[mk2] Problem - kopci z rury
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
no to pol litra na 1000km. Czyli norma. Nawet jesli to od oleju to nie ma powodu do obaw a co dopeiro do pakowania sie w remont, no chyba ze lubisz... a dym siwy moze wynikac z mieszaniny niewielkiej ilosci spalonego oleju i pary wodnej z powietrza. Ale dopuki nie osiagniesz 1l na 1000km to nie pakuj sie w remont no chyba ze koszty oleju cie zabijaja... ja u siebie jakbym mial 1/1000km to za olej od wymiany do wymiany placilbym 750 zl
- M@rtin
- Gadatliwa bestia
- Posty: 532
- Rejestracja: czw sty 05, 2006 11:42
- Lokalizacja: Opolskie
- Auto: A6 C5
- Silnik: 2.4
- Kontakt:
Właśnie mi o to chodzi żeby nie potrzebnie się nie pchać w remoncik. Spróbuję do mechanika podjechać i z tym aparatem zapłonowym zobaczyć i co mi powie. Jeśli nie to wtedy chyba będę zmuszony zaglądnąć do tych pierścieni i uszczelniaczy chociaż mi to za bardzo nie leżyKamilW pisze:no to pol litra na 1000km. Czyli norma. Nawet jesli to od oleju to nie ma powodu do obaw a co dopeiro do pakowania sie w remont, no chyba ze lubisz... a dym siwy moze wynikac z mieszaniny niewielkiej ilosci spalonego oleju i pary wodnej z powietrza.
Dzięki chłopaki za pomoc - punkty dodane
Zawsze możesz profilaktycznie wymienić uszczelniacze zaworowe. Koszt ok. 160zł (ja tyle płaciłem) a bardzo często to uszczelniacze sa powodem spalania oleju. Żeby zjechać pierścienie to musiał byś mieć conajmniej przebieg 300tyś km albo wyjątkowo wytyrany silnik. Co do dymu to ciężarówki smrodzą albo na niebiesko (np. Stary) albo na czarno (prawie wszystkie przy mocnym obciążeniu). Jasnego dymu na pewno tam nie ma.
=-Pinhead-=
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
No powiem tak, pierscienie zgarniajace wytrzymuja okolo 150000 km. Po tym przebiegu przestaja pracowac i przy duzych obrotach tlocza olej do gory co objawia sie silnym dymieniem przy wysokich obrotach. Co do uszczelniaczy to sa glownym powodem brania oleju przez silnik.Pinhead pisze:Żeby zjechać pierścienie to musiał byś mieć conajmniej przebieg 300tyś km albo wyjątkowo wytyrany silnik.
- M@rtin
- Gadatliwa bestia
- Posty: 532
- Rejestracja: czw sty 05, 2006 11:42
- Lokalizacja: Opolskie
- Auto: A6 C5
- Silnik: 2.4
- Kontakt:
Mój właśnie smrodzi jak STAR, nie jak np. RENAULT czy tam inne TIRy. Pomyślę o tych uszczelniaczach.Pinhead pisze:Zawsze możesz profilaktycznie wymienić uszczelniacze zaworowe. Koszt ok. 160zł (ja tyle płaciłem) a bardzo często to uszczelniacze sa powodem spalania oleju. Żeby zjechać pierścienie to musiał byś mieć conajmniej przebieg 300tyś km albo wyjątkowo wytyrany silnik. Co do dymu to ciężarówki smrodzą albo na niebiesko (np. Stary) albo na czarno (prawie wszystkie przy mocnym obciążeniu). Jasnego dymu na pewno tam nie ma.
[ Dodano: Wto Paź 17, 2006 21:19 ]
Czyli piszesz podobnie jak kolega wyżej.KamilW pisze:Co do uszczelniaczy to sa glownym powodem brania oleju przez silnik.
Dzięki chłopaki za pomoc.
PozdraVWiam
M@rtin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 304 gości