MK3. Kawowy osad na korku wlewowym od oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lanumisu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 13:40
Lokalizacja: Kluczbork,Krefeld
Kontakt:

MK3. Kawowy osad na korku wlewowym od oleju

Post autor: lanumisu » pt lut 25, 2005 19:21

Jak w temacie. Czy to jest normalne? Nadmieniam ze zbiornik wyrownawczy cieczy chlodzacej jest ten sam. Sladowe ilosci osadu rowniez w polowie dlugosci bagnetu olejowego, natomiast czysty olej na miarce. Znajomy sugeruje ze nie moze byc to uszczelka pod glowica, bo woda nie jest zabrudzona i stan jej jest staly. Auto robi krotkie trasy. Czyzby kondensacja pary wodnej? Skad?



gienek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 13, 2004 21:20
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: gienek » pt lut 25, 2005 19:36

mysle ze zdecydowanie uszczelka pod glowica



majkel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pt sie 27, 2004 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: majkel » pt lut 25, 2005 19:36

jeśli robisz krótkie odcinki to nie ms ise co martwić. JEśli nie to znajomy ma racje



Awatar użytkownika
lanumisu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 13:40
Lokalizacja: Kluczbork,Krefeld
Kontakt:

Post autor: lanumisu » pt lut 25, 2005 20:21

No to jestem spokojny, choc bede obserwowal. Jutro przegonie go na autostradzie jakies 160 km to zobaczymy. Dzieki za info.



chudy69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw lut 24, 2005 18:10
Lokalizacja: Stargard Szcz
Kontakt:

Post autor: chudy69 » sob lut 26, 2005 01:02

U mnie jest podobnie i tez powiedzieli mi ze to moze byc przez male przeloty ale w innym temacie byla poruszona kwestia temp plynu chlodzacego(70stopni ze za malo) moze to tez jest przyczyna???



Awatar użytkownika
lanumisu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 13:40
Lokalizacja: Kluczbork,Krefeld
Kontakt:

Post autor: lanumisu » sob lut 26, 2005 10:44

chudy69 pisze:U mnie jest podobnie i tez powiedzieli mi ze to moze byc przez male przeloty ale w innym temacie byla poruszona kwestia temp plynu chlodzacego(70stopni ze za malo) moze to tez jest przyczyna???
Tak , masz racje to wina krotkich przelotow i za niskiej temperatury silnika. Mnie na trasie pokazuje okolo 80 stopni. To za malo jak mowia fachowcy na forum. Bede chyba wymienial termostat no i od czasu do czasu pogonie go na dluzszej trasie.



Zwoli

Post autor: Zwoli » ndz lut 27, 2005 01:36

witam potwierdzam bylem dzisiaj u mechaników i przypadkiem tak jeden otworzył korek od wlewu oleju a tutaj ta sama maż i powidział że slnik się nie nagrzewa do końca albo termostat do wymiany albo za krótkie odcinki i silnik nie zdąży się nagrzać



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 258 gości