Gasnie i szarpie gdy wjedzie w kałuze
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Gasnie i szarpie gdy wjedzie w kałuze
Witam z moim MK3 ostatni czasdzieje sie cos nei dobrego po pierwsze nie zawsze chce razno po nicy odpalic mozna go ciagac i ciagac i pupa dzis zas zaskoczył mnie czyms innym bo podczas jazdy wjechałem w dosyc spora kałuze,autko nagle mi zgasło,odpaliło za pierqwszym razem z bólem i potem przez pre kilometrów szarpało.Kable i swiece mam nówki..juz nie mam siły i pomysłów a wogóle to zajrzalem pod maske i gdy autko chodzi i zdejme jedną ze swiec i chodzi tylko na 3 to na cewce pojawia sie iskra(przebicie czy co-od tego to moze byc ze nie chce palic??)
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
i powiem jeszcze ze mam autko bardzo obnizone ze ledwo nad ziemią stoi i kazdy wiekszy dołek kończy sie zawadzeniem o asfalt.Dis jak jechałem rozpedzony i wpadłem w zaspe do az snieg do góry poleciał tak spojler zderzaka zebrał ia utko nagle zgasło ja otwieram maske a tam nie widac silnika sam snieg!!!zaczeło sie troche dymic bo w końcu wsio gorace a tu snieg.Wyczysciłem(chyba zeszło mi sie ze 30min)z grubsza silnik ale miałem problemy z odpaleniem gdy opaliłem strasznie szarpał póxniej blo w miare oki do nast razy wjechania w kałuze i dalej ja w/w
ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
Tez mi wtedy piszczy pasek i zapala sie kontrolka ladowania. Czy orginalnie byly takie obudowy? Widzialem na Allego do sprzedania ale drogo i nie wiem czy uniwersalne do II-jek czy jak?79Adam79 pisze:Moze nie masz obudowy spodu silnika-ja w swoim mk2 nie mam czegoś takiego i bardzo żałuje bo po wjechaniu w kałuże pasek alternatora piszczy-w poprzednim aucie zdjałem obudowe pod silnikiem bo była popękana i pewnego razu czekałem 2 godziny az aparat zapłonowy wyschnie po wjechaniu w kałuże
Ja bym nawet taką nieoryginalna kupił(podobno w mk2 w niektórych były osłony a w mk3 to nie wiem ale sa takie na allegro) tylko kasy nie maemge pisze:Tez mi wtedy piszczy pasek i zapala sie kontrolka ladowania. Czy orginalnie byly takie obudowy? Widzialem na Allego do sprzedania ale drogo i nie wiem czy uniwersalne do II-jek czy jak?79Adam79 pisze:Moze nie masz obudowy spodu silnika-ja w swoim mk2 nie mam czegoś takiego i bardzo żałuje bo po wjechaniu w kałuże pasek alternatora piszczy-w poprzednim aucie zdjałem obudowe pod silnikiem bo była popękana i pewnego razu czekałem 2 godziny az aparat zapłonowy wyschnie po wjechaniu w kałuże
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
WitamHaiFisch pisze:sonda znajduje sie w puszcze katalizatora sprawdziłem właśniećwikła pisze:a moze mi ktos doklądnie wytłumaczyc gdzie znajduje sie sonda lambda???ta od gazu to wiem!!
a nie czasami w kolektorze wydechowym? Patrzac od gory tuz za silnikiem od lewej strony komory silnika jest latwy dostep do niej.
pozdrawiam
WitamHaiFisch pisze:sonda znajduje sie w puszcze katalizatora sprawdziłem właśniećwikła pisze:a moze mi ktos doklądnie wytłumaczyc gdzie znajduje sie sonda lambda???ta od gazu to wiem!!
a nie czasami w kolektorze wydechowym? Patrzac od gory tuz za silnikiem od lewej strony komory silnika jest latwy dostep do niej.
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 256 gości