O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Kubus20
- VW Baron
- Posty: 3221
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontakt:
KamilW, pewnie więcej osób się zdecyduje jak gaźnik przejdzie testy przez zimę i wszystko będzie chodziło jak trzeba. No i jak LPG będzie pacało jak trzeba.
Ja jeśli tej zimy będą znowu problemy z Pierburgiem i Twój patent na ssanie okaże się niezawodny, będę chciał zmienić Pierburga na wiosnę...
A i jeszcze raz wielkie podziękowania za tak profesjonalne zajęcie się tematem.
Pozdro
Ja jeśli tej zimy będą znowu problemy z Pierburgiem i Twój patent na ssanie okaże się niezawodny, będę chciał zmienić Pierburga na wiosnę...
A i jeszcze raz wielkie podziękowania za tak profesjonalne zajęcie się tematem.
Pozdro
- wojtass4
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: czw lut 09, 2006 20:56
- Lokalizacja: Skarżysko - Kamienna
- Kontakt:
Witam wszystkich
To mój pierwszy post chociaż forum przeglądam już od jakiegoś czasu ale do rzeczy:
Korzystając z porady Kamila i ja zmieniłem pierburga na webera z tym że jako materiał na kryze użyłem tekstolitu - materiał jest bardziej wytrzymały od aluminium ale też łatwy w obróbce. Teraz tylko trochę się męcze z dolotem bo jak na razie nie mam pomysłu na to i jest prowizorka mam nadzieję że się to wkrótce zmieni.
A tak w ogóle posiadam LPG
pozdrawiam
To mój pierwszy post chociaż forum przeglądam już od jakiegoś czasu ale do rzeczy:
Korzystając z porady Kamila i ja zmieniłem pierburga na webera z tym że jako materiał na kryze użyłem tekstolitu - materiał jest bardziej wytrzymały od aluminium ale też łatwy w obróbce. Teraz tylko trochę się męcze z dolotem bo jak na razie nie mam pomysłu na to i jest prowizorka mam nadzieję że się to wkrótce zmieni.
A tak w ogóle posiadam LPG
pozdrawiam
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
z kąd dorwałeś tekstolit(gdzie można go kupić)i jakiej grubości podstawkę wykonałeś. nie mam dostępu do takiego aluninium a tekstolit może jak nie kupię to załatwię,ogólnie weberowanie chyba znów się przesunie(patrz podpis)wojtass4 pisze:Witam wszystkich
To mój pierwszy post chociaż forum przeglądam już od jakiegoś czasu ale do rzeczy:
Korzystając z porady Kamila i ja zmieniłem pierburga na webera z tym że jako materiał na kryze użyłem tekstolitu - materiał jest bardziej wytrzymały od aluminium ale też łatwy w obróbce. Teraz tylko trochę się męcze z dolotem bo jak na razie nie mam pomysłu na to i jest prowizorka mam nadzieję że się to wkrótce zmieni.
A tak w ogóle posiadam LPG
pozdrawiam
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Moze napisalbys jak sobie poradziles z LPG. (tzn jak zmiesciles wszystko pod maska)wojtass4 pisze:Witam wszystkich
Korzystając z porady Kamila i ja zmieniłem pierburga na webera z tym że jako materiał na kryze użyłem tekstolitu - materiał jest bardziej wytrzymały od aluminium ale też łatwy w obróbce. Teraz tylko trochę się męcze z dolotem bo jak na razie nie mam pomysłu na to i jest prowizorka mam nadzieję że się to wkrótce zmieni.
A tak w ogóle posiadam LPG
pozdrawiam
- wojtass4
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: czw lut 09, 2006 20:56
- Lokalizacja: Skarżysko - Kamienna
- Kontakt:
Hmm, wszedłem do dziadka garażu patrzę i jest akurat znalazłem płytę o grubości 10 mm nie wiem gdzie można go kupić ale z mojej płyty to była wykonana chyba jakaś skrzynka z bezpiecznikami tzn. bezpieczniki były do tego przykręcone.
A co do LPG to wlasnie nie zmieściłem jeszcze wszystkiego i cały czas myślę jak zrobić dolot porządny.
Jak tylko dorwe aparat to postaram się wrzucić fotki mojej konstrukcji bo na razie to tylko w telefonie mam a kabla też do tego nie mam i
Pozdrawiam
A tekstolit prawdopodobnie można dostać w hurtowni elektrycznej
A co do LPG to wlasnie nie zmieściłem jeszcze wszystkiego i cały czas myślę jak zrobić dolot porządny.
