[MK3] Po swapie na gti 1.8 16v paliwo nie dochodzi i muli

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lechu93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr cze 14, 2006 20:36
Lokalizacja: puck

[MK3] Po swapie na gti 1.8 16v paliwo nie dochodzi i muli

Post autor: lechu93 » śr paź 18, 2006 19:41

WITAM

juz od 5miesiecy przekladam silnik 1.8 16v od jetty II , do mojego golfa mkIII. Wszystko juz jest wlozone byla jazda probna super idzie ale nagle jakby paliwo nie dochodziło i muli bardzo. Dopiero jak go wylacze i pompa podpompuje to historia sie powtarza sam nie wiem co robic, jak podlacze pompe na krotka to elegancko wchodzi na obroty i wogole a jak jest na swoim miejscu to porazka. w czym problem bo mi juz rece opadaja, czasami mam ochote juz to moje auto zrzucic ze skarpy!!! moi mechanicy sie motaja i chyba sami juz nie wiedza co robia. pozdrawiam i licze na pomoc.
Ostatnio zmieniony śr paź 18, 2006 20:50 przez lechu93, łącznie zmieniany 1 raz.


kaszub:)

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » śr paź 18, 2006 19:46

a pompe paliwa tez załozyłes od tamtego silnika? pewnie cos jest nie tak ze sterowaniem pompy ze tak sie dzieje



lechu93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr cze 14, 2006 20:36
Lokalizacja: puck

Post autor: lechu93 » śr paź 18, 2006 19:53

tak zalozylem pompe 6 barowa, tez tak sie zastanawiam nad tym sterowaniem. myslisz ze elektryk samochodowy by pomogl?


kaszub:)

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » śr paź 18, 2006 20:09

najpierw by było trzeba przeanalizowac sterowanie w tamtym silniki i zobaczyc co tu sie dzieje



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr paź 18, 2006 20:15

a podłączyłeś pompy jak w PL? Dwie pompy chyba i zasobnik za nimi? Zdaje mi się że tu jest problem, nie wiem czy to zatrybi jak dałeś jedną pompę i od razy na wtrysk podpiąłeś


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lechu93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr cze 14, 2006 20:36
Lokalizacja: puck

Post autor: lechu93 » śr paź 18, 2006 20:16

Przemo440 pisze:najpierw by było trzeba przeanalizowac sterowanie w tamtym silniki i zobaczyc co tu sie dzieje
nie rozumiem tego, co teraz napisałes :otepienie:


kaszub:)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr paź 18, 2006 20:17

Bo zdaje sie jak nie masz pompy wstępnej baku to takie hece będą.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lechu93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr cze 14, 2006 20:36
Lokalizacja: puck

Post autor: lechu93 » śr paź 18, 2006 20:19

Paweł Marek pisze:a podłączyłeś pompy jak w PL? Dwie pompy chyba i zasobnik za nimi? Zdaje mi się że tu jest problem, nie wiem czy to zatrybi jak dałeś jedną pompę i od razy na wtrysk podpiąłeś
z tego co wiem to była jedna pompa 6barowa w tym silniku, paliwo ze zbiornika splywalo do zasobnika w ktorym jest zamontowana owa pompa i powinnom byc ok, a nie jest. :(


kaszub:)

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » śr paź 18, 2006 20:25

jedna pompa powinna byc w zbiorniku (wstepna) a druga na zewnatrz (robocza) ktora własnie daje to duże cisnienie

a codziło mi oto ze trzeba by zobaczyc w schemat tamtego silnika elektryczny jak jest ze sterowaniem pompą



lechu93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr cze 14, 2006 20:36
Lokalizacja: puck

Post autor: lechu93 » śr paź 18, 2006 20:25

na poczatku probowalismy na dwie pompy, tzn. moja 3 barowa w silniku no i ta w tej obudowie "zasobnik"6 barowa, ale byla podobna sytuacja, a wrecz identyczna tyle tylko ze ta 6 barowa starsznie zeziła bo chyba za wolno paliwo dochodzilo do niej.


kaszub:)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr paź 18, 2006 20:27

lechu93 pisze:z tego co wiem to była jedna pompa 6barowa w tym silniku, paliwo ze zbiornika splywalo do zasobnika w ktorym jest zamontowana owa pompa i powinnom byc ok, a nie jest.
no to wg tego co słyszałem i co jest podane w Worshop-ie maja być dwie pompy.
W baku 6 barowa. Druga pod podłogą 1,2 barowa. Potem zasobnik. W sumie ponad 7 barów. I uważam że tu tkwi Twój problem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lechu93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr cze 14, 2006 20:36
Lokalizacja: puck

Post autor: lechu93 » śr paź 18, 2006 20:29

3 barowa w zbiorniku bo pomylilem sie wczesniej mialem 1.8 8v 90km.


kaszub:)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr paź 18, 2006 20:30

Coś tam niejasno o tych ciśnieniach pisze, ale w każdym razie musi być wstępna w baku i duga pod podłogą.

[ Dodano: Sro Paź 18, 2006 8:33 pm ]
lechu93 pisze:3 barowa w zbiorniku bo pomylilem sie wczesniej mialem 1.8 8v 90km.
no to w sumie masz za małe ciśnienie i k-jetronic na tym nie pójdzie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lechu93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr cze 14, 2006 20:36
Lokalizacja: puck

Post autor: lechu93 » śr paź 18, 2006 20:34

teraz to troche zgupiałem, nie wiem za ktora rada pojsc. :blush:

[ Dodano: 18 Paź 2006 20:36 ]
3barowa byla w zbiorniku a pod podłoga 6 barowa i tez najpierw szedł a po chwili slabl i nic do przodu:(


kaszub:)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 162 gości