[MK2] gaśnie lub obniża mocno obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2] gaśnie lub obniża mocno obroty
mam golfa mk2 silnik 1,8 na pierburgu 2e jak go odpale to ma przez pare minut podwyzszone obroty i opdrazu jakby sie ssanie zamkło i gaśnie lub spadająmocno obroty ze czesie cała budą.Robi też tak jak jest ciepły raz trzyma obroty równy 1000 rusze kawałek stane i ma 500 lub nawet gaśnie co to może być ważne jest to że robi tak samo na gazie i na benzynie moc ma jak diabli idzie jak tzreba tylko z obrotami fiksuje pomocy
mam też scirocco z tym samym silnikiem od 7 lat nim smigam i dotej pory nic takiego mi nie zrobiło.
mam też scirocco z tym samym silnikiem od 7 lat nim smigam i dotej pory nic takiego mi nie zrobiło.
Ostatnio zmieniony pn paź 09, 2006 23:44 przez nikos3011, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Bo masz skomplikowany gaźnik 2E2. Dużo tam jest rzeczy które mogły sie zepsuć i dać takie objawy. Najpierw sprawdź wszystkie wężyki szczelność wspomagania hamulców i szczelność podstawki gaźnika. A w ogole wpisz sobie w gogle "niedomagania Pierburg 2E2 i cała instrukcje sprawdzania dostaniesz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
MAM PIERBURGA 2E A NIE 2E2 TO DWA RÓŻNE NIEMAM WYCIEKÓWPaweł Marek pisze:Bo masz skomplikowany gaźnik 2E2. Dużo tam jest rzeczy które mogły sie zepsuć i dać takie objawy. Najpierw sprawdź wszystkie wężyki szczelność wspomagania hamulców i szczelność podstawki gaźnika. A w ogole wpisz sobie w gogle "niedomagania Pierburg 2E2 i cała instrukcje sprawdzania dostaniesz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
mylisz się, nie ma takiego gaźnika 2E. To tylko pierwszy człon nazwynikos3011 pisze:MAM PIERBURGA 2E A NIE 2E2 TO DWA RÓŻNE NIEMAM WYCIEKÓW
Jeśli masz w 1.8 orygialny gaźnik to jest to 2E2
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Przemo_87
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: śr gru 07, 2005 19:20
- Lokalizacja: Bytom/Ruda Śląska
- Kontakt:
Dobrze piszesz,nalezy sprawdzic podstawe pod gaznikiem Jak cos mam na sprzedaż podstawe pod gaznik o numerze 050 129 761c. Postaram jutro dołaczyć zdjeciebomberxl pisze:Sprawdzić wypada przede wszystkim podstawę pod gaźnikiem.Miałem dokładnie to samo i właśnie na gazie i na benz.Ciągnął lewe powietrze.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=17467 Wiecej Modów juz nie bedzie...:(
Kupie VW golf II,III gt lub gti albo Seata Toledo GT to 6 tyś :)
Kupie VW golf II,III gt lub gti albo Seata Toledo GT to 6 tyś :)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie skorzystasz bo masz auto z zupełnie innym układem zasilania czyli wtryskiem paliwa. Załóż nowy temat, podaj w nim markę pojazdu, typ silnika (nie wystarczy że w profilu masz to napsane)Ja_Sha_Taan pisze:ja mam takie same szopki z moim polo
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- bomberxl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 640
- Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
nikos3011 sprawdź w końcu podstawę gaźnika(dobra jest pianka nawet do golenia),ale zaraz pewnie ktoś będzie się nabijał.......
Później obejrzyj świeczki,kabelki i takie tam kopułkę i palec.
Coś więcej może sie napisze wtedy.
Później obejrzyj świeczki,kabelki i takie tam kopułkę i palec.
Coś więcej może sie napisze wtedy.
no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ja pierwszy. Polecam wyłącznie dezodorant marki "Brutal".bomberxl pisze:nikos3011 sprawdź w końcu podstawę gaźnika(dobra jest pianka nawet do golenia),ale zaraz pewnie ktoś będzie się nabijał.......
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ale jesteś uparty
na korpusie gaźnika po stronie pasażera masz owszem napisane 2E, ale jak zerkniesz ciut wyżej i w tył to masz tam wybite małymi cyferkami numerki. I dopiero po nich poznasz jaki to gaźnik porównując z serwisówką.
W dwójkach 1,8 był tylko 2E2, w 1,6 2EE lub 2e2, w 1,3 2E3. (takie sa 3 rodzaje w sumie czyli 2E2, 2EE, i 2E3
możesz mieć takie numerki:
0271259015 to jest silnik GU
lub 0271259015Q i to jest z silnika RH
Nieco inne sa końcówki oznaczeń (litera na końcu numeru) w automatach.
Czyli 2E to powiedzmy typ gaźnika, a kolejny znak oznacza podtyp.
na korpusie gaźnika po stronie pasażera masz owszem napisane 2E, ale jak zerkniesz ciut wyżej i w tył to masz tam wybite małymi cyferkami numerki. I dopiero po nich poznasz jaki to gaźnik porównując z serwisówką.
W dwójkach 1,8 był tylko 2E2, w 1,6 2EE lub 2e2, w 1,3 2E3. (takie sa 3 rodzaje w sumie czyli 2E2, 2EE, i 2E3
możesz mieć takie numerki:
0271259015 to jest silnik GU
lub 0271259015Q i to jest z silnika RH
Nieco inne sa końcówki oznaczeń (litera na końcu numeru) w automatach.
Czyli 2E to powiedzmy typ gaźnika, a kolejny znak oznacza podtyp.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
ok a czy na ten kolektor moge osadzic jakis mniej zakrecony gaznik łatwiejszy w obsłudze bez wiekszych przerubek??Paweł Marek pisze:Ale jesteś uparty
na korpusie gaźnika po stronie pasażera masz owszem napisane 2E, ale jak zerkniesz ciut wyżej i w tył to masz tam wybite małymi cyferkami numerki. I dopiero po nich poznasz jaki to gaźnik porównując z serwisówką.
W dwójkach 1,8 był tylko 2E2, w 1,6 2EE lub 2e2, w 1,3 2E3. (takie sa 3 rodzaje w sumie czyli 2E2, 2EE, i 2E3
możesz mieć takie numerki:
0271259015 to jest silnik GU
lub 0271259015Q i to jest z silnika RH
Nieco inne sa końcówki oznaczeń (litera na końcu numeru) w automatach.
Czyli 2E to powiedzmy typ gaźnika, a kolejny znak oznacza podtyp.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 188 gości