turbo w TDi-kiedy się włącza??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » pt lut 25, 2005 00:24

a jak sądzicie, czy stałą jazda np w sznurze aut na III lub IV przy 2000 lub 2500 obrotów jest szkodaliwa dal TDI? i nieekonomiczna??? czy trubo nie dostaje wtedy, bo przy 2000 to jest największy moment i czy stała jazda wtedy nie staje się szkodliwa??


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pt lut 25, 2005 04:59

ja mam TDI 90ps w mk3,i jestem zadowolony,ale co do wyprzedzania,zuwazylem pewien fakt,predkosci pede podawal w przyblizeniu nie sa idealnie dokladne wiec prosze sie nie zcepiac,ale np,jade za jakims zechem 90 i redukuje na IV bieg czekajac na moment do wyprzedzenia,i kiedy on nadchodzi wciskam gaz, reakcja poczatkowo jest dosc dretwa,ale np jesli nie redukuje na IV bieg tylko zaczynam wyprzedzac z V i po chwili tzn po ok 2 do 3 sek zredukuje na IV to efekt jest zajebisty :D,moja teoria jest taka ze,daje mu buta,turbina zaczyna dobrze ladowac i jak wtedy zredukuje mu na IV to czuc tego efekt a patrzac na obrotomierz to wypada mniejwiecej moment kiedy moment obrotowy jest najwiekszy,i przy w redukcji na IV daje taki efekt,nastepnie przy ok 120km/h wbijam znowu piatke,bo na IV juz raczej nie ma sensu pilowac....


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pt lut 25, 2005 05:13

jezeli np,mam wyprzedzac a na zegarze nie ma wiecej niz 80 to zawsze redukuje do III tez jest dobry efekt nawet 1,8 benzyna mu sie nie oprze z racji oczywiscie mniejszego mometu obrotowego,ale najpiekniejsza w tym aucie jast jak kolega zaznaczyl II :D tam to czuc jak turbina zaczyna konkret ladowac :D:D,co innego w 110 ps tam jest zmienna geometria i tam szybciej czuc ten efekt nie od 2000 tys tylko ok 1100obr/min i troche fajniej gwizdze,jko ciekawostke to wam powiem ze bylem z moim kuzynem w Norymbergi z jednym typem po auto i kupil sobie AUDI A6 2,5 TDI V6 ,no i (I) mialo czerwone,6 biegowa skrzynia itakie tam bzdety i jakies 150ps i potezny moment obrotowy,to przy 100km/h na V biegu ona na na gaz reagowala tak jak muj golf na II biegu przy 2tys obrotow,a nawet mocniej wciskalo w siedzenie,to mi szczena opadla,a te 6 garow w V jak tam gada cos pieknego :D:D,tylko ze ta kasa no :D:D dal za nie 8,5 tys EURO...nie na moja kieszeń hehehe,narazie musze zadowolic sie moim mocnym II biegiem i 90koniami :D:D


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości