i światem mijania , czy to prwda i czy nie bedzie trzeba kombinowac zeby kontrolki działały??

Jakie były by najlepsze zegary, co proponujecie??....

Wiem ze sa rozne modele zegarów czy maja one jakies oznaczenia??...

Jesli byscie mieli jakies fajne zegary na oku i prosze o link....

DZiĘKi Za kazda PoMoc... :okej:

[ Dodano: Czw Paź 19, 2006 15:56 ]
P.S a moze wiecie co mogło sie popsuc w moich zegarach ,nie działa prędkosciomierz jak juz pisłem i przebiego stoi 162 tys. km, reszta działa jak nalerzy tzn. obrotomierz, temp i poziom paliwa....

Czy warto sie brac za naprawe?......

I czy wogole da sie cos z tym zrobic??.... :chytry:


Obrazek
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw paź 19, 2006 16:13

Jesli juz chcesz kupowac to kupuj z Seata z MFA. Bedziesz mial i kontrolke rezerwy i MFA. Poszukaj na forum "SZUKAJ" i w Poradach na vwgolf.pl. Bylo juz o licznikach.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » czw paź 19, 2006 19:35

sprawdż impulsator w skrzyni biegów on odpowiada za "nabijanie" przebiegu i za prędkościomierz chyba też. Jak podłączysz gofra pod vaga to powinien wykazać usterkę.


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
uksz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 332
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 00:43
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Post autor: uksz » czw paź 19, 2006 20:42

Impulsator juz sprawdzałem jest ok...
To napewno licznik nic innego ,poniewaz wsadziłem drugi od seata własnie i wszystko chodziło bez problemu.....


Obrazek
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » czw paź 19, 2006 21:50

To napewno licznik nic innego ,poniewaz wsadziłem drugi od seata własnie i wszystko chodziło bez problemu.....
wtakim razie to wina twojego licznika- niestety i czeka cię wydatek


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
PF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt lip 12, 2005 10:40
Lokalizacja: Kielce

Post autor: PF » pt paź 20, 2006 09:38

Cześć !!!

Jak widzicie jestem nowicjuszem, więc ....

Może ktoś wyjaśnić co oznacza skrót MFA w zegarach.

Chcę załażyć do MK 3 zegary z obrotomierzem [ ba mam bez ] i nie wiem jakie.

Dzięki za podpowiedź !!!

Pozdrowienia
:pub:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt paź 20, 2006 11:24

uksz pisze:Moje zegary sa wyskalowane o 220 km/h czy jak załoze wysklaowane do 200 km/h bedzie dobrze wskazywac prędkosc??
bedzie, problemem moze byc nabijanie kilometrow licznika przebiegu - aby to sprawdzic nalezy wejsc w tryb serwisowy na starym liczniku i porownac z nowym wartosc Distance Puls Number - powinna byc taka sama
uksz pisze:Czy jak kupie zegary z MFA (moje sa bez) da sie jakos podłaczyc MFA ??
bedziesz potrzebowal kilka czujnikow, wiazki i manetki do MFA.
uksz pisze:Cztałem tez ze jak kupie od seata to bede miał kontrolke rezerwy i światem mijania , czy to prwda i czy nie bedzie trzeba kombinowac zeby kontrolki działały??
Nie trzeba a w kazdym razie u mnie dzialają bez problemu a w moim aucie było juz sporo liczników z seata :)
uksz pisze:Jakie były by najlepsze zegary, co proponujecie??....
ja bym proponował jakis wypas z Seata - do tego mozna by sie pokusic o przelozenie obudowy lub samej listwy z kontrolkami z tacho z golfa po 96 roku - ba sa ładniejsze :)
uksz pisze:Wiem ze sa rozne modele zegarów czy maja one jakies oznaczenia??
Zegarów jest od ch.... i ciut ciut, najlepiej sprawdzac w Etce
PF pisze:Może ktoś wyjaśnić co oznacza skrót MFA w zegarach.
Multifunktionsanzeige - wyswietlacz wielofunkcyjny ;)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

jarecki314
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob paź 21, 2006 18:27
Lokalizacja: Darłowo

Post autor: jarecki314 » pt paź 27, 2006 11:08

Gitner pisze:Jesli juz chcesz kupowac to kupuj z Seata z MFA. Bedziesz mial i kontrolke rezerwy i MFA. Poszukaj na forum "SZUKAJ" i w Poradach na vwgolf.pl. Bylo juz o licznikach.

Pozdro
Gitner
A od którego seata i jaki rocznik najlepiej szukać



Awatar użytkownika
grzechu2410nn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 506
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:41
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: grzechu2410nn » pt paź 27, 2006 12:23

A od którego seata i jaki rocznik najlepiej szukać
przyłanczam sie do pytania bo zameirzam zmienic zegary i nie wiem czy na te z km4 czy na seata pozdro


z kucharskimi pozdrowieniami Grzegorz Dziedzic

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt paź 27, 2006 13:30

ibiza/cordoba rocznik najlepiej po 95


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

jarecki314
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob paź 21, 2006 18:27
Lokalizacja: Darłowo

Post autor: jarecki314 » pt paź 27, 2006 15:03

Corvax pisze:ibiza/cordoba rocznik najlepiej po 95
I wszystko działa bez problemu?Wystarczy podpiąć?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt paź 27, 2006 16:04

wystarczy :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 346 gości