[MK3 GTI] usunięcie tłumika środkowego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kocioł DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
Lokalizacja: Ålgård

[MK3 GTI] usunięcie tłumika środkowego

Post autor: Kocioł DCG » sob paź 07, 2006 20:21

Witam !!!
Czy ktoś z Was wywalił z MK3 GTI 8V tłumik środkowy zachowując całą resztę wydechu seryjną ??? Co się stanie z dźwiękiem wydechu po takiej operacji ??? Nie chcę żadnych domysłów. Proszę o konkretne wypowiedzi osób, którzy tak zrobili w tej wersji auta. Z góry dzięki :pub:



Awatar użytkownika
marcinoGTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: marcinoGTI » sob paź 07, 2006 20:23

Ja u siebie wywalilem srodkowy (tyle ze mam koncowy REMUS) i jest nie znacznie glosniej.


Kontakt GG 2331324
Kontakt kom. 696-028-242
http://www.vwdolnyslask.pl/ ZAPRASZAMY :D

Obrazek

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz paź 08, 2006 02:47

Kocioł DCG pisze: Nie chcę żadnych domysłów. Proszę o konkretne wypowiedzi osób, którzy tak zrobili w tej wersji auta. Z góry dzięki
auto mam co prawda inne, ale myślę, że efekt jest podobny. Warczy jak nieszczęście. Początkowo to nawet było ciekawe, ale na dłuższą metę jest męczące. Końcówka jest seryjna.



Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » ndz paź 08, 2006 10:55

Bedzie zdecydowanie glosniej.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1002
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » ndz paź 08, 2006 13:29

Kwestia jaki masz ten środkowy, ja mam jeszcze oryginał, przynajmniej znaczki vw audi na nim są i po zdjęciu ostatniego nie było różnicy - czyli duże tłumienie ma więc jak go wywalisz to będzie bardzo głośno


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

Awatar użytkownika
Kocioł DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
Lokalizacja: Ålgård

Post autor: Kocioł DCG » ndz paź 08, 2006 20:21

hmmm bo jeździ identyczny i ma na końcu sportowy tłumik, a kata i środkowy ma wywalony i na wolnych obrotach chodzi jak seria a przy dużym obciązeniu ładnie i dosyć głośno bulgocze, czytałem kiedyś też tu na forum ze ktoś miał końcowy sportowy i słabo go było słychać a po wycięciu środkowego było o wiele głośniej, i teraz sam nie wiem co myśleć :/



Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1002
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » ndz paź 08, 2006 23:13

Kocioł DCG pisze:końcowy sportowy i słabo go było słychać a po wycięciu środkowego było o wiele głośniej, i teraz sam nie wiem co myśleć :/
No dokładnie tak jest


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pn paź 09, 2006 05:55

Kocioł DCG, oczywiście zrobisz jak zechcesz. Jednak moja rada podyktowana doświadczeniem to : nie usuwaj środka. Jeśli chcesz to załóż jakąś fajną sportową końcówkę, Głośny wydech jest dobry ale tylko na chwilę. W normalnej eksploatacji jest to naprawdę uciążliwe.



Awatar użytkownika
Ozzy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: sob paź 29, 2005 22:29
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Ozzy » pn paź 09, 2006 12:41

Wywaliłem u siebie środkowy tłumik i katalizator do tego mam sportowy końcowy. Jak podjeżdżałem w nocy pod blok to sąsiedzi robili mi awantury i alarmy się włączały :) Po miesiącu musiałem zakładać spowrotem środek. Efekt był fajny ale na dłuższą metę bolała głowa.


[url=http://www.allegro.pl/item135424374_glowica_vw_golf_iii_1_8_8v.html][size=150][color=blue][b]SPRZEDAM GŁOWICĘ DO REGENERACJI WRAZ Z OSPRZĘTEM[/b][/color][/size][/url]

Awatar użytkownika
Kocioł DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
Lokalizacja: Ålgård

Post autor: Kocioł DCG » śr paź 11, 2006 20:02

ja własnie nie chce hałasu tylko żeby chodził cały czas jak seria ale jak depne do oporu to żeby był jakiś powązniejszy dźwięk niż seryjny basik... a poza tym mam wyaplony środkowy i dziwne dźwięki z niego czasem dochodzą, jak sie w niego puknie to wszytsko lata w środku... wstawienie nowego oryginału to mi sie wydaje kiepska inwestycja, więc tak własnie myśle co bedzie jak go wytne



Awatar użytkownika
piotrek1313
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotrek1313 » śr paź 11, 2006 20:52

Jak go wytniesz to bedziesz musial zaplacic za dorobienie rurki i wydaje mi sie ze koszt materialow + robocizna wyjdzie ci minimum 50zl, a ja placilem za srodkowy tlumik 2xalu do 16V cos kolo 120-130zl na wroclawskiej gieldzie. Zakladasz i jedziesz :) Ja na takim lumiku mam juz zrobione 10kkm i jest zamontowany w aucie 1,5 roku i jak na razie wyglada prawie jak nowy :)

A jak chcesz sportowego dzwieku to zostaje tylko sportowy koncowy tlumik (ale to raczej drogi bajer), buczaca koncowka, albo... z tego co zauwazylem to ludzie ktorzy maja wypalona/wyzarta przez rdze dziure w tlumiku odczuwaja efekt przyjemnego buczenia/bulgotania, czyli mozesz sobie przewiercic gdzies tlumik ale to raczej :rotfl:
Generalnie to odradzam buczacy tlumik, bo podejrzewam ze by ci szybko dal w kosc. Jak jezdze po miescie to nie wiem jak "co niektorzy" wytrzymuja w swoich autach dluzej niz 20 minut na tydzien :grin:



Awatar użytkownika
Kocioł DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
Lokalizacja: Ålgård

Post autor: Kocioł DCG » śr paź 11, 2006 23:36

mój oryginalny też po 13 latach wygląda jak nowy ... zero rdzy ale w środku to jest cmentarz... buczącego nie chce , ma chodzić głośnoo przyspieszaniu a nie przy jeździe ze stałą prędkością, a z tego co zauwązyłem to jak se ktoś ma końcowy sportowy to cały czas coś buczy lub pierdzi



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 397 gości