O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

Awatar użytkownika
Kubus20
VW Baron
VW Baron
Posty: 3221
Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kubus20 » ndz paź 08, 2006 01:20

KamilW, osiągi przy tym spalaniu z silnika 1.6 piękne.
Możesz spisać w jednym poście wszystkie przeróbki jakie musiałeś zrobić by to osiągnąć :?: Bo napewno na zwykłym przełożeniu Webera się nie skończyło...



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz paź 08, 2006 09:35

No co do przerobek to jest:
- dolot zrobiony calkowicie od nowa na stozku aoma
- wydech od kolektora prowadzony rura 2" z GTD na 2 przelotowych tlumikach i bez katalizatora
- w skrzyni i silniku oleje w pelni syntetyczne
- no i weber po polerce
No i tyle :)



Awatar użytkownika
Łukasz_Mk2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr mar 30, 2005 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Łukasz_Mk2 » pn paź 09, 2006 13:21

Mam identyczny silnik Jak ty...juz przeczytalem troszzke tego tematu i mnie bardzo ciekawi:-) tez bym dokonal sobei takiego SPAWA:D


"VW nie dla Idiotów"

[b]AFN Quattro Ruulez:-)[/b]

[url=http://imageshack.us][img]http://img148.imageshack.us/img148/2230mk2qu9nv2.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
InspBober
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pn lip 24, 2006 22:41
Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
Kontakt:

Post autor: InspBober » czw paź 12, 2006 16:42

panowie potrzebuje pomocy, zima sie zbliza i chce dokonczyc mojego swapa(polerka gaźnika, dolot i ssanie) do tego musze zdajc webera i wrocic do pierburga na jakies 2tyg. Wszystko niby byloby ok ale tak sie napalilem za ta przerobke ze nie przygotowalem sobie jakiejs dokumentacji jak to bylo podlączone. Posiadaczy silnikow RF (najlepiej bez gazu) prosilbym o przeslanie zdjeć jak te przewody wodne sa podlaczone i podcisnienie. Najlepiej na zdjetej obudowie filtra. moj mail 95@wp.pl z góry dzieki


[url]http://rapidshare.com/files/3054669/Swap_gaznika.zip.html[/url]

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » czw paź 12, 2006 18:18

InspBober pisze: Posiadaczy silnikow RF (najlepiej bez gazu) prosilbym o przeslanie zdjeć jak te przewody wodne sa podlaczone i podcisnienie
moze byc serwisowka? poslalem ci ja juz. jakbys mial jakies problemy to pisz na gadulca :)



Awatar użytkownika
wojtass4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lut 09, 2006 20:56
Lokalizacja: Skarżysko - Kamienna
Kontakt:

Post autor: wojtass4 » sob paź 14, 2006 12:46

KamilW, jak poradziłeś sobie z ssaniem? zamontowałeś już ten automat? Napisz coś więcej o tym bo poranki coraz chłodniejsze a bez ssania to lipa :crazy:



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » sob paź 14, 2006 21:15

Bede montowal w przyszlym tygodniu nowy gaznik wiec zrobie fotoporade i suplement ja doposazyc WEBERA w automatyczne ssanie.



gor7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pn lis 21, 2005 15:49
Lokalizacja: augustów
Kontakt:

Post autor: gor7 » ndz paź 15, 2006 11:44

WITAM. JA NARAZIE PRZED SWAPEM NA INNY GAŹNIK ODŁACZYŁEM TO COŚ CO CO STERUJE PRZEPUSTNICĄ SSANIA TAKA KOPUŁKA DO KTÓREJ DOCHODZ Ą PRZEWODY Z CIECZĄ CHŁODZĄCĄ(1). NASTEPNIE ZDJĄŁĘM TAKĄ SPREŻYNKĘ (2). DO (3) ZAMOCOWAŁEM LINKĘ KTÓRĄ POPROWADZIŁEM DO WNETRZA SMOCHODU. TERAZ STERUJE OBROTAMI RĘCZNIE. JAK NARAZIE ZDAJE TO EGZAMIN. NA BENZYNCE O WIELE LEPIEJ. BO WYSTARCZYTYLKO CHWILKA NA MINIMALNIE WIEKSZYCH OBROTACH I POWRACAM NA NORMALNE OBROTY. NA GAZIE JEST TROCHE GORZEJ TZ. DUŻEJ TRZEBA TRZYMAC NA OBROTACH,ALE I TAK NIŻSZYCH NIŻ NA ORGINALNYM SSANIU. TERAZ MOJE PYTANIE DO TYCH CO SIĘ NA TYM ZNAJĄ: CZY TAK MOZE BYĆ TO ZROBIONE BEZ SZKODY DLA SILNIKA? W ZAŁACZENI ZDJĘCIE. POZDRAWIAM
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz paź 15, 2006 15:08

No pewnie ze moze byc. grunt ze dobrze dziala.

