[mk2 1,6 D] ile powinno być płynu w chłodnicy?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2 1,6 D] ile powinno być płynu w chłodnicy?
prosze, napsizcie ile litrów powinno być płynu w chłodnicy?
w golfie 2 1,6D 1984 ?
ps slyszalam cos o 6,5L
w golfie 2 1,6D 1984 ?
ps slyszalam cos o 6,5L
Re: [mk2 1,6 D] ile powinno być płynu w chłodnicy?
w całym obiegu 6,3l wyczytałem w książce WKŁ "Sam naprawiam"angela23x pisze:prosze, napsizcie ile litrów powinno być płynu w chłodnicy?
w golfie 2 1,6D 1984 ?
ps slyszalam cos o 6,5L
chociaż nigdy jesli chodzi o wymianę to tyle nie nalejesz bo nigdy nie
zleci całość zawsze deczko zostaje
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
możliweGrzesiekk1982 pisze:A znowu autodata podaje 5.5 litra, natomiast infotech 6.5... Cyrk
myśle że pisza tak bo jak chcesz zmienić np. płyn przed zimą to zlewasz go
i wlewasz nowy, wtedy wchodzi być moze z 5,5 litra (nidy nie zjedzie Ci cały,
chyba że wydmuchasz jakoś po ciśnieniem zewsząd ... )
a jak na nowym zupełnie nigdy nie zalewanym silniku to wtedy te 6,3l
a 6,5l piszą dlatego, bo jak nie masz ręki wyrobionej albo wlewasz po
kilku piwkach w garażu to rozlewasz po bokach
- MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia
- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Uklad odpowietrza sie automatycznie, zalewasz plynem, wlaczasz silnik, plyn ze zbiorniczka zaraz ucieknie w uklad, wiec dolewasz zeby bylo znowu namax w zbiorniczku, i tak ze 2 razy, jak juz przestanie uciekac ze zbiorniczka, zakrecasz korek i zostawiasz autko zeby pochodzilo sobie na luzie az do wlaczenia wentylatora, jak sie wlaczy wentylator, to uklad juz jest odpowietrzony. mozesz tylko ewentualnie dolac plynu jesli masz za malo
jakoś mało te 4,5langela23x pisze:hmn.. u mnie weszło 4,5 litra.
a gdzie sie odpowietrza układ?
w tej rurze gumwoej co idzie od lewej strony chłodnicy do głowicy silnika nie mam płynu
a w zbiorniczku wyrównawczym na zupełnie zimnym silniku jest coś pomiędzy max a min ?
dolej do max na zimnym silniku,
a ogrzewanie normalnie działa ?
w tej górnej lewej rurze po ściśnięciu powinno się wczuwać że jest płyn (tylko ściśnij na zimnym )
RobertP, " w zbiorniczku wyrównawczym na zupełnie zimnym silniku jest coś pomiędzy max a min ?"
tak jest płyn miedzy max i min.
"a ogrzewanie normalnie działa ? "
tak,
Soczek, "A przy zlewaniu plynu wyciagalas termostat czy sciagalas tylko dolny waz od chlodnicy do kolanka termostatu??"
był zakłądany nowy termostat (wahler 87st) wiec płyn wypuścili dołem.
Soczek, "zostawiasz autko zeby pochodzilo sobie na luzie az do wlaczenia wentylatora, jak sie wlaczy wentylator, to uklad juz jest odpowietrzony. "
no własnie o to chodzi że temp dochodzi do 3/4 na wskaźniku a wentyl nie działa a czujnik też nowy. Wiatrak działą na krótko. Mysle czy może chłodnica nei jest troche zamulona i moze nie dochodzi ciepły płyn do końcówki czujnika?? Musze chyab poluźnić ten czujnik i zobaczyc czy płyn bedzie kapał spod niego. Już nie mam pojecia co moze być...?
[ Dodano: 19 Paź 2006 16:49 ]
dlaczego ten wiatrak nie załancza..?
tak jest płyn miedzy max i min.
"a ogrzewanie normalnie działa ? "
tak,
Soczek, "A przy zlewaniu plynu wyciagalas termostat czy sciagalas tylko dolny waz od chlodnicy do kolanka termostatu??"
był zakłądany nowy termostat (wahler 87st) wiec płyn wypuścili dołem.
Soczek, "zostawiasz autko zeby pochodzilo sobie na luzie az do wlaczenia wentylatora, jak sie wlaczy wentylator, to uklad juz jest odpowietrzony. "
no własnie o to chodzi że temp dochodzi do 3/4 na wskaźniku a wentyl nie działa a czujnik też nowy. Wiatrak działą na krótko. Mysle czy może chłodnica nei jest troche zamulona i moze nie dochodzi ciepły płyn do końcówki czujnika?? Musze chyab poluźnić ten czujnik i zobaczyc czy płyn bedzie kapał spod niego. Już nie mam pojecia co moze być...?
[ Dodano: 19 Paź 2006 16:49 ]
dlaczego ten wiatrak nie załancza..?
- MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia
- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Moze termostat jest wadliwy?? Slyszalem o takich numerach na forum, i sam tak mialem ale z vernetem ze nowy nie dzialal jak powinien :/
[ Dodano: Pią Paź 20, 2006 9:06 am ]
Sprawdz czy dolny waz od chlodnicy ten co sie laczy z termostatem jest goracy przy nagrzanym silniku. Jesli termostat jest sprawny, to przy nagrzanym silniku powinien miec taka sama (mniej wiecej) temperature jak gorny waz od chlodnicy
[ Dodano: Pią Paź 20, 2006 9:06 am ]
Sprawdz czy dolny waz od chlodnicy ten co sie laczy z termostatem jest goracy przy nagrzanym silniku. Jesli termostat jest sprawny, to przy nagrzanym silniku powinien miec taka sama (mniej wiecej) temperature jak gorny waz od chlodnicy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 374 gości