PROBLEM!!! Z KOLUMNA KIEROWNICZA!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adzien77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt sty 04, 2005 11:12
Lokalizacja: BIESZCZADY
Kontakt:

PROBLEM!!! Z KOLUMNA KIEROWNICZA!!!

Post autor: Adzien77 » czw lut 24, 2005 10:36

Słuchajcie mam problem z kolumna kierowniczą w moim MK1! A mianowicie zaczyna coraz ciezej chodzic i nie wiem czy da sie ja jakos naprawic bo nigdy tego nie robiłem i czy bede musiał kupic nowa! mam nadzieje ze nie! jesli da sie to naprawic to poradzcie co i jak zrobic zeby było ok!A jesli trzeba kupic nowa to ile mnie to bedzie kosztowało??? Pozdrawiam!!!



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » czw lut 24, 2005 14:35

moze wystarczy nasmarować, nieiem jak to tam jest, albo poprostu wymienić łożeska.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
Adzien77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt sty 04, 2005 11:12
Lokalizacja: BIESZCZADY
Kontakt:

Post autor: Adzien77 » czw lut 24, 2005 14:45

ja tez nie wiem jak tam jest!!! dlatego pytam! nie wiem czy tam sie wymienic te łozyska jezeli tam wogóle sa! No i jak sie do tego zabrac??? :otepienie:



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » czw lut 24, 2005 17:58

w mk2 przy samej stacyjce jest łożyska, dlatego wnioskuje ze na całej kolumnie bedzie łożyskowanie


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
vorlog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: czw sty 27, 2005 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: vorlog » czw lut 24, 2005 21:21

igor002 pisze:w mk2 przy samej stacyjce jest łożyska, dlatego wnioskuje ze na całej kolumnie bedzie łożyskowanie
Zgadza się, jedno u góry, drugie na dole, ale czy jesteś pewny, że to kolumna? Może masz zatarte przeguby na zwrotnicach, krzyżaki na kardanach lub samą przekładnię?
Jakby co to mam na zbyciu cały zestaw, ale były dwa rodzaje w MK I, napisz jaki rocznik posiadasz.


Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » czw lut 24, 2005 22:24

problem przerabiałem.... trzeba zdemontowac przekładnie kierowniczą (maglownice ta co jest w komorze silnika ) rozebrac na czesci pierwsze wytrzec do sucha ,nasmarowac.Po jednej i drugiej stronie w maglownicy sa takei tulejki teflonowe one lubia sie przesuwac i przycieraja ten pret co chodzi lewo prawo w maglownicy... trzeba te tulejki wbic na swoje miejsce i lekko przyklepac z gory zeby sie nei przesuwały i bedzie git...u znajomego jak to było to najpier sie ciezko kreciło a potem dwoma rękoma było trzeba krecic kierownica i kiera nie odbijała wogule...



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt lut 25, 2005 01:07

w kolumnie nie ma lozysk tylko sa plastikowe slizgi,tulejki jezeli to chodzi o Mk1 oczywiscie.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 318 gości