[MK3] Pompa paliwa ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
arthuras
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:10
Lokalizacja: Oława

Post autor: arthuras » czw paź 19, 2006 12:30

herflik95 pisze:arthuras a sprawdziłeś tak jak pisaliśmu ci wyżej czy napewno padła pompa paliwowa.
jeszcze nie, siedzę w tyrce :( dopiero późnym popołudniem, będę mógł się tym zająć



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » czw paź 19, 2006 12:38

mozesz to jeszcze sprawdzic w inny sposób tj (pompe i filtr) podjedz do mechanika i on ci odczepi przewód paliwowy który idzie na wtrysk i sprawdzi cisnienie. jak bedzie słabe to poprostu filtr jest zapchany i nie chce ci przez to chodzić na Pb



Awatar użytkownika
arthuras
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:10
Lokalizacja: Oława

Post autor: arthuras » czw paź 19, 2006 12:43

herflik95 pisze:mozesz to jeszcze sprawdzic w inny sposób tj (pompe i filtr) podjedz do mechanika i on ci odczepi przewód paliwowy który idzie na wtrysk i sprawdzi cisnienie. jak bedzie słabe to poprostu filtr jest zapchany i nie chce ci przez to chodzić na Pb
właśnie chodzi o to, bym mógł to zrobić sam, jakoś nie bardzo chce mi się toczyć przed sobą masę o wartości ~1 t, więc jak najwięcej chciałbym sam, pewnie bez mechaniora się nie obejdzie, ale wolałbym tam zajechać :bigok:



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » czw paź 19, 2006 12:52

samemu dasz rade zrobic wszystko sam.
1 wsiadz do samochodu i po przekreceniu kluczyka na zapłon słuchaj czy pompa sie załącza najlepiej zdejm tylną półke bedzie lepiej słychać bo pompa jest w bagażniku. jezeli ja słychać to jest ok.
2. filtr paliwa jest na 2 zaciskach trzeba sie pod samochód położyć i tez sie da wymienić. jak wyjmiesz filtr i bedzie lecieć czarne paliwo to filtr do wymiany. najlepiej weź go ze soba do sklepu bo jest kilka rodzaji.
3. jak pompa bedzie chodzić a filtr bedzie wymieniony to układ musi sie odpowietrzyć. trzeba chwile samochód potrzymać na zapłonie i układ sie sam odpowietrzy.

to chyba juz wszystko co trzeba zrobić

[ Dodano: Czw Paź 19, 2006 12:57 ]
a i najważniejsze oczywicsie sprawdz czy jest bezyna. jak nie ma to wlej. jak jeździesz na LPG to bezyny w baku powinno być min. do rezerwy i lepiej zeby mniej nie było bo w ten sposób umierają pompy



Awatar użytkownika
arthuras
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:10
Lokalizacja: Oława

Post autor: arthuras » czw paź 19, 2006 13:02

herflik95 pisze: 3. jak pompa bedzie chodzić a filtr bedzie wymieniony to układ musi sie odpowietrzyć. trzeba chwile samochód potrzymać na zapłonie i układ sie sam odpowietrzy.
samo przytrzymanie w poycji zapłon odpowietrzy ? nie musi odpalić ?
herflik95 pisze: a i najważniejsze oczywicsie sprawdz czy jest bezyna. jak nie ma to wlej. jak jeździesz na LPG to bezyny w baku powinno być min. do rezerwy i lepiej zeby mniej nie było bo w ten sposób umierają pompy
chyba właśnie mogło byc mniej, zwłaszcza, że wskaźnik rezerwy w MKIII, spełnia raczej rolę dekoracyjną



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » czw paź 19, 2006 13:07

no wałaśnie i o to chodzi co by sie przez to mniej paliwa pompa nie zatarła

samo sie odpowietrzy potrzymaj go chwile na zapłonie potem jeszcze ze 2 razu włacz/wyłącz zapłon i odpalaj i jedziesz do domciu



Awatar użytkownika
arthuras
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:10
Lokalizacja: Oława

Post autor: arthuras » pn paź 23, 2006 23:07

herflik95 pisze:no wałaśnie i o to chodzi co by sie przez to mniej paliwa pompa nie zatarła
pompa chodzi jak złoto :) Problem był, że tak powiem banalny, ale, że oglądałem auto tylko po zmroku (czyt. ciemno było) to nie zauważyłem, że zamarzł mi parownik (jeździłem na wodzie, bo chciałem sprawdzić gdzie mam uwalony układ), a na benzynie nie chciał odpalić bo spaliny się odbijały, no i dusił się, a potem zalewał. Teraz chłodnica wymieniona, zalany Dynagel'em, mam nadzieję, że będzie smigał.
herflik95 dzięki za pomoc i zainteresowanie, oczywiście punkcik for you.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 290 gości