Jak tylko dorwe aparat to postaram się wrzucić fotki mojej konstrukcji bo na razie to tylko w telefonie mam a kabla też do tego nie mam i
Pozdrawiam
A tekstolit prawdopodobnie można dostać w hurtowni elektrycznej
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
No gratuluje kolejnemu smialkowi. Dzisiaj w moim gazniku zawitalo automatyczne ssanie... dziele sie pierwszysmi opiniami.
Musialem wymienic orginalna dysze ssania i zmienic ja na ta z 126p. Wowczas ssanie dziala dobrze. Do tego jest podstawka z alu i zamontowany na niej silniczek regulacji reflektorow. Czujnik uruchamiajacy musialem niestety kupic bo styk G jest sterowany z plusa. Wiec trzeba bylo dopasowac czujnik... i okazalo sie ze po swapie deski mialem fajny luzny czujnik od wskaznika no i podlaczone. Silniczek jest podlaczony z dzwignia przez sprezynke.
Efekt dzialania jest taki:
Odpala na cyk jak pierburg i wchodzi na obroty ok 1500. Cale urzadzenie pracuje az do osiagniecia 35 st celcjusza i obroty nigdy nie spadaja ponizej 900. No i wyglada na to ze moge zapomniec o tym ze mam webera z przed 20 lat...
A tak poza tematem, co jest ze wszystkie moje tematy i posty sa usuwane bez wyraznego powodu... zarty sobie ktos robi czy jak?
Musialem wymienic orginalna dysze ssania i zmienic ja na ta z 126p. Wowczas ssanie dziala dobrze. Do tego jest podstawka z alu i zamontowany na niej silniczek regulacji reflektorow. Czujnik uruchamiajacy musialem niestety kupic bo styk G jest sterowany z plusa. Wiec trzeba bylo dopasowac czujnik... i okazalo sie ze po swapie deski mialem fajny luzny czujnik od wskaznika no i podlaczone. Silniczek jest podlaczony z dzwignia przez sprezynke.
Efekt dzialania jest taki:
Odpala na cyk jak pierburg i wchodzi na obroty ok 1500. Cale urzadzenie pracuje az do osiagniecia 35 st celcjusza i obroty nigdy nie spadaja ponizej 900. No i wyglada na to ze moge zapomniec o tym ze mam webera z przed 20 lat...
A tak poza tematem, co jest ze wszystkie moje tematy i posty sa usuwane bez wyraznego powodu... zarty sobie ktos robi czy jak?
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
znlazlem ebonit i jak nieznajde jutro migomatu aby pospawac auto chyba zrobie swapa, na informacje co do pracy silnika na lpg(wkretki) musicie i tak poczekac bo gaz dzis wyjezdzilem a z urwana belka nigdzie niepojade,a ebonit caly czas byl pod reka-w prostowniku do akumulatora
sorki za brak polskich liter ale cos mi siadlo w kompie-w gg sa polskie litery,w offisie tez a w firefoxie dzis padly
sorki za brak polskich liter ale cos mi siadlo w kompie-w gg sa polskie litery,w offisie tez a w firefoxie dzis padly
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Jeżeli chodzi o linkę ssania (kilka postów wcześniej) - może dałoby radę wykorzystać tę od diesla? Oryginalnie montowana była zamiast zaślepki po lewej stronie kierownicy, pod licznikiem.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
mam pewno pytanie-obreys uszczelki mojego webera jest wiekszy niz obrys otworu w kolektorze pod webera-czy jak zrobie podstawke z przelotem weberowski bedzie ok czy trzeba zrobic podstawke o przelotach webera czy moze dodatkowo powiekrzyc otwor w kolektorze aby byl taki jak w weberze
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
u mnie byly takie same, niby nie jest to niezbedne. Ale jak to powiekszysz to bedzie optymalnie bo nie beedzie oporow ssania.t-tas pisze:weberowski bedzie ok czy trzeba zrobic podstawke o przelotach webera czy moze dodatkowo powiekrzyc otwor w kolektorze aby byl taki jak w weberze
zerknij na allegro, tam duzo osob sprzedaje ksiazke Trzeciaka pt.: Gaznik i to jest najlepsza serwisowka. Mozna ja miec juz za 10 zl w domu.wojtass4 pisze:Koledzy a może macie jakąś serwisówkę do tego gaźnika?
[ Dodano: Sob Paź 07, 2006 21:09 ]
Swieze informacje ktore pewnie niektorych zainteresuja...
Predkosc max mojego samochodu to rowne 120 mph... czyli 192 km/h...
Spalanie z ostatniego miesiaca to 7,5 litra na 100 km
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 80 gości