[Mk3] Dziwny objaw (niskie obroty) przy jeździe na rezerwie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
GRIsha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: pn maja 09, 2005 09:48
Lokalizacja: IłaVWa
Kontakt:

Post autor: GRIsha » wt paź 10, 2006 08:39

nijou pisze:po montażu silniczka trzeba zrobić tzw. adaptację przepustnicy
Jeżeli chcesz zrobić dobrze do końca to by wypadało

pozdr :pub:



nijou
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 13:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: nijou » wt paź 10, 2006 10:12

Zapytałem o to samo na forum autocentrum i tam chłopaki twierdzą, że w monowtryskach Boscha NIE ROBI się adaptacji przepustnicy. Facet na stacji Boscha twierdził że to będzie konieczne. I bądź tu mądry :\


pzdr > nijou

Awatar użytkownika
GRIsha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: pn maja 09, 2005 09:48
Lokalizacja: IłaVWa
Kontakt:

Post autor: GRIsha » wt paź 10, 2006 11:10

Powiem Ci tak - serwis zawsze zaleca adaptację przepustnicy po takim zabiegu. Jednak sporo osób z naszego forum po czyszczeniu przepustnicy czy wymianie krokowca nie adaptowało przepustnicy i jeżdżą, nic się nie dzieje. Zalecenie producenta znasz. Jeżeli nic z obrotami po wymianie krokowca się nie dzieje, to zostaw przepustnicę w spokoju. A twierdzenie forumowiczów autocentrum że coś się robi, bo tak, bez żadnego uzasadnienia, jest bzdurne. Jak nie masz pojęcia jaka jest procedura w takich przypadkach, bezpiecznie jest zastosować się do zaleceń producenta

pozdr :pub:



nijou
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 13:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: nijou » śr paź 11, 2006 10:05

Rozwiązanie było proste - klema zdjęta na 30 minut uzdrowiła maszynkę. Chodzi jak złoto, dzieki wszystkim za podpowiedzi!


pzdr > nijou

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 408 gości