lanumisu pisze:"ruszę i po 5 km z prędkością 100km/h spada do 80 i nowy termostat zamyka czyli ok ale dlaczego ten silnik tak studzi ze nie moze utrzymac tej 90 -ątki przecież nie bede zasłaniał wlotu powietrza jakimis gazetami.Dziwne ale tak juz chyba ma mój MK3"
To normalne ze przy jezdzie ma okolo 80 stopni. Przeciez na chlodnice idzie nawiew powietrza od zewnatrz, a poza tym pompa pracuje na wyzszych obrotach i obieg wody jest wydajniejszy. W korkach zalancza sie u mnie wentylator przy 95 stopni. Nie martwie sie tym bo jest wszystko ok. Tak jezdze juz od lat.
nie jest normalne, u mnie czy trasa czy miasto zawsze 90 stopni. Jezeli masz niebity samochod - przod to masz wszystkie plastikowe oslony i oslone chlodnicy co by wlasnie nie lecialo powietrze na silnik...
To ze gaz ma wieksza temperature spalania to jedno ale drugi wazniejszy negatywny wplyw gazu to to ze reduktor jest ogrzewany wlasnie ukladem chlodzenia. W poprzednim 1.3 z instalacja gazowa tez nigdy nie moglem osiagnac 90 stopni, w trasie zawsze bylo mniej, w tym 1.8 jakos nie mam tego problemu bo i tez nie mam gazu. W prawidlowym silniku z prawidlowym ukladem chlodzenia z wszystkimi elementami ograniczajacymi wychladzanie silnika w zimie MUSI BYC 90 stopni...
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]