Gasnie i szarpie gdy wjedzie w kałuze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Gasnie i szarpie gdy wjedzie w kałuze

Post autor: ćwikła » śr lut 23, 2005 21:12

Witam z moim MK3 ostatni czasdzieje sie cos nei dobrego po pierwsze nie zawsze chce razno po nicy odpalic mozna go ciagac i ciagac i pupa dzis zas zaskoczył mnie czyms innym bo podczas jazdy wjechałem w dosyc spora kałuze,autko nagle mi zgasło,odpaliło za pierqwszym razem z bólem i potem przez pre kilometrów szarpało.Kable i swiece mam nówki..juz nie mam siły i pomysłów a wogóle to zajrzalem pod maske i gdy autko chodzi i zdejme jedną ze swiec i chodzi tylko na 3 to na cewce pojawia sie iskra(przebicie czy co-od tego to moze byc ze nie chce palic??)



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » śr lut 23, 2005 21:17

Musisz zwalniać. Zalewasz aparat zapłonowy !


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » śr lut 23, 2005 21:22

Hmm no własnie chyba nie bo po zdjeciu kopułki jest sucho wszedzie:(


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

79Adam79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob lis 20, 2004 16:51
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 79Adam79 » śr lut 23, 2005 21:22

Moze nie masz obudowy spodu silnika-ja w swoim mk2 nie mam czegoś takiego i bardzo żałuje bo po wjechaniu w kałuże pasek alternatora piszczy-w poprzednim aucie zdjałem obudowe pod silnikiem bo była popękana i pewnego razu czekałem 2 godziny az aparat zapłonowy wyschnie po wjechaniu w kałuże



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » śr lut 23, 2005 22:27

ano nie mam obudowy a wogóle takie cos jest w mk3???było to orgilnalnie montowane??


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » śr lut 23, 2005 22:31

i powiem jeszcze ze mam autko bardzo obnizone ze ledwo nad ziemią stoi i kazdy wiekszy dołek kończy sie zawadzeniem o asfalt.Dis jak jechałem rozpedzony i wpadłem w zaspe do az snieg do góry poleciał tak spojler zderzaka zebrał ia utko nagle zgasło ja otwieram maske a tam nie widac silnika sam snieg!!!zaczeło sie troche dymic bo w końcu wsio gorace a tu snieg.Wyczysciłem(chyba zeszło mi sie ze 30min)z grubsza silnik ale miałem problemy z odpaleniem gdy opaliłem strasznie szarpał póxniej blo w miare oki do nast razy wjechania w kałuze i dalej ja w/w


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

HaiFisch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt paź 29, 2004 18:20
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW JETTA mk2

Post autor: HaiFisch » śr lut 23, 2005 22:32

kumpel miał objawy szarpania jak wjechał w kałuże a przyczyną tego było że miał kable naderwane od sondy lambda przy wtyczce i woda się tam dostawała


[url=http://www.tkk.org.pl]TUNING KLUB KRAKÓW[/url]

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » śr lut 23, 2005 22:34

a moze mi ktos doklądnie wytłumaczyc gdzie znajduje sie sonda lambda???ta od gazu to wiem!!


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
emge
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt lut 08, 2005 20:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: emge » śr lut 23, 2005 22:54

79Adam79 pisze:Moze nie masz obudowy spodu silnika-ja w swoim mk2 nie mam czegoś takiego i bardzo żałuje bo po wjechaniu w kałuże pasek alternatora piszczy-w poprzednim aucie zdjałem obudowe pod silnikiem bo była popękana i pewnego razu czekałem 2 godziny az aparat zapłonowy wyschnie po wjechaniu w kałuże
Tez mi wtedy piszczy pasek i zapala sie kontrolka ladowania. Czy orginalnie byly takie obudowy? Widzialem na Allego do sprzedania ale drogo i nie wiem czy uniwersalne do II-jek czy jak?



HaiFisch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt paź 29, 2004 18:20
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW JETTA mk2

Post autor: HaiFisch » śr lut 23, 2005 23:01

ćwikła pisze:a moze mi ktos doklądnie wytłumaczyc gdzie znajduje sie sonda lambda???ta od gazu to wiem!!
sonda znajduje sie w puszcze katalizatora sprawdziłem właśnie


[url=http://www.tkk.org.pl]TUNING KLUB KRAKÓW[/url]

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » śr lut 23, 2005 23:33

ja mialem na kompie bład zwarcie masy sondy ale mechanior powiedziałze to od gazu w chwili gdy autko przełacza sie z benzola na gaz


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

79Adam79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob lis 20, 2004 16:51
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 79Adam79 » czw lut 24, 2005 00:31

emge pisze:
79Adam79 pisze:Moze nie masz obudowy spodu silnika-ja w swoim mk2 nie mam czegoś takiego i bardzo żałuje bo po wjechaniu w kałuże pasek alternatora piszczy-w poprzednim aucie zdjałem obudowe pod silnikiem bo była popękana i pewnego razu czekałem 2 godziny az aparat zapłonowy wyschnie po wjechaniu w kałuże
Tez mi wtedy piszczy pasek i zapala sie kontrolka ladowania. Czy orginalnie byly takie obudowy? Widzialem na Allego do sprzedania ale drogo i nie wiem czy uniwersalne do II-jek czy jak?
Ja bym nawet taką nieoryginalna kupił(podobno w mk2 w niektórych były osłony a w mk3 to nie wiem ale sa takie na allegro) tylko kasy nie ma :crazy: , ale zawsze coś by pomogła w jesieni i zimie, a tym bardziej jeśli auto jest obniżane (nasze drogi niestety dobre są chyba tylko dla wersji cross country lub jeepów)-mam już dosyć oglądania syfu po otwarciu maski, nawet zboirnik wyrównawczy płynu chłodniczego musze szmatą przetrzeć żeby zorientować się ile mam borygo



MekkaB

Post autor: MekkaB » czw lut 24, 2005 11:02

HaiFisch pisze:
ćwikła pisze:a moze mi ktos doklądnie wytłumaczyc gdzie znajduje sie sonda lambda???ta od gazu to wiem!!
sonda znajduje sie w puszcze katalizatora sprawdziłem właśnie
Witam
a nie czasami w kolektorze wydechowym? Patrzac od gory tuz za silnikiem od lewej strony komory silnika jest latwy dostep do niej.
pozdrawiam



MekkaB

Post autor: MekkaB » czw lut 24, 2005 11:03

HaiFisch pisze:
ćwikła pisze:a moze mi ktos doklądnie wytłumaczyc gdzie znajduje sie sonda lambda???ta od gazu to wiem!!
sonda znajduje sie w puszcze katalizatora sprawdziłem właśnie
Witam
a nie czasami w kolektorze wydechowym? Patrzac od gory tuz za silnikiem od lewej strony komory silnika jest latwy dostep do niej.
pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 256 gości