[MK3] spadające obroty???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

[MK3] spadające obroty???

Post autor: PinkFloyd » wt paź 17, 2006 21:19

Co jest przyczyną spadających obrotów po nagrzaniu silnika?silnik 1.9TD AAZ. zimny 950 obr., ciepły 950 wyłącze ciepły i odpale po 5 min. to obroty 800????pomału sie podniosą do 900 po przejechaniu 2 km Wygląda że jak postoi to się nagrzeje od ciepłego silnika ale czemu spadają???? spadają też jak dziwne jak przekrocze dłużej 130km/h????? czego to może być objaw??? Wolna jazda nie ma tych objawów-nikt nie może mi pomóc??? :grrr:



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt paź 17, 2006 22:26

PinkFloyd pisze:800????pomału sie podniosą do 900 po przejechaniu 2 km
A nie jest tak dlatego,że świeczki się wyłączają z opóźnieniem - sytuacja normalna ??



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt paź 17, 2006 22:27

ale to juz po wyłączonych świeczkach się dzieje jak pojezdze z 40 minut autkiem

[ Dodano: 17 Paź 2006 22:28 ]
dobrze ze to nie u mnie tylko u kumpla robilismy wszystko ale nic nie wychodzi



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt paź 17, 2006 22:40

W tej pompie jest jeszcze ręczny "przyspieszacz ", czy już z siłowniczkiem?



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt paź 17, 2006 22:45

siłownik jak się rozgrzeje popuszcza całkiem i jest ok temp. silnika 90 obroty 950, ale jak przekroczysz 130km/h to spadaja pewnie związane to jest z wysokimi obrotami,. I jak zgasze gorący silnik i jak odpale też spadna ale nie tak drastycznie do 800 jak przy ostrej jezdzie za miastem, trzeba pojeżdzić pomału żeby podniosły się najwyżej o 50 obr, lub zgasic na 40 min i wszystko wtedy ok.

[ Dodano: 17 Paź 2006 22:49 ]
z tyłu pompy nie ma tej śrubki pionowej do regulacji obrotów jak w zwykłym td jest tylko jedna przy przyspieszaczu na dole gdzie wchodzi w innych ta pionowa śrubka jest zaślepka.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 184 gości