MkII Raz jest raz nie " OGRZEWANIE"

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Radzik763
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 26, 2006 18:03
Lokalizacja: Łódz

MkII Raz jest raz nie " OGRZEWANIE"

Post autor: Radzik763 » wt paź 17, 2006 20:37

Moze którys z kolegów miał podobny problemik??? Do momentu kiedy samochód nagrzewa sie podczas jazdy grzeje az nie mozna wytrzymac, po dalszej drodze kiedy samochodzik nagrzeje sie przestaje leciec ciepłe powietrze .Leci tylko takie letnie ,prawaie zimne . Nie mam pojecia co to moze byc za usterka, moze którys z was miał podobny problem i cos mi poradzi . :grrr: :grrr: :grrr:



Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » wt paź 17, 2006 20:49

może termostat?


PozdraVWiam - Tomek :pub:

zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068

Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » wt paź 17, 2006 20:55

Może zapowietrzona nagrzewnica?


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

PAWEL89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pn cze 05, 2006 21:32
Lokalizacja: Biskupiec NOL...
Kontakt:

Post autor: PAWEL89 » wt paź 17, 2006 21:08

Nie wiem czy dobrze mówie ale wydaje mi się że nagrzewnica się nie może zapowietrzyć przecież to jeden układ z chłodnicą jeśli się myle to mnie poprawcie :jezor:



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt paź 17, 2006 21:39

Nagrzewnica jest w układzie małym a chłodnica w dużym. Jak bąbel powietrza bedzie utrudniał przepływ w nagrzewnicy to przy w pół otwartym termostacie woda będzie lecieć tam gdzie ma mniejszy opór. Czyli przez duży układ.


=-Pinhead-=

kazanow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt mar 03, 2006 11:24
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kazanow » śr paź 18, 2006 09:39

Witam, przyszły chłodne poranki i problem z ogrzewaniem pojawiać będzie się co raz częściej, ja tez mam zagwozdkę, MK2 1.8 RP, raz działa ogrzewanie a raz nie.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr paź 18, 2006 10:16

Czasem przyczyną bywa za niski poziom płynu, warto sprawdzić.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr paź 18, 2006 10:35

bodzio_j pisze:Czasem przyczyną bywa za niski poziom płynu, warto sprawdzić.
nawet powiem że bardzo często !
sprawdź stan płynu jak nie jest nagrzany silnik najlepiej z rana ...
napewno nie jest to termostat



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » śr paź 18, 2006 10:50

sprawdź czy na węzach idących do nagrzewnicy nie masz zamontoiwanego termostatu nagrzewnicy(tuż przy ścianie grodziowej w komorze silika), służy on do tego by najpierw nagrzał się układ w silniku a potem idzie płyn na nagrzewnicę, ja u siebie maiłem takąsamą sytuację, wywaliłem termostat ogrzewania i wstawiłem rurki miedziane


:-k ...

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » śr paź 18, 2006 11:57

misiek10111 pisze:sprawdź czy na węzach idących do nagrzewnicy nie masz zamontoiwanego termostatu nagrzewnicy(tuż przy ścianie grodziowej w komorze silika), służy on do tego by najpierw nagrzał się układ w silniku a potem idzie płyn na nagrzewnicę, ja u siebie maiłem takąsamą sytuację, wywaliłem termostat ogrzewania i wstawiłem rurki miedziane
Dokladnie tak jak mowi kolega. Wywal to (termostat, zaworek, roznie na to mowia) co na zdjeciu, powstawiaj rurki (ja wstawilem takie od wody, jak w domowych instalacjach hydraulicznych) i problem powinien zniknac. Ja mialem to samo, na rozgrzanym silniku znikalo ogrzewanie, wstawienie rurek pomoglo. Słyszalem opinie ze zastapienie tego rurkami moze spowodowac jakies klopoty z ukladem chlodzenia, ale ja juz tak jezdze ponad 1,5 roku z rurkami i nic zlego sie nie dzieje z chlodzeniem :D



robgr85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 01:16
Lokalizacja: 3mia100
Kontakt:

Post autor: robgr85 » śr paź 18, 2006 15:55

Soczek pisze:
misiek10111 pisze:sprawdź czy na węzach idących do nagrzewnicy nie masz zamontoiwanego termostatu nagrzewnicy(tuż przy ścianie grodziowej w komorze silika), służy on do tego by najpierw nagrzał się układ w silniku a potem idzie płyn na nagrzewnicę, ja u siebie maiłem takąsamą sytuację, wywaliłem termostat ogrzewania i wstawiłem rurki miedziane
Dokladnie tak jak mowi kolega. Wywal to (termostat, zaworek, roznie na to mowia) co na zdjeciu, powstawiaj rurki (ja wstawilem takie od wody, jak w domowych instalacjach hydraulicznych) i problem powinien zniknac. Ja mialem to samo, na rozgrzanym silniku znikalo ogrzewanie, wstawienie rurek pomoglo. Słyszalem opinie ze zastapienie tego rurkami moze spowodowac jakies klopoty z ukladem chlodzenia, ale ja juz tak jezdze ponad 1,5 roku z rurkami i nic zlego sie nie dzieje z chlodzeniem :D
ostatnio czytałem to:
http://www.motofakty.pl/artykul/uszkodz ... ostat.html

doszedłem do wniosku ze mam uszkodzony bo pompka cały czas pompuje wodę - zimna czy ciepła zawsze płynie :P nie wiem jak długo to jest (auto kupiłem niecałe 1000km temu) - gdzie dokładnie jest termostat w golfiku? czy to ta czesc z drugiej fotki ktora zapodal kolega?

w artykule do ktorego dalem linka piszą ze taka dolegliwosc powoduje zwiekszenie spalania zimą... jak to jest u Ciebie?

jak na moje oko to jak ktoś napisał prawdopodobnie wina zapowietrzonej nagrzewnicy.

Pozdr,
Robert


[url=http://ilepali.info/pt.php?id=62][img]http://ilepali.info/foot.php?id=62[/img][/url]

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » śr paź 18, 2006 16:31

robgr85 pisze: doszedłem do wniosku ze mam uszkodzony bo pompka cały czas pompuje wodę - zimna czy ciepła zawsze płynie :P
No i ? Co w tym dziwnego ? :-k
w artykule do ktorego dalem linka piszą ze taka dolegliwosc powoduje zwiekszenie spalania zimą... jak to jest u Ciebie?
Zawsze będzie zwiększone spalanie jeśli nie ma utrzymanej temperatury roboczej silnika. Tyle tylko że Ty piszesz o termostacie a koledzy powyżej o dodatkowym termostacie wpiętym do małego układu przed nagrzewnice.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » śr paź 18, 2006 16:37

Soczek pisze:Słyszalem opinie ze zastapienie tego rurkami moze spowodowac jakies klopoty z ukladem chlodzenia, ale ja juz tak jezdze ponad 1,5 roku z rurkami i nic zlego sie nie dzieje z chlodzeniem
u mnie też jest ok, a jeżdzę tak już trzy lata


:-k ...

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr paź 18, 2006 19:08

W trójce w ogole się z tego wycofali, mimo że układ chłodzenia w sumie taki sam.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 330 gości