Nie wiem czy reset pomoże , bo w końcu coś spowodowało zadziałanie immobilajzera skora tak VAG twierdzi. Ale załóżmy że immo jest jest ok. POnieważ VAG nie wykryje uszkodzenia cewki (uzwojenia wysokiego napięcia) to zacząłbym próby od podmiany cewki na inną, a potem dopiero szukanie dalsze. Nie sprawdzisz też cewki na 100 procent miernikiem, bo dopiero podczas pracy może wyjść jej niesprawność.
[ Dodano: Nie Paź 15, 2006 10:43 am ]
POza tym czy masz od tego dodatkowego alarmu też immobilajzer założony czy tylko fabryczny? Może dodatkowy zaszwankował.
Golf III GTi 2,0l ADY brak wysokiego napięcia...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
Re: Golf III GTi 2,0l ADY brak wysokiego napięcia...
Stawiam ponownie na czujnik hallowy na wale... powszechna usterka w ADY...grzegorz74 pisze:Witam , mam nastepujacy problem, jezdze Golfem III 2.0L 8v silnik ADY z 94r. (alarm Langeford 110, immobilajzer, ABS, istalacja gazowa, nowe swiece, ) jadac w pewnym momencie silnik zgasl , sprawdzalem cewke wn. w/g schematu wydaje sie ok (rezystacje i napiecia) , rozdzielacz pod kopulka tez (byl przekladany do innego autka) podpinalem pod komputrer wykryl tylko blokade immobilajzera po zresetowaniu dalej nie pali , komputer nie wykryl zadnego bledu:(.
Szarpie sie juz z nim od tygodnia, sprawszalem wszystkie wtyczki itp. bez efektu.
Szukalem na forum ale jakos nie moge znalesc , bylbym wdzieczny za jakakolwiek podpowiedz...... Pozdrawiam serdecznie .
A blondynka co wartosciowego wniosła do tematu? Bo nie wiemsiwa pisze:8 zaworów to za mało-16v bez problemów-jezdzi

[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości