Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
Przemo_87
- Mały gagatek

- Posty: 99
- Rejestracja: śr gru 07, 2005 19:20
- Lokalizacja: Bytom/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: Przemo_87 » pt paź 13, 2006 19:08
Dzieki serdeczne

Dam znac jak mi poszło

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=17467 Wiecej Modów juz nie bedzie...:(
Kupie VW golf II,III gt lub gti albo Seata Toledo GT to 6 tyś :)
-
Paweł Marek
- V.I.P.

- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Post
autor: Paweł Marek » pt paź 13, 2006 19:30
Przemo_87 pisze:Jak chce go odpalic na benzynie to cały sie robi mokry z benzyny Najbardziej cieknie z pompki przyspieszenia
jeśli cięknie tylko z tej pompki to wymiana membrany pomoże, jesli leje się górą to najczęściej przyczyną jest peknięta membrana pod zaworem zubożania-wzbogacania mieszanki który masz na fotce. Ta i ta membrana jest w zestwach naprawczych na allegro (do Pierburga 2E2). Sam pływak jest bardzo solidny i nie powinien pęknąć.
[ Dodano: Pią Paź 13, 2006 7:32 pm ]
I stawiam na ten zawór właśnie, bo przy pęknięciusamej membrany przyśpieszacza niema nierównych obrotów, a w dugim przypadku gaźnik jest zalewany - poziom paliwa przewyższa normę
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
nikos3011
- Nowicjusz

- Posty: 11
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 22:11
- Lokalizacja: poniec
-
Kontakt:
Post
autor: nikos3011 » pt paź 13, 2006 21:33
KamilW pisze:Aha no to jak brakuje to musisz sie wyposazyc w takowy. No a regulacja to jest inna para kaloszy. Daj maila to ci serwisowke z regulacja podesle. No to wymieniaj i zobaczysz co bedzie.
no to ja też poprosze o taką serwisówke no i tez mam problemik odpalam gofera ma swoje obroty pracuje ok wyłączy sie ssanie a on gaśnie nie trzyma obrotów jak sie zagrzeje to chodzi równo ma około1000 obrotów rusze kawałek stane a on ma 500 i poniżej obrotów lub całkiem gaśnie oczywiście to wszystko dzieje sie zarówno na benzynie jak i na gazie no i jest to pierburg 2e
-
Walus
- Gadatliwa bestia

- Posty: 660
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
- Lokalizacja: Piaseczno / W-wa
Post
autor: Walus » pn paź 16, 2006 15:13
Witam mam golfika o silniku 1.5 zasilanym gaznikiem pierburg 1B3. jezdzil normalnie ladnie itp potem obrobilem glowice i podczas skladania pozakladalem wezyki podcisnieniowe i jakos jezdzil, pewnego dnia zaczal prychac gdy wciskalo sie gaz mulilo go i jechal tylko na tak do ok 25000 do 3000 potem mulil sie i i od 5000 dalej krecil moj kolega mechanik w Toyocie popatrzyl pozamienial wezyki (bo podobno mial to samo w polonezie) i samochod jezdzil po jakims czasie zaczal palic astronomiczne ilosci paliwa a po rozruchu obroty byly non stop na ok 2500 na zimnym silniku po rozgrzaniu dodalo sie gazu i obroty sie stabilizowalu na 1000 a teraz ciagle jest 2500 i wogle nie chce mniej. Co to jest ??
czy mogl by mi ktos powiedziec lub podeslac fotki jak te wezyki podcisnieniowe zalozyc bo niestety nie moge dojsc
Bardzo bym prosil tez o serwisowke
walus_vw@wp.pl
Z gory dzieki
-
Paweł Marek
- V.I.P.

- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Post
autor: Paweł Marek » pn paź 16, 2006 15:52
POszukałem dla Ciebie goglami .
Masz tam trzy fotki powinno ci wystarczyć.
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... fta=#photo
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
Walus
- Gadatliwa bestia

- Posty: 660
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
- Lokalizacja: Piaseczno / W-wa
Post
autor: Walus » pn paź 16, 2006 15:56
Dzieki

ale to niestety nie moj gaznik
-
Paweł Marek
- V.I.P.

- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Post
autor: Paweł Marek » pn paź 16, 2006 15:58
faktycznie pomyliłem, sorki
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
Walus
- Gadatliwa bestia

- Posty: 660
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
- Lokalizacja: Piaseczno / W-wa
Post
autor: Walus » pn paź 16, 2006 16:10
wlasnie taka serwisowke do golf i sciro mam i tam niestety nie ma nic na temat gdzie podlaczyc wezyk np od przyspieszacza a gdzie od tej zielonej banki tlenku wegla a o to mi glownie chodzi a rysunki tego nei przedstawiaja :/
-
Paweł Marek
- V.I.P.

- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Post
autor: Paweł Marek » pn paź 16, 2006 16:12
http://www.ruddies.business.t-online.de/se1B3VW%20e.htm
[ Dodano: Pon Paź 16, 2006 4:12 pm ]
U dołu na tej stronce masz schemacik
[ Dodano: Pon Paź 16, 2006 4:15 pm ]
zielona bańka to depression reservoir
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
Walus
- Gadatliwa bestia

- Posty: 660
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
- Lokalizacja: Piaseczno / W-wa
Post
autor: Walus » pn paź 16, 2006 16:25
oooooo stary na jakims zlocie znajdz mnie i masz u mnie duuuuuuze
Dziekowac bardzo
[ Dodano: 16 Paź 2006 17:21 ]
Dziala

jeszcze raz dzieki

-
Przemo_87
- Mały gagatek

- Posty: 99
- Rejestracja: śr gru 07, 2005 19:20
- Lokalizacja: Bytom/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: Przemo_87 » pn paź 16, 2006 17:58
Pytałem sie o te 2 mebrany i zgadnijcie ile kosztują

110 zł

A cały zestaw naprawczy do gaznika na allegro kosztuje 60 zł

Czy to logiczne jest??

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=17467 Wiecej Modów juz nie bedzie...:(
Kupie VW golf II,III gt lub gti albo Seata Toledo GT to 6 tyś :)
-
KamilW
- Forum Master

- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
Kontakt:
Post
autor: KamilW » pn paź 16, 2006 18:29
Przemo_87 pisze:Czy to logiczne jest??
a kto powiedzial ze ceny w sklepach sa logiczne

-
Paweł Marek
- V.I.P.

- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Post
autor: Paweł Marek » pn paź 16, 2006 19:48
Przemo_87 pisze:Pytałem sie o te 2 mebrany i zgadnijcie ile kosztują
ale czy sprawdziłeś że to faktycznie? Nic nie kupuj póki nie sprawdzisz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
Walus
- Gadatliwa bestia

- Posty: 660
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
- Lokalizacja: Piaseczno / W-wa
Post
autor: Walus » wt paź 17, 2006 14:38
dobra teraz znowu ja, wezyki podcisnienia podlaczone i fajnie teraz zostaje problem czarnych swiec !! auto chodzi nie rowno i kopci myslalem ze to moze pierscienie przepuszczaja ale kompresja jest 10 rowno na kazdym z cylindrow i oleju mi nie ubywa za to pali jak smok. czym to wyregulowac ?? w gazniku sa dwie sruby duza i mala (przypomne ze chodzi o pierburga 1b3) duza to do obrotow biegu jalowego a mala to mieszanka ?? panowie poradzcie mi cos, bo moj gaznikowiec siedzi w USA i wraca za tydzien :/
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości