[MK4] rozrzad i wszystko z nim zwiazane

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pogo_2001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:06
Lokalizacja: Wrocław

[MK4] rozrzad i wszystko z nim zwiazane

Post autor: pogo_2001 » wt paź 17, 2006 20:41

Siema tak mi sie to forum podoba ze chyba nie przestane pisac :D

na liczniku mam 184 tysiaki przejechane.. i tak mi sie zdaje ze przyszedl czas aby zrobic rozrzad.. serio mowiac to chce zrobic caly aby miec spokoj na te 90 tysiaczkow..
silnik to 1.4 16v. slyszalem ze on ma dwa tam paski ?

wlasnie nie chce sie dac w banie zrobic przez jakiegos mechanika.. ile powinienem dac za caly rozrzad .. co wchodzi w sklad takiej operacji. np. pompa wody, dwa paski ,rolki(ile?) , napisanecz.. co jeszcze.. ?

prosze o wyjasnienie troszke mi tego tematu..

dziekuje wogole za pomoc juz bardzo mi pomoglo to forum i jestem strasznie zadowolony z jego istanienia.. :) :okej:



Awatar użytkownika
Corso
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:18
Lokalizacja: Z nad morza

Post autor: Corso » wt paź 17, 2006 20:55

O ile pamiętam to tak jak pisałeś dwa paski,dwie rolki,napinacz to wszystko około 550zeta(paski gates,reszta ina) no i do tego pompa wodna,ja polecam wymienić i nie słuchać rad oszczędnych,sam się o tym przekonałem



pogo_2001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:06
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pogo_2001 » wt paź 17, 2006 21:08

wlasnie jakiej firmy najlepiej co wziasc.. tzn. jaka firma pompy wody ? jaka pasków chce najlepszy sprzet jakosciowo bez oszczednosci z rozrzadem.. wiec?



Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » wt paź 17, 2006 22:21

Witam Cie kolego.
Widzę że masz przybliżony przebieg do mojego. Sorki że nie na temat ale powiedz jak Ci sie jeździ. Jak z olejem ile Ci poodbiera. Co robiłeś w wozie.

Pasek polecam ContiTech jest dobry.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt paź 17, 2006 22:26

Kup zestaw naprawczy firmy SKF są tam wszystkie rolki firmy SKF i co ciekawe pasek Gates orginał- nie Polski, pompę wody też kup SKF bedziesz zadowolony :bigok:



pogo_2001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:06
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pogo_2001 » wt paź 17, 2006 22:47

drogi kolego.. w aucie nie robilem z tuningu nic.. bo sie nie oplaca.. przed chwila scigalem sie z civic 1.5 90km. i strasznie dostalem w dupe strasznie.. az mi lzy stanely w oczku.. oleju nie bierze mi za duzo mam castrol pelen syntetic sprawuje sie spoko ale jezdzi fatalnie mam inne aspiracje co do tej fury chyba przeloze mu silnik 1.6 16v ten i troszke porobie go bo az sie zalamuje.. pozdrawiam



luk99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 16:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk99 » wt paź 17, 2006 23:58

Witam.
Za 385 + 155 dostaniesz komplet
2 x paski power Grip Gates (moj na takich przyjechał z Niemiec)
2 x rolki INA (tak jak orygniał VW)
2 x napinacze INA (tak jak oryginał VW)
Pompa Hepu ( z skf byl problem w oplach dlatego sprzedawca odradzał, ew + 10zl do skf)

Wszystko nowka w opakowaniach.

Ja kupowalem od tego sprzedawcy:
http://www.allegro.pl/item126339934_126339934.html

Podajesz pojemnosc rok i oznaczenie wraz nr silnika
Bo w silnikach 1.4 16v moga byc dwie szerokosci rolki napinacza jezeli dobrze napisalem.



Awatar użytkownika
Fabian LDZ
_
_
Posty: 11385
Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Fabian LDZ » śr paź 18, 2006 09:52

pogo_2001, a jakie masz oznaczenie silnika??
za zestaw np do AKQ bez pompy wody wychodzi 350zł
PinkFloyd pisze:Kup zestaw naprawczy firmy SKF są tam wszystkie rolki firmy SKF i co ciekawe pasek Gates orginał- nie Polski, pompę wody też kup SKF bedziesz zadowolony
całego zestawu nie kupuj bo się po prostu nie opłaca, taniej jest kupić wszystko oddzielnie!



pogo_2001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:06
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pogo_2001 » śr paź 18, 2006 10:26

powiem szczerze nie wiem jakie mam oznaczenia silnika wogole gdzie to ja mam sprawdzic ??



Awatar użytkownika
Dwight
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pn sty 16, 2006 10:14
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Dwight » śr paź 18, 2006 12:07

Najprościej w książce albo na naklejce w bagażniku przy kole zapasowym albo w komorze silnika :bigok:



Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » śr paź 18, 2006 14:10

pogo_2001 pisze:drogi kolego.. w aucie nie robilem z tuningu nic.. bo sie nie oplaca.. przed chwila scigalem sie z civic 1.5 90km. i strasznie dostalem w dupe strasznie.. az mi lzy stanely w oczku.. oleju nie bierze mi za duzo mam castrol pelen syntetic sprawuje sie spoko ale jezdzi fatalnie mam inne aspiracje co do tej fury chyba przeloze mu silnik 1.6 16v ten i troszke porobie go bo az sie zalamuje.. pozdrawiam
hehehe nie zrozumieliśmy się.. mnie tuning wogóle ale to wógóle nie interesuje pytam sie o naprawy mechaniczne !



pogo_2001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:06
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pogo_2001 » śr paź 18, 2006 15:53

acha mechaniczny to .. kupilem go miesiac temu i musialem wymienic wszystkie filtry przewody NGK , tarcze klocki , gemetria luzy na kierownicy, ogolnie takie rzeczy co powinny byc zrobione teraz robie caly rozrzad i wymieniam leflektory z przodu na helle.. i to wszystko :)



Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » śr paź 18, 2006 17:18

aha myślałem że dłużej eksploatujesz już swojego mk4



luk99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 16:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk99 » śr paź 18, 2006 22:10

a jak to z tymi luzami na kierownicy bylo ?

ja cos ostatnio czuje ze przy skrecie jak by zapuka (drgania ida na kierownice) łaczniki , drazki to zadnej nie sa.... jest taka srubka od regulacji w przekladni kierownicej (jak dobrze napisalem) , mechanik wkrecil ja troche i chyba bylo lepiej przed wkreceniem.

Przedewszystkim slychac lekkie stuki przy gwaltownych minimalnym ruszaniu kierownica w lewo w prawo (szybko)

Tylko tą srubka sie reguluje luz ? bo w sumie tylko to mi pozostalo :) wczoraj jeszcze wszystkie gumy na stabilizatorze , wachacza itd. spryskalem olejem silikonowym, bo nie dalo sie wytrzymac (stare lożko sie odezwało), skyrzpiało jak nigdy, gorzej jak u babci.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 422 gości