[ Dodano: Wto Paź 17, 2006 20:29 ]
Panowie zaczelo sie :] na stol trafil gaznik z 1500 z pneumatycznym sterowaniem przepustnicy 2 przelotu, po wielu lekturach doszedlem do wniosku ze ta wersja bedzie bardziej ekonomiczna i dynamiczna.
Po dniu dzisiejszym gaznik jest rozebrany na czesci pierwsze i wyczyszczony, w piatek bedzie polerowany i przerabiany wg mojego pomyslu czyli:
- dolozony zostanie elektrozawor ktory zastapi zawodny zawor hamowania silnikiem ZHS
- na gore zalozona bedzie pokrywa od nowego typu z odpowietrzeniem komory plywakowej
- zostanie zamontowany silniczek regulacji reflektorow odpowiadajacy za ssanie.

Wszystkie te przxerobki powinny dac spadek zuzycia paliwa o okolo litr na 100 km ze szczegolnym uwzglednieniem miasta. Do tego robiona jest nowa porada o takowej przerobce gaznika i pare poprawek do starej porady.

Mam prosbe: czy ktos wie gdzie dorwac wylacznik ktory odlaczl by doplyw proadu przy wzroscie podcisnienia? Chyba w 126 el bylo cosik takiego? wie ktos moze o tym?



Awatar użytkownika
Globus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: wt cze 06, 2006 07:37
Lokalizacja: BAU
Kontakt:

Post autor: Globus » pt paź 20, 2006 22:07

Witam wszystkich WEBEROWCÓW :bigok: !!!!
Mam pytanie.Jakie dysze podejdą do gażnika przy silniku 1,8?
Temat swietny zaczynam zbierać graty i do dzieła!! :okej:
Pozdrowienia i powodzenia w pracach :okej:



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pt paź 20, 2006 23:00

KamilW,jesli ten wyłącznik miałby zastąpić zhs to w 126 el było to inaczej zorganizowane-elektronika,nie podcisnienie-jesli chcesz to napiszę o co tam chodziło


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pt paź 20, 2006 23:01

Globus pisze:Jakie dysze podejdą do gażnika przy silniku 1,8?
Ja przy silniku 1,6 mam 125 i 155. Kopa ma na nich nieziemskiego!!! Tobie do spokojnej jazdy tez powinny wystarczyc ale jak chcesz poczuc moc to polecam 135 i 160.

Nowy weber juz zalozony, wersja z pneumatycznie otwierana 2 przepustnica. Podpolerowalem go, odnowilem i idzie jak burza, tylko lapie mi pod kryza lewe powietrze ktore musze wyeliminowac :) Do tego doszla nowa kryza z miejscem na silniczek do ssania a w desce zaszczytne miejsce znajdzie wylacznik swiatel z nowego polo lacznie z regulacja wysokosci reflektorow ktora bedzie robic za linke ssania.
Co do samego wylacznika to tu jest link :)
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=135457638
Wlasnie siadam do pisania suplementu do porady w ktorym opisze modyfikacje.
Globus pisze:Temat swietny zaczynam zbierać graty i do dzieła!!
Zycze powodzenia i zapraszam do podzielenia sie wrazeniami :)

[ Dodano: Pią Paź 20, 2006 23:26 ]
t-tas pisze:jesli chcesz to napiszę o co tam chodziło
no pisz o co chodzilo bo nie wiem :)

[ Dodano: Sob Paź 21, 2006 09:03 ]
Panowie. na sprzedaz kryza pod webera mojego autorstwa z 10mm alu. Jak cos to pisac na priv.



Awatar użytkownika
InspBober
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pn lip 24, 2006 22:41
Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
Kontakt:

Post autor: InspBober » sob paź 21, 2006 09:04

KamilW pisze:w desce zaszczytne miejsce znajdzie wylacznik swiatel z nowego polo lacznie z regulacja wysokosci reflektorow ktora bedzie robic za linke ssania
to co juz nie bedzie automatu?? Czyżby nie spisywał się dobrze?


[url]http://rapidshare.com/files/3054669/Swap_gaznika.zip.html[/url]

ayo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pt cze 23, 2006 11:23
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: ayo » sob paź 21, 2006 09:20

KamilW,napisz w suplemencie tez cos odnosie LPG,napewno masz juz jakas wizje jak to zrobic,albo jak ktos juz to mądrze zrobił niech sie podzieli na forum,bo ja stoje z robotą ,no i mysle,ze nie tylko ja!!..pozdrawiam wszystkich! :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 169 gości