70 stopni w mk3 1.8???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 103
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 23:52
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
70 stopni w mk3 1.8???
cze
Mam mk3 1,8 90KM z klima
Przez caly okres zimy silnik trzyma temperature 70 stopni!!! na trasie nawet czasem spadnie po nizej 70!! dodam ze auto ma klime(nie wiem czy to ma znaczenie), i na zegarze ma 70 stopni a w srodku goraco,oczywiscie bez wlaczonej klimy!!!! Czy to narmalne??Moze czujnik jest walniety??
Pytania:
1.Wymieniac termostat?? Jak tak to na jaki??
2. czy tak niska temperatura moze miec wplyw na wieksze spalanie??
pozdr.
Mam mk3 1,8 90KM z klima
Przez caly okres zimy silnik trzyma temperature 70 stopni!!! na trasie nawet czasem spadnie po nizej 70!! dodam ze auto ma klime(nie wiem czy to ma znaczenie), i na zegarze ma 70 stopni a w srodku goraco,oczywiscie bez wlaczonej klimy!!!! Czy to narmalne??Moze czujnik jest walniety??
Pytania:
1.Wymieniac termostat?? Jak tak to na jaki??
2. czy tak niska temperatura moze miec wplyw na wieksze spalanie??
pozdr.
Piotro:
A jesli silnik / ciecz chlodzaca osiaga faktycznie 90 stopni, a tylko wskaznik pokazuje 70 (uszkodzony czujnik temp, sterownik silnika albo sam wskaznik) ?
Bardziej prawdopodone jest, ze wskaznik mniej pokazuje niz ze silnik sie nie nagrzewa do 90 stopni, a juz na 100% nie ma 70 stopni, bo silnik musialby miec jakies mega chlodzenie, zeby tak go schlodzic.
Pozdrawiam
A jesli silnik / ciecz chlodzaca osiaga faktycznie 90 stopni, a tylko wskaznik pokazuje 70 (uszkodzony czujnik temp, sterownik silnika albo sam wskaznik) ?
Bardziej prawdopodone jest, ze wskaznik mniej pokazuje niz ze silnik sie nie nagrzewa do 90 stopni, a juz na 100% nie ma 70 stopni, bo silnik musialby miec jakies mega chlodzenie, zeby tak go schlodzic.
Pozdrawiam
Miałem taki sam problem jak ty. Pojechałem do mechaniora i wymienił termostat. Cena termostatu około 30 zł (chyba jakis francuski) cena za robote o ile pamietam to 30 zł bo sprawdzał dodtakowo płyny. Autko tez mam z klimą, takze chyba to nie jest istotne w utrzymywaniu temp silnika. Ma byc 90 stopni na liczniku i to nie wazne czy zima czy lato, od tego jest termostat, kwestia tylko długosci dochodzenia do tej temp. A jesli chodzi o spalanie na temp 70 stopni a 90 stopni to na pewno robi róznice.
nie, wystarczy ze caly czas jest obieg duzy otwarty. Nasuwa sie tu pytanie czy kolega caly czas ma 70 stopni, w miescie i korkach tez, czy tlko w trasie. Jezleli zawsze to moze to rzeczywiscie swiadczyc o walnietym czujniku... jezeli tylko w trasie termostat na 100%majoras pisze:Piotro:
A jesli silnik / ciecz chlodzaca osiaga faktycznie 90 stopni, a tylko wskaznik pokazuje 70 (uszkodzony czujnik temp, sterownik silnika albo sam wskaznik) ?
Bardziej prawdopodone jest, ze wskaznik mniej pokazuje niz ze silnik sie nie nagrzewa do 90 stopni, a juz na 100% nie ma 70 stopni, bo silnik musialby miec jakies mega chlodzenie, zeby tak go schlodzic.
Pozdrawiam
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
ja mam tak
w czasie jazdy na trasie 70-80 stopni w mieście 90 ..... jak masz cały czas 70 to albo czujnik siedzi ,lub termostat do wymiany
sparwdz termostat! wyjmij i ugotuj i zobacz, czy sie otwiera!
albo temperature na desce z temperatura w zbiorniczku wyrownanwczym!
ja wymienilem termostat (mialem stale - w korkach, na trasie 70 stopni i mniej) i zaluje, bo nic to nie dalo. poza tym zauwazylem, ze wentylator sie wlacza po przekroczeniu tych 70. no i jak odkrecam zboirniczek wyrownanwczy, to jest tam wiecej niz 70 stopni na 100%.
albo temperature na desce z temperatura w zbiorniczku wyrownanwczym!
ja wymienilem termostat (mialem stale - w korkach, na trasie 70 stopni i mniej) i zaluje, bo nic to nie dalo. poza tym zauwazylem, ze wentylator sie wlacza po przekroczeniu tych 70. no i jak odkrecam zboirniczek wyrownanwczy, to jest tam wiecej niz 70 stopni na 100%.
Just passing trough...
na 99% termostatku_bi pisze:a ja w mk3 mam taką sytuacje. na trasie ma 70 C. a zaraz jak sie zatrzymuje skacze na 90 C. czy to jest oki??
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
a w miescie w korku, czy na postoju tez zawsze max 70? jak tak na 99% IMHO czujnik temperatury lub wskaznik
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 428 gości