TDI do mk2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Maciek W

TDI do mk2

Post autor: Maciek W » pt lut 25, 2005 16:25

Witam
Mam pytanie:
jakich modyfikacji trzeba dokonać aby do golfa 2 (obecnie 1,6 bęzyna EZ) włożć silnik 1,9 tdi ???????
Aktualnie mam skrzynie IV i słyszałem że odpada. Dlaczegi i na jaką trzeba zmienić?? :satan:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt lut 25, 2005 16:31

Jeśli przekłada to razem ze skrzynią z tdi. Problemem pewnie będzie wpasowanie silnika w komorę.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Maciek W

Post autor: Maciek W » pt lut 25, 2005 16:35

Właśnie nie (chyba)
Jak wymieniałem olej w serwisie kaczmarczyka w krakowie to sie zgadałem z facetem i mówił że silnik wchodzi jak złoto ale jest problem ze skrzynią. Widziałem już mk2 z TDI i stąd moje pytanie. Jak to wygląda w praktyce ?
:helm:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt lut 25, 2005 17:03

Owszem silnik moze wejdzie, ale nie bardzo sobie wyobrażam jak przycharatac do 1.9 tdi skrzynie z mk2.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
yaroz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 14:10
Lokalizacja: SZO
Kontakt:

Post autor: yaroz » pt lut 25, 2005 17:37

Skrzynia musi byc od 1.9tdi.Przecierz to calkiem inne silniki raz ze jeden to benzyna po drugie pojemnosc.Nie wierze zeby mocowanie bylo tak samo. :hmm:



Awatar użytkownika
Pieniu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:41
Lokalizacja: Czę100chowa
Kontakt:

Post autor: Pieniu » pt lut 25, 2005 17:48

Silnik 1,9TDI pasuje idealnie na łapy w MK 2. U mnie w Częstochowie sa 2 takie golfiki, takze myślałem o takiej możliwości ale silnik z całym osprzętem kosztował by ok 4tys. Moim zdaniem lepiej dołożyc drugie tyle sprzedać MK 2 i kupic Mk 3:)



Mateusz_vw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pn sty 31, 2005 13:53
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Mateusz_vw » pt lut 25, 2005 21:13




Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lut 25, 2005 21:50

a czy w naszym "kochanym" kraju nie jest tak ze jak masz zarejestrowana benzyne to nie mozesz wrzucic diesla?? Mysle ze tu bedziesz mial najwiekszy problem bo z tego co wiem to jak jest benzyna to ma byc benzyna


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob lut 26, 2005 00:01

:grin: dobre pytanie :helm:


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob lut 26, 2005 04:56

nie bedzie problemu poprostu w wydziale komunikacji musisz zglosic ze masz wymieniony silnik i zaznaczyc w adnotacji ze to jest diesel a nie benzyna niewiwm jak to jest teraz ale kiedys(stare dowody) bylo wbite ze nr silnika zmienione tamte przekreslone i tak samo benzyna
co do wymiany silnika to temat walkowany juz tyle razy ze najlepsza opcja bedzie "SZUKAJ"
tam jest duzo odp na ten temat
szkoda zachodu z benzyny na diesla przerabiac
a silnik elegancko pasuje i niema problemu zeby go wcisnac do komory mk2



arek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:09
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: arek » sob lut 26, 2005 14:36

Nie trzeba mocowań zmieniać jeśli się wkłąda motor od mk3 , od mk4 już trzeba zmienić gdyż mocowania są całkiem inne. Mnóstwo rzeźby z tym jest :(


Golf Mk2 TDI 110KM Max Voll :)

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » sob lut 26, 2005 22:48

sinik pasuje na łapy napewno idealnie ale ze skrzynia to nie weim jak jest...a jak ktos chce to mam wiecej zdjec tego TDI w mk2 180ps,byl wystawiony na allegro za chyba 17 tys... :D...nie mam pytan...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz lut 27, 2005 06:47

ten mk2 180km ma silnik na pompowtryskach i z tego co sie orientuje to lapy sa oryginalne od tego silnika wspawane na nowo napewno nie w miejsce starych
skrzynia jest od tego silnika a poloski ma od Bory
tylko ciekaiw mnie 180km skoro to 130TDi a przegladajac firmy ktore zajmuja sie chiptuningoem wszstkie(oczywiscie usredniajac) daja z tego silnika 140-160km wiec musialo byc cos jeszcze dodatkowo zmienione
no i 6biegow
widzialem go na zywo i jak to jezdzi
no coment.....i znika



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz lut 27, 2005 10:13

idzie zrobić, oczywiście nie samym softem


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 230 gości