[Mk III] problem z termostatem i temperaturą.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Mk III] problem z termostatem i temperaturą.
Ostatnio wymieniłem termostat na nowy, który powinien otwierac sie przy 84 stopniach,ale on sie wogule nie otwiera nawet przy 100, puki co tylko 2 razy sie otworzył. jak miełem stary termostat to wskaznik nie pokazał nawet 70 stopni. Czy czujnik temperatury ma na to jakis wpływ?? ma golfa 3 1,4 1994. (a tak pozatym jak sprawdzic termosta czy sie otwiera czy nie??)
Himen.
Himen.
Taki jestem...
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7388
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Skąd wiesz, że się nie otwiera?himen pisze:ale on sie wogule nie otwiera
Nie ma.himen pisze:Czy czujnik temperatury ma na to jakis wpływ??
Podgrzać go w garnku z wodą na gazie, najlepiej z termometrem, nie pokojowym.himen pisze:a tak pozatym jak sprawdzic termosta czy sie otwiera czy nie??
Kolega witus mnie ubiegł
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
The quieter you become, the more you are able to hear...
![Obrazek](http://s1.bild.me/bilder/150113/851622520ch.jpg)
![Obrazek](http://s1.bild.me/bilder/150113/851622520ch.jpg)
Jak wąż idący do chłodnicy się zrobi ciepły to znaczy że termostat się otworzył.himen pisze:(a tak pozatym jak sprawdzic termosta czy sie otwiera czy nie??)
Termostat był cały czas otwarty i dlatego sie nie grzał silnik.himen pisze:jak miełem stary termostat to wskaznik nie pokazał nawet 70 stopni
Raczej niema nic wspólnego.himen pisze:Czy czujnik temperatury ma na to jakis wpływ??
jak wymieniłem termostat i zagzałem samochód to dolny waż od chłodnicy był zimny nawet przy 100 stopniach, potem drugi raz sprubowałem i przy 90 stopniach waż był ciepły i włączył sie wentylator, pozniej wybrałem sie na wycieczke i po jakis 10 km znowu było ponad 100 stopni, jak rano popatrzyłem pod maske to oba węze od chłodnicy były spłaszczone, wyssało z mich powietrze.
Taki jestem...
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7388
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Organoleptycznie.himen pisze:w jaki sposób ma sprawdzic te rurke??
Ja wymieniłem termostat & płyn i po dwóch dniach zapaliła się kontrolka sygnalizująca niski poziom płynu. Dolałem i jest w porządku czyli układ się odpowietrzył. Tak samo robiliśmy z kumplem w jego motorze ABS i też jest OK.
The quieter you become, the more you are able to hear...
![Obrazek](http://s1.bild.me/bilder/150113/851622520ch.jpg)
![Obrazek](http://s1.bild.me/bilder/150113/851622520ch.jpg)
Ja zrobiłem tak. Zalałem płynem do pełna, zostawiłem otwarty korek odpaliłem auto i czekałem aż się wentylator włączy. Troche płynu wyrzucił a reszte zassał do środka, dolałem i czekałem dalej. Znowusz wyrzucił i zassał ale troche mniej. W sumie dolałem jakieś 1,5l, silnik 2E zagazowany ma chyba z 7l płynu chłodniczego.
ja wymieniłem termostat na zime,nie domykał sie.odpowietrzyłem tak: odkreciłem korek wlałem płyn na poziam max i odpaliłem auto nie zakrecając korka silnik sie zagrzał oczywiście bacznie obserwowałem poziom płynu i w razie niedoboru uzupełniałem zakreciłem korek.przez jakiś czas doglądałem czy nie jest za mały poziom płynu.
[ Dodano: 15 Paź 2006 23:41 ]
oo w sumie to samo napisałem w tym czasie co wysłał walek_79
pozdro.
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
[ Dodano: 15 Paź 2006 23:41 ]
oo w sumie to samo napisałem w tym czasie co wysłał walek_79
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
pozdro.
Lubię gdy murzyn bije w kokos
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 369 gości