[MK3] Przerywanie silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- jan michalik
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 14:52
- Lokalizacja: mysłowice
[MK3] Przerywanie silnika
jak jadę powoli idodam szybko gazu to silnik zaczyna przerywać . jaki to moze być powód?
Ostatnio zmieniony pn paź 16, 2006 20:45 przez jan michalik, łącznie zmieniany 1 raz.
- maciek 1.8
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 10:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
- jan michalik
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 14:52
- Lokalizacja: mysłowice
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
zakladajac ze auto tylko na pb. ucieka gdzies iskra, zalecalbym sprawdzenie ukladu wysokiego naopiecia lub wymiane calosci w kierunku swiece kable kopulka palec, jesli okazaloby sie ze te elementy sa oki a przerywa dalej zostaje cewka. na przyszlosc prosze wiecej informacji, bo ten post wyglada tak jakbys dzwonil do lekarza w srodku nocy i mowil panie doktorze brzuch mnie boli co zrobic:)
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
ale w tedy by szarpal przy spokojnym przyspieszaiu...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
inaczej koniecznie tak musialoby byc, bo jakby szarpal od lewego na wysokich to na wolnych juz by nie chodzil, chcby z prostej zaleznosci, mianowiecie:
ilosc powietrza zasysanego przez silnik na wolnych obrotach: okolo 50 do 100 mg na h teoretyczne cisnienie powietrza1013 hpa cisnienie w kolektorze okolo 400 do 600 hpa lewe powietrze jest patrzone za przepustnica wiec zasysa je roznica cisnien na poziome 413 do 613 hpa. przekroj otwartej przepustnicy w tych warunkach odpowiada otworowi o srednicy okolo 3mm dziurka lewegoo srednicy zalozmy okolo 1mm
przekroj owory przepustnicy to 7mm2 dziutrki lewego to okolo 0,785 mm2
laczny przekroj otworow to 7.85mm2 korekcja biegu jalowego spowoduje ze suma spadnie do spowrotem do 7.065 i wyjdzie stosunek z tego ze przez przepustnice do silnika ze 100 procent calosci powietrza idzie tylko 88 procent calosci zasysanego powietrza reszta to lewe czyli 12 procent....
wciskamy gaz:
ilosc zasysanego powietrza to okolo 200 przy 1000 obrotow do 800 do 900 mg/h przy max obrotach cisnienie w kolektorze okolo 1013hpa( pomniejszone jedynie o opor brudnego filtra powietrza, góra 900hpa) roznica jak same warunki wskazuja ssania lewego okolo 0 hpa, nie przekraczajace 100 przy bardzo brudnym filtrze
srednica przepustnicyw najgorszym razie 32mm dziura lewego dalej 1 mm stosunek zasysanego powietrza przez dziurke troche sie zmienia gdyz przekroj przepustnicy to 803,84mm2 przy przekroju dziurki dalej 0.785mm2 wiec procentowo0.0009756. wiec nie bedzie szarpac,
jakby od lewego mialo szarpac przy gazie w deche to po prostu wolnych by juz nie bylo:)
ilosc powietrza zasysanego przez silnik na wolnych obrotach: okolo 50 do 100 mg na h teoretyczne cisnienie powietrza1013 hpa cisnienie w kolektorze okolo 400 do 600 hpa lewe powietrze jest patrzone za przepustnica wiec zasysa je roznica cisnien na poziome 413 do 613 hpa. przekroj otwartej przepustnicy w tych warunkach odpowiada otworowi o srednicy okolo 3mm dziurka lewegoo srednicy zalozmy okolo 1mm
przekroj owory przepustnicy to 7mm2 dziutrki lewego to okolo 0,785 mm2
laczny przekroj otworow to 7.85mm2 korekcja biegu jalowego spowoduje ze suma spadnie do spowrotem do 7.065 i wyjdzie stosunek z tego ze przez przepustnice do silnika ze 100 procent calosci powietrza idzie tylko 88 procent calosci zasysanego powietrza reszta to lewe czyli 12 procent....
wciskamy gaz:
ilosc zasysanego powietrza to okolo 200 przy 1000 obrotow do 800 do 900 mg/h przy max obrotach cisnienie w kolektorze okolo 1013hpa( pomniejszone jedynie o opor brudnego filtra powietrza, góra 900hpa) roznica jak same warunki wskazuja ssania lewego okolo 0 hpa, nie przekraczajace 100 przy bardzo brudnym filtrze
srednica przepustnicyw najgorszym razie 32mm dziura lewego dalej 1 mm stosunek zasysanego powietrza przez dziurke troche sie zmienia gdyz przekroj przepustnicy to 803,84mm2 przy przekroju dziurki dalej 0.785mm2 wiec procentowo0.0009756. wiec nie bedzie szarpac,
jakby od lewego mialo szarpac przy gazie w deche to po prostu wolnych by juz nie bylo:)
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- jan michalik
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 14:52
- Lokalizacja: mysłowice
- bomberxl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 640
- Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
To może filtr powiet6rza się przytkał i trzeba go wymienić?evolution pisze:inaczej koniecznie tak musialoby byc, bo jakby szarpal od lewego na wysokich to na wolnych juz by nie chodzil, chcby z prostej zaleznosci, mianowiecie:
ilosc powietrza zasysanego przez silnik na wolnych obrotach: okolo 50 do 100 mg na h teoretyczne cisnienie powietrza1013 hpa cisnienie w kolektorze okolo 400 do 600 hpa lewe powietrze jest patrzone za przepustnica wiec zasysa je roznica cisnien na poziome 413 do 613 hpa. przekroj otwartej przepustnicy w tych warunkach odpowiada otworowi o srednicy okolo 3mm dziurka lewegoo srednicy zalozmy okolo 1mm
przekroj owory przepustnicy to 7mm2 dziutrki lewego to okolo 0,785 mm2
laczny przekroj otworow to 7.85mm2 korekcja biegu jalowego spowoduje ze suma spadnie do spowrotem do 7.065 i wyjdzie stosunek z tego ze przez przepustnice do silnika ze 100 procent calosci powietrza idzie tylko 88 procent calosci zasysanego powietrza reszta to lewe czyli 12 procent....
wciskamy gaz:
ilosc zasysanego powietrza to okolo 200 przy 1000 obrotow do 800 do 900 mg/h przy max obrotach cisnienie w kolektorze okolo 1013hpa( pomniejszone jedynie o opor brudnego filtra powietrza, góra 900hpa) roznica jak same warunki wskazuja ssania lewego okolo 0 hpa, nie przekraczajace 100 przy bardzo brudnym filtrze
srednica przepustnicyw najgorszym razie 32mm dziura lewego dalej 1 mm stosunek zasysanego powietrza przez dziurke troche sie zmienia gdyz przekroj przepustnicy to 803,84mm2 przy przekroju dziurki dalej 0.785mm2 wiec procentowo0.0009756. wiec nie bedzie szarpac,
jakby od lewego mialo szarpac przy gazie w deche to po prostu wolnych by juz nie bylo:)
no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)
- jan michalik
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 14:52
- Lokalizacja: mysłowice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 357 gości