ellektryka w mk2, duzo kabli=duzy problem :P

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

ellektryka w mk2, duzo kabli=duzy problem :P

Post autor: x27 » pt lut 25, 2005 17:18

sa moze schematy jakies dokaldniejsze do elktryki do mk2. bo wlasnie wygrzebalem wszystkie kable ze swojego gti 16v 1,8 i bede z silnikem to przekaldal do swojego 1,8 gt(tzn 1,8 gt sprzedaje) i sĘk w tym ze poza wtykami ida jakies kablekki ktore dochodzily chu** wie gdzie, i nie bede wiedizal gdize je poopodlanczac :| albo tez do silnka jest klka roznych czujnikow (wiekszasc ma np: czujnik neibieski i koncowka niebieska) . tylko czesc czujnikoow ma baila obudowe i z kad ja bede tera wiedzial ktory czujnik do czego :| :( jak by ktos mial jakis schmechat calej elktryki czy co to byl bym wdzieczny


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » pt lut 25, 2005 19:16

http://www.volkswagen.msk.ru/

Tu są w dziale elektrical equipment.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: ellektryka w mk2, duzo kabli=duzy problem :P

Post autor: Borys » pt lut 25, 2005 19:26

x27 pisze:sa moze schematy jakies dokaldniejsze do elktryki do mk2. bo wlasnie wygrzebalem wszystkie kable ze swojego gti 16v 1,8 i bede z silnikem to przekaldal do swojego 1,8 gt(tzn 1,8 gt sprzedaje) i sĘk w tym ze poza wtykami ida jakies kablekki ktore dochodzily chu** wie gdzie, i nie bede wiedizal gdize je poopodlanczac :| albo tez do silnka jest klka roznych czujnikow (wiekszasc ma np: czujnik neibieski i koncowka niebieska) . tylko czesc czujnikoow ma baila obudowe i z kad ja bede tera wiedzial ktory czujnik do czego :| :( jak by ktos mial jakis schmechat calej elktryki czy co to byl bym wdzieczny
ogolnie w aucie sa 2 wiazki jedna od swiateł druga od wtrysku, łacza sie tylko w 2 miejscach przy aku i przy cewce zapłonowej takim zielonym kabelkiem i podwojna wtyczką, wiec wyciagasz jedna instalacje wyciagasz drugą troche grzebania sie z podłaczeniem i gra

ja przerzucałem do GT zamiast monojetronika digifanta, posżło bez problemu, w ciagu jednego dnia bym wyjechał niestety aparat zapłonowy nie podszedł


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » sob lut 26, 2005 11:14

dam rade :food: :food: :food: :food: ale bedzie trudno(CHYBA) :chytry: :chytry: :helm: :helm:


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 414 gości