Jak ulepszyc silnik GX?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » śr lut 23, 2005 18:39

no to czemu ja mam silnik GX i mam j-jetronic ?????? i duzo osub tak ma a wy piszecie ze byly tylko je-jetronic
oco chodzi


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » śr lut 23, 2005 18:45

sciagnij sobei ksiazke do mkII jest na forum i zobacz w opisie silnika!!



Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » śr lut 23, 2005 18:56

no mam k-jetronic


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » śr lut 23, 2005 19:43

No to nie wiem napisalem jak w ksiazce jest bo nei wiem po czym pozanc chociaz mam takowy silnik do sprzednai :) na module sterujacym z podsyzbia mam napisane samo JETRONIC BOSCH 0 280 800 042 (043) i 321 906 563 B to jaki to w koncu jest :) KE-.... i J-...



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » śr lut 23, 2005 20:38

taz pisze:
Michael G60 pisze:KE-Jetronic ma zawsze sonde i kata!

Co w tym dziwnego ???

Jaka rzadkość????
Z tego co ustaliłem to ten GX jest na k-jecie. Prosze dokładniej czytać temat. I po co w k-jecie sonda lambada????
To widocznie ma przebite numerki.

GX = KE-JEtronic


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » śr lut 23, 2005 20:42

marceliii pisze:Sory że się wtrącam nie na temat,ale czy w digi przy wolnych obrotach też ma miejsce regulacja składu mieszanki za pomoca regulacji ilości powietrza?
:)
A jeśli tak czy to by mogło byc przyczyna gaśniecia mojego PF jak jest zimny na niskich obrotach?
Pozdro

Ten cytat jest z forum:

"DIGIJET I DIGIFANT elektroniczne wtryski wielopunktowe pracujace przewaznie w pojedynczej
sekwencji choc spotkalem juz podwojna i poczworna w ktorym dawka paliwa jest okreslana za pomoca
przeliczen sygnalow z kilku czujnikow( predkosci walu temperatur powietrza i plynu sondy lambda uchylenie
przepustnicy cisnienie bezwzgledne/masa powietrza) "


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Ciekawe rzeczy piszecie

Post autor: olozwirski » śr lut 23, 2005 21:28

Ja mam silnik GX, wlasnie zrobilem 580 km na 50 litrach, wychodzi
8,6/100 normalna jazda po miescie. Rekord oszczednosci 6,9/100 autostrada w Szwecji.



Awatar użytkownika
malutki gti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt lis 05, 2004 23:37
Lokalizacja: >>>GLIWICE
Kontakt:

Post autor: malutki gti » śr lut 23, 2005 21:32

siemanko ja tez mam gx i mam go na k-jetronic mam go z kompem lambda i katem


PS jesli pali ci 15 l na sete to sprawdz czy nie masz walnietego erduktor paliwa moj gx pali rowna dyszke a jak mialem walniety reduktor to palil jak swinia laem mu za 30 zl i zrobilem jakies 50 km wymienilem mu reduktor i rodzielacz wtryskow i teraz chodzi jak laleczka POZDRO


UCZUCIA ZAGUBILEM UTRACILEM TO CO PIEKNE :(

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr lut 23, 2005 23:20

Michael i co mam wniskować z tego co napisałeś?
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » śr lut 23, 2005 23:51

marceliii pisze:Michael i co mam wniskować z tego co napisałeś?
:(
Też chciałbym wiedzieć. :jezor: Staram się pomóc.
Po Świętach szukam GTI na Digifancie...!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr lut 23, 2005 23:53

Spoko,dzięki za dobre chęci.
:D


No cóż , na sprzedaż
:(

Robert Raburski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Robert Raburski » czw lut 24, 2005 22:18

Jeżeli można wtrącić też mam GX-a na K-jetronic i mam sondę i kompa.Mam pytanie jak sprawdzić czy rozdzielacz paliwa jest ok


MK3 TDI może kiedyś

Awatar użytkownika
andrew6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt paź 19, 2004 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: andrew6 » czw lut 24, 2005 23:03

Elo takze jestem posiadaczem GX i spalanie gazu po regulacji u gazowców 8-9 trasa, 11-12 miasto.... z tym ze jak zaczną się problemy z autem to mechanicy cos szybko zaczynają zwalać wine na instalacje gazową :helm: , ostatnio chcieli mi nawet caly wtrysk wymieniac :grin: .



Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » pt lut 25, 2005 11:15

ja bylem w warsztacie zeby mi sprawdzili na kompie co jest przyczyna duzego spalania BP, to niemieli takiego wtrysku jak ja mam k-jetronic mieli tylko ke-jetronic, ale okazalo sie ze mam za bogata mieszanke paliwa wyregulowali na wolnych obrotach, ale na wysokich jest zle wiec bede dawal do naprawy ten moj wtrysk. moje spalanie bp to 20 L na 100km :(


Danger War Machine Incoming

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości