Zalem opal i jest problem!!! [mkII]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Shane84
Golf 2 D60
Golf 2 D60
Posty: 404
Rejestracja: czw sty 20, 2005 19:12
Lokalizacja: E-g

Zalem opal i jest problem!!! [mkII]

Post autor: Shane84 » pt lut 25, 2005 16:35

zalalem (tylko raz) opal. i rano juz nie moglem zapalic!nigdy nie bylo problemu.nawet przy -15C palil za pierwszym razem.tak wiec o chodzi??? co moge zrobic??? zachowuje sie tak jak bys sie dusil (chce ale nie moze) jak by bylo cos zapchane!!! i pali za dziesiatym razem(albo lepiej) a jak jest juz cieply to ok. ???? :(



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: Zalem opal i jest problem!!! [mkII]

Post autor: Gitner » pt lut 25, 2005 16:43

Shane84 pisze:zalalem (tylko raz) opal. i rano juz nie moglem zapalic!nigdy nie bylo problemu.nawet przy -15C palil za pierwszym razem.tak wiec o chodzi??? co moge zrobic??? zachowuje sie tak jak bys sie dusil (chce ale nie moze) jak by bylo cos zapchane!!! i pali za dziesiatym razem(albo lepiej) a jak jest juz cieply to ok. ???? :(
Moze to nie opal byl tylko jakis posmazalnik i frytki masz w baku.. Tak to jest jak sie oszczedza - jak oszczedzac to juz z wiadomego zrodla kurde..

Pozdro
Gitner



Awatar użytkownika
bladiiik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: sob lis 27, 2004 01:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: bladiiik » pt lut 25, 2005 16:47

Bez urazy, ale nie rozumiem cie?? po jaka cholere zalales do niego opal.przeciez autko w dieslu i tak jest tanie w utrzymaniu.jak narobiles cos powaznego tym opalem to bedziesz tego zalowal, .remont diesla to nie maly koszt.
nie tyczy sie to tylko do ciebie.mam na mysli wszystkich uzytkownikow diesli.


....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202

Awatar użytkownika
TACYK
Vw master
Vw master
Posty: 178
Rejestracja: pt gru 31, 2004 15:15
Lokalizacja: Tarnogród
Kontakt:

Post autor: TACYK » pt lut 25, 2005 16:49

Diesel to oszczednosc ale opal to podwojna oszczednosc i ja tankuje bnardzo czesto poniewasz mam spoko zródlo i nie mialem problemow nigdy.Stawiam na to ze wlales straszna lipke a nie opal


!!!ADRENALINA UZALEŻNIA!!!

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt lut 25, 2005 16:57

Wylej to co wlałeś, wymień filtr paliwa, jesli dużo nie jeździłeś pompa i wtryski powinny byc ok. Na koniec napisz ile zaoszczędziłeś na taj operacji :helm:


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Shane84
Golf 2 D60
Golf 2 D60
Posty: 404
Rejestracja: czw sty 20, 2005 19:12
Lokalizacja: E-g

Post autor: Shane84 » pt lut 25, 2005 16:59

mozliwe ze to lipa. a nawet bardzo prawdopodobne.Co teraz?? mozna to jakos przeczyscic?? albo cos. :( macie jakies pomysly



Shane84
Golf 2 D60
Golf 2 D60
Posty: 404
Rejestracja: czw sty 20, 2005 19:12
Lokalizacja: E-g

Post autor: Shane84 » pt lut 25, 2005 17:05

Corvax pisze:Wylej to co wlałeś, wymień filtr paliwa, jesli dużo nie jeździłeś pompa i wtryski powinny byc ok. Na koniec napisz ile zaoszczędziłeś na taj operacji :helm:
juz wylalem to guwno. teraz zalalem na Shellu . ale jeszcze wszystko jest zaje***e-czuje to.rano sie dusi wlasnie tak jak by byl zawalony filt paliwa!!!na poczatku jak chodzi.to leci sporo dymu! i z ruru jakis syf wylatuje. co sie moglo jeszcze popsuc???



