II 1.8 LPG Dziwne oznaki golfa :((((

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Sneek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw paź 12, 2006 15:48
Lokalizacja: Bielsko

II 1.8 LPG Dziwne oznaki golfa :((((

Post autor: Sneek » czw paź 12, 2006 16:17

WItam proszę o radę -przedstwiam oznaki "awarii" w moim golfie 1.8 GT LPG

-przy zapalaniu czarny dym-sadza
-przy zapalaniu nieówne obroty - Czasem na nie wszystkie gary-
-problem przy zapalaniu,-czasem długo kręci-
-przy zapalaniu chyba nie ma ssania czasami
-blokowanie się obrotów

Mówie "czasem " bo niekiedy chodzi dobrze a włąsnie czasem źle:(
Wymienione -swiece, pasek alternatora, kable wyskoiego napiecia, akumulator nowy

CO byście oceniali??
SOnda, silnik krokowy,wtrysk czunik temp a moze niedajboze kilka z tych rzeczy?
mierzyłem i czujnik ma oposność 240 Ohm -ciepły i odpowiednio między 2k ohmy a 3 k ohmy -zimny
Ostatnio zmieniony czw paź 12, 2006 16:24 przez Sneek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » czw paź 12, 2006 16:19

1-świece
2-przewody
3-zaraz temat zniknie,bo nie napisałeś modelu w temacie.
a generalnie to wygląda na elektrykę.
ps.mam nadzieję,że świece wg. katalogu.....polecam NGK,broń Boże bosch.


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

narki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw gru 30, 2004 17:50
Lokalizacja: warszawa

Post autor: narki » czw paź 12, 2006 16:23

nie wiem jakie powiny byc rezystancje tych czujnikow ale ja mialem podobnie z silnikiem RP monowtrys. winny byl czujnik tem kolor niebieski
pozdro



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw paź 12, 2006 16:31

Wymienic niebieski czujnik temp w kruccu dochodzacym do glowicy..
Mozesz najpierw sprawdzic jego rezystancje:
- przy 0°C 5500 +/- 700 Ohm
- przy 20°C 2500 +/- 500 Ohm
- przy 30°C 1800 +/- 200 Ohm
- przy 50°C 800 +/- 100 Ohm
- przy 80°C 350 +/- 50 Ohm
- przy 100°C 200 +/- 25 Ohm

Ewentualnie zbadac sonde lambda (sinusoida 0,1 - 1V)



Sneek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw paź 12, 2006 15:48
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: Sneek » czw paź 12, 2006 17:45

OKi, postarm się załatwić ten cuznik na wymianę i zobacze co będzie dalej, jednak zastanawia mnie to że przez czujnik obroty by się czasem zawieszały....no i ten dym...



narki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw gru 30, 2004 17:50
Lokalizacja: warszawa

Post autor: narki » czw paź 12, 2006 18:12

jak masz zrypany czujnik to komp zwieksza dawke paliwa przez co nie mozna odpalic, a po odpaleniy czarny dym u mnie nawet wygladalo to jak sadza.
pozdruffka



Sneek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw paź 12, 2006 15:48
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: Sneek » czw paź 12, 2006 19:30

jutro pojade po ten czujnik i zobacze na efekt, dam znać co i jak;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 403 gości