Golf mk2 1.8 RP problem z silnikiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ciężki rozruch.
Witam.
Sprawdż omomierzem oporność niebieskiego czujnika temperatury cieczy chłodzącej.Powinna wynosić kilka kiloom.Jeśli wskazuje np.400 - 200 om, to czujnik
musisz wymienić.Pomiar musisz dokonać na całkowicie zimnym silniku.Jeśli
również na całkowicie zimnym silniku wyciągniesz wtyczkę z czujnika to silnik się
uruchomi lecz po chwili będzię nim trzęsło bo będzie dostawał za dużo paliwa.
Próbuj.Andrzej. e
Sprawdż omomierzem oporność niebieskiego czujnika temperatury cieczy chłodzącej.Powinna wynosić kilka kiloom.Jeśli wskazuje np.400 - 200 om, to czujnik
musisz wymienić.Pomiar musisz dokonać na całkowicie zimnym silniku.Jeśli
również na całkowicie zimnym silniku wyciągniesz wtyczkę z czujnika to silnik się
uruchomi lecz po chwili będzię nim trzęsło bo będzie dostawał za dużo paliwa.
Próbuj.Andrzej. e
- robal264
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2140
- Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
- Lokalizacja: Małkowice
- Kontakt:
jezeli wszystko to co napisales jest ok i skoro komputer nie zglasza bledow to ja stawiam na ktoras z pomp, albo moze czujnik hala ale na kompie by cos pokazalo
a moze jak wymieniales rozrzad to go po prostu przestawiles badz tez kable przy kopulce sa pomieszane?? nie wiem tak tylko pisze ogolnie to sie nie znam zbytnio,
czy np po wykreceniu swiec sa one czarne jak smola ??
a moze jak wymieniales rozrzad to go po prostu przestawiles badz tez kable przy kopulce sa pomieszane?? nie wiem tak tylko pisze ogolnie to sie nie znam zbytnio,
czy np po wykreceniu swiec sa one czarne jak smola ??
Witam
Kolego ja tez mam MK2 1,8 |90KM| RP Z gazem, mam problem z sila na benzynie bo na gazie mi super idzie ale na benzynie paskudnie faluje.
Jak jade na benzynie to jest jeden punkt, ktory wciskam gaz i silnik sie zamula a po chwili sarpnie raz i ciagnie jak glupi i ten problem wystepuje na kazdym biegu , ale ja mysle ze to ta guma pod mono wtryskiem.
W poniedzialek wymieniam ja i cewke,
wtedy podziele sie czy cos pomoglo czy nie.
Ale jak ty znajdzesz rozwiazanie daj znac .
POzdramiam
Kolego ja tez mam MK2 1,8 |90KM| RP Z gazem, mam problem z sila na benzynie bo na gazie mi super idzie ale na benzynie paskudnie faluje.
Jak jade na benzynie to jest jeden punkt, ktory wciskam gaz i silnik sie zamula a po chwili sarpnie raz i ciagnie jak glupi i ten problem wystepuje na kazdym biegu , ale ja mysle ze to ta guma pod mono wtryskiem.
W poniedzialek wymieniam ja i cewke,
wtedy podziele sie czy cos pomoglo czy nie.
Ale jak ty znajdzesz rozwiazanie daj znac .
POzdramiam
VWelvis pozdrawiam
powiem tak wam przed zalozeniem gazu szedl mi idealnie,
ale po zalozeniu juz gazu ,
na benzynie mi takie objawy sie pojawily i mysle ze przy zakladaniu gazu tak mi porobili cos.
A chcialem zeby mi jeszcze raz sprawdzili ale niestety fima zbankrutowala i to teraz sie z tym tak mecze .
ale po zalozeniu juz gazu ,
na benzynie mi takie objawy sie pojawily i mysle ze przy zakladaniu gazu tak mi porobili cos.
A chcialem zeby mi jeszcze raz sprawdzili ale niestety fima zbankrutowala i to teraz sie z tym tak mecze .
VWelvis pozdrawiam
- daaroo
- Forum Master
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
- Kontakt:
powiem tak
najprawdopodobniej masz problem z emulacja sondy jesli masz gaz i lapie bledy.
Pomoc moze emulator sondy jesli nie masz a takze reset kompa, ztymze po resecie przejedziesz pare kilometrow na gazie i problem powroci.
[ Dodano: Sob Paź 14, 2006 1:04 pm ]
Mozna tez zastosowac przekaznik, ktory reseteuje komp po kazdym wyjeciu kluczyka.
Podpytaj homskiego, kiedys opisywal jak to zrobic.
najprawdopodobniej masz problem z emulacja sondy jesli masz gaz i lapie bledy.
Pomoc moze emulator sondy jesli nie masz a takze reset kompa, ztymze po resecie przejedziesz pare kilometrow na gazie i problem powroci.
[ Dodano: Sob Paź 14, 2006 1:04 pm ]
Mozna tez zastosowac przekaznik, ktory reseteuje komp po kazdym wyjeciu kluczyka.
Podpytaj homskiego, kiedys opisywal jak to zrobic.
- daaroo
- Forum Master
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
- Kontakt:
miefdzy pierwszym pinem a drugim przy calkowice zamknietej przepustnicy powinno byc napiecie w granicach 0,20-0,25Vk44761 pisze:piotr2, widac ze ktos grzebal przy potencjometrze.
Nie bylo jednej sruby, reszta luzna.
Jak mam to ustawic? To jest cholernie czułe, 2 milimetry w lewo lub prawo i silnikiem szarpie i gasnie.
Napisz jak to sensowanie ustawic, PLEASE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 513 gości