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » pt lut 25, 2005 19:02

bladiiik pisze:Bez urazy, ale nie rozumiem cie?? po jaka cholere zalales do niego opal.przeciez autko w dieslu i tak jest tanie w utrzymaniu.jak narobiles cos powaznego tym opalem to bedziesz tego zalowal, .remont diesla to nie maly koszt.
nie tyczy sie to tylko do ciebie.mam na mysli wszystkich uzytkownikow diesli.
Jestem za!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



majkel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pt sie 27, 2004 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: majkel » pt lut 25, 2005 19:43

Shane84 pisze:
Corvax pisze:Wylej to co wlałeś, wymień filtr paliwa, jesli dużo nie jeździłeś pompa i wtryski powinny byc ok. Na koniec napisz ile zaoszczędziłeś na taj operacji :helm:
juz wylalem to guwno. teraz zalalem na Shellu . ale jeszcze wszystko jest zaje***e-czuje to.rano sie dusi wlasnie tak jak by byl zawalony filt paliwa!!!na poczatku jak chodzi.to leci sporo dymu! i z ruru jakis syf wylatuje. co sie moglo jeszcze popsuc???
wymień filtr paliwa



piott
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:55
Lokalizacja: konin
Auto: Golf 7 Variant
Kontakt:

Post autor: piott » pt lut 25, 2005 19:59

moze ci ten opal zamarzl. Musisz udroznic uklad paliwowy. Ja na opale zrobilem jakies 50 000 km i wszystko jest ok. Leprzy dobry opal niz jakas tam berbelucha z podejzanej stacji. Jeszcze slowko dla tych ktorzy twierdza ze jazda dieslem to oszczednosc, moze troszke bo ropa kosztuje prawie tyle co bezyna.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt lut 25, 2005 20:12

piott pisze:Jeszcze slowko dla tych ktorzy twierdza ze jazda dieslem to oszczednosc, moze troszke bo ropa kosztuje prawie tyle co bezyna.
Troszke? Moje 1.9 pali 5,6/100 miasto, benzyna 1.8 spali ok 8,5/100 wiec na kazde 100km mam minimum 10zl oszczednosci co przy 20kkm rocznie daje mi > 2000zl do przodu.. I za to m.in. chwale swoje TDI ;)

Pozdro
Gitner



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob lut 26, 2005 00:04

Kiedyś liczyłem z kumplem, który zastanawiał sie czy kupic gnojka czy benzyne, a chodziło o nowe auto z salonu i wyszło że biorac pod uwagę cenę zakupu (gnojek droższy) i uzytkowanie auta ok 4 lat wychodziło na to samo


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

dino84

Post autor: dino84 » sob lut 26, 2005 14:38

bladiiik pisze:jak narobiles cos powaznego tym opalem to bedziesz tego zalowal, .remont diesla to nie maly koszt.
nie tyczy sie to tylko do ciebie.mam na mysli wszystkich uzytkownikow diesli.
Nie przesadzaj. Co moze opal zaszkodzic silnikowi (mowie oczywiscie o dobrym opale)? Troche na tym jezdzilem i nie mialem w ogole problemow, dynamika taka sama. Niczym sie nie rozni... tylko cena :bigok:



Shane84
Golf 2 D60
Golf 2 D60
Posty: 404
Rejestracja: czw sty 20, 2005 19:12
Lokalizacja: E-g

Post autor: Shane84 » ndz mar 06, 2005 18:35

Dalej jest lipa z odpalniem!!! za pare dni jade zalozyc nowy filtr paliwa. i zobacze co wtedy dam znac. a wczoraj wogole nie moglem odpalic :( .juz pare razy zalalem na shellu ale czuje ze caly ten syf siedzi w srodku !!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 128 gości