[MK3] trzyma obroty na luzie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Jarecki26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw paź 05, 2006 09:54
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

[MK3] trzyma obroty na luzie

Post autor: Jarecki26 » śr paź 18, 2006 14:35

mam problem od jakiegoś czasu. jak wrzucam na luz to obroty nie spadają na 800 tylko zatrzymują się na 2000. tak jest przez chwilę po czym normalnie spadają dalej. słyszałem że to może być silniczek krokowy. ma ktoś może jakiś inny pomysł ???



Awatar użytkownika
grzechu2410nn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 506
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:41
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: grzechu2410nn » śr paź 18, 2006 14:39

przeczysć krokowca powinno pomuc

[ Dodano: 18 Paź 2006 14:42 ]
jesli nie to sprawdz przewody zaplonowe, palec rozdzielacza oraz kopulke , czujnik temperatury jesli sie myle niech ktos meni poprawi


z kucharskimi pozdrowieniami Grzegorz Dziedzic

Jarecki26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw paź 05, 2006 09:54
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: Jarecki26 » śr paź 18, 2006 14:47

a możesz wizualnie powiedzieć jak to wygląda i gdzie szukać. trochę na samochodach się znam ale do golfa podchodzę pierwszy raz i stąd te pytania. mam silnik 1,8.

[ Dodano: 18 Paź 2006 14:49 ]
oczywiście pytam o krokowca a nie resztę :)



Awatar użytkownika
grzechu2410nn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 506
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:41
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: grzechu2410nn » śr paź 18, 2006 15:05

na 100 % było na forum urzyj szukaj a napewno znajdziesz schemat


z kucharskimi pozdrowieniami Grzegorz Dziedzic

Jarecki26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw paź 05, 2006 09:54
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: Jarecki26 » śr paź 18, 2006 15:49

niestety nie znalazłem. owszem dużo ludzi na krokowca narzeka i pisze że czyściło albo wymieniało ale nikt nie pisze jak wygląda i gdzie go szukać :(



Awatar użytkownika
WilQ
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 13:48
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: WilQ » śr paź 18, 2006 20:29

Mój ojciec ma coś podobnego w Vectrze, z tym ze w jego przypadku cos takiego wynika po prostu ze słabej kulutry pracy silnika. Wciskasz mu na luzie do 6 tys, spadają spokojnie do 3,5 tys, po czym do 2,5 tys spadają zdecydowanie wolniej, poczym prawie zatrzymują sie na 2 tys zeby spasc do 0,8. W moim golfie czegos takeigo nie ma, silnik chodzi rowno i przyjemnie



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » śr paź 18, 2006 23:22

Uszkodzony TPS-czujnik położenia przepustnicy. Częsta przypadłość Fordów z silnikiem CHV



vw_gt91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 10:51
Lokalizacja: Dzierzgoń
Kontakt:

silniczek

Post autor: vw_gt91 » czw paź 19, 2006 12:44

rozbierz silniczek krokowy, potraktuj go WD40 dokladnie wytrzyj i bedzie git:) pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 147 gości