[MK3] Prośba o sprawdzenie jednej rzeczy w Etce

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KAJOJ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 14:36
Lokalizacja: WAWA-TARGÓWEK
Kontakt:

[MK3] Prośba o sprawdzenie jednej rzeczy w Etce

Post autor: KAJOJ » wt paź 10, 2006 13:28

Bede bardzo wdzieczny jezeli ktos sprawdzi w Etce lub innym podobnym programie moment dokrecenia łożyska (powinien byc podany w newtonometrach)

Pewno niektorzy zaraz sie odezwa ze "wystarczy iles tam obrotu" czy tez "dokrecenie palcami" ale mam mozliwosc i odpowiedni sprzet zeby dokrecic to profesjonalnie stad moja prosba. Bede bardzo wdzieczny za szybka odpowiedz :pub:

zapomnialem dodac jeszcze szczegoly w razie jakby byly potrzebne: Golf3, 1995, AEA, oczywiscie chodzi o tylne łożyska


[url=http://www.imageshack.us/][img]http://img96.imageshack.us/img96/7133/sig4iv1250x1064hs.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: [MK3] Prośba o sprawdzenie jednej rzeczy w Etce

Post autor: Borys » wt paź 10, 2006 14:07

KAJOJ pisze:Bede bardzo wdzieczny jezeli ktos sprawdzi w Etce lub innym podobnym programie moment dokrecenia łożyska (powinien byc podany w newtonometrach)

Pewno niektorzy zaraz sie odezwa ze "wystarczy iles tam obrotu" czy tez "dokrecenie palcami" ale mam mozliwosc i odpowiedni sprzet zeby dokrecic to profesjonalnie stad moja prosba. Bede bardzo wdzieczny za szybka odpowiedz :pub:

zapomnialem dodac jeszcze szczegoly w razie jakby byly potrzebne: Golf3, 1995, AEA, oczywiscie chodzi o tylne łożyska
nie znalazłem czegos takiego jak moment, generalnie ja osobiscie dokrecam do oporu - cofam pół obrotu, i tak powinno sie dokrecac


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
KAJOJ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 14:36
Lokalizacja: WAWA-TARGÓWEK
Kontakt:

Post autor: KAJOJ » wt paź 10, 2006 14:17

dzieki ze chociaz szukales:) taka metode ja tez znam ale jade do kumpla na wymiane ktory ma jakies tam narzedzie do dokladnego dokrecania (nie wiem jak sie nazywa :jezor: ) no i wlasnie mi mowil ze jak chce miec tak dokladnie jak producent robi to zebym mu podal te dane i pomyslalem ze w etce bedzie :chytry:


[url=http://www.imageshack.us/][img]http://img96.imageshack.us/img96/7133/sig4iv1250x1064hs.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » wt paź 10, 2006 14:29

to jak do dokładnego dokręcania to pewnie kolega ma klucz pneumatycz... sorry ekhmm dynamometryczny :) :helm:

no ale tak poważnie to nie ma reguły ... jak nigdy tego nie robiłeś to nie ustawisz dobrze i zadne patenty typu "do oporu i cofnąc o połowe" nie są wskazane naprawde... to juz muswi być ktoś z wprawą do ustawiania łożysk ... a jeśli chodzi o klucz dynamometryczny do do łożysk najlepsza jest ręka zwykły klucz i wyczucie... klucz dyno zostaw do innych rzeczy...



Awatar użytkownika
ziolo115
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

Post autor: ziolo115 » wt paź 10, 2006 14:37

nie dam glowy ale z tego co mi sie kojarzy to dokręca sie momentem 60 NM i cofa i 1/4 obrotu. ale nie jestem na 100% pewien. jesli pomoglem prosze o punkt:)



Awatar użytkownika
KAJOJ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 14:36
Lokalizacja: WAWA-TARGÓWEK
Kontakt:

Post autor: KAJOJ » wt paź 10, 2006 14:43

dzieki wszystkim za wypowiedzi, sprawdzilem w ksiazce ktora mozna sciagnoc z vwgolf.pl no i tam tez nie jest wyszczegolniony moment dokrecania, tylko jest opis wlasnie na czuja reka. po poludniu zabieram sie do roboty a czy to bedzie 60Nm to sie okaze, w kazdym razie punkty przyznane. Dzieki jeszcze raz za zaintereowanie moim tematem :pub:


[url=http://www.imageshack.us/][img]http://img96.imageshack.us/img96/7133/sig4iv1250x1064hs.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Ozzy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: sob paź 29, 2005 22:29
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Ozzy » czw paź 12, 2006 00:33

KAJOJ, witam kolegę z Targówka :pub:


[url=http://www.allegro.pl/item135424374_glowica_vw_golf_iii_1_8_8v.html][size=150][color=blue][b]SPRZEDAM GŁOWICĘ DO REGENERACJI WRAZ Z OSPRZĘTEM[/b][/color][/size][/url]

Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Dokręcanie tylnej piasty.

Post autor: Andrzej1 » czw paź 12, 2006 07:41

Książka napraw np.do Golfa 2 podaje;dokręcić z taką siłą żeby będącą pod nakrętką
podkładkę można było przesuwać śrubokrętem.
Łożysko za bardzo dokręcone ,na dłuższej trasie,zagrzeje się i będzie się wyrabiało
w niekontrolowany sposób.
Pozdrawiam.Andrzej.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 281 gości