O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

Awatar użytkownika
Kubus20
VW Baron
VW Baron
Posty: 3221
Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kubus20 » czw paź 05, 2006 21:53

KamilW, pewnie więcej osób się zdecyduje jak gaźnik przejdzie testy przez zimę i wszystko będzie chodziło jak trzeba. No i jak LPG będzie pacało jak trzeba.

Ja jeśli tej zimy będą znowu problemy z Pierburgiem i Twój patent na ssanie okaże się niezawodny, będę chciał zmienić Pierburga na wiosnę...

A i jeszcze raz wielkie podziękowania za tak profesjonalne zajęcie się tematem.

Pozdro :pub:



Awatar użytkownika
wojtass4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lut 09, 2006 20:56
Lokalizacja: Skarżysko - Kamienna
Kontakt:

Post autor: wojtass4 » pt paź 06, 2006 10:28

Witam wszystkich

To mój pierwszy post chociaż forum przeglądam już od jakiegoś czasu ale do rzeczy:

Korzystając z porady Kamila i ja zmieniłem pierburga na webera z tym że jako materiał na kryze użyłem tekstolitu - materiał jest bardziej wytrzymały od aluminium ale też łatwy w obróbce. Teraz tylko trochę się męcze z dolotem bo jak na razie nie mam pomysłu na to i jest prowizorka :D mam nadzieję że się to wkrótce zmieni.
A tak w ogóle posiadam LPG :okej:

pozdrawiam



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pt paź 06, 2006 14:18

wojtass4 pisze:Witam wszystkich

To mój pierwszy post chociaż forum przeglądam już od jakiegoś czasu ale do rzeczy:

Korzystając z porady Kamila i ja zmieniłem pierburga na webera z tym że jako materiał na kryze użyłem tekstolitu - materiał jest bardziej wytrzymały od aluminium ale też łatwy w obróbce. Teraz tylko trochę się męcze z dolotem bo jak na razie nie mam pomysłu na to i jest prowizorka :D mam nadzieję że się to wkrótce zmieni.
A tak w ogóle posiadam LPG :okej:

pozdrawiam
z kąd dorwałeś tekstolit(gdzie można go kupić)i jakiej grubości podstawkę wykonałeś. nie mam dostępu do takiego aluninium a tekstolit może jak nie kupię to załatwię,ogólnie weberowanie chyba znów się przesunie(patrz podpis)


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
virus666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn mar 28, 2005 10:55
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: virus666 » pt paź 06, 2006 14:36

wojtass4 pisze:Witam wszystkich


Korzystając z porady Kamila i ja zmieniłem pierburga na webera z tym że jako materiał na kryze użyłem tekstolitu - materiał jest bardziej wytrzymały od aluminium ale też łatwy w obróbce. Teraz tylko trochę się męcze z dolotem bo jak na razie nie mam pomysłu na to i jest prowizorka :D mam nadzieję że się to wkrótce zmieni.
A tak w ogóle posiadam LPG :okej:

pozdrawiam
Moze napisalbys jak sobie poradziles z LPG. (tzn jak zmiesciles wszystko pod maska)



Awatar użytkownika
wojtass4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lut 09, 2006 20:56
Lokalizacja: Skarżysko - Kamienna
Kontakt:

Post autor: wojtass4 » pt paź 06, 2006 15:53

Hmm, wszedłem do dziadka garażu patrzę i jest :D akurat znalazłem płytę o grubości 10 mm :okej: nie wiem gdzie można go kupić ale z mojej płyty to była wykonana chyba jakaś skrzynka z bezpiecznikami tzn. bezpieczniki były do tego przykręcone.

A co do LPG to wlasnie nie zmieściłem jeszcze wszystkiego i cały czas myślę jak zrobić dolot porządny.

Jak tylko dorwe aparat to postaram się wrzucić fotki mojej konstrukcji bo na razie to tylko w telefonie mam a kabla też do tego nie mam i :ass:

Pozdrawiam

A tekstolit prawdopodobnie można dostać w hurtowni elektrycznej



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pt paź 06, 2006 20:19

No gratuluje kolejnemu smialkowi. Dzisiaj w moim gazniku zawitalo automatyczne ssanie... dziele sie pierwszysmi opiniami.

Musialem wymienic orginalna dysze ssania i zmienic ja na ta z 126p. Wowczas ssanie dziala dobrze. Do tego jest podstawka z alu i zamontowany na niej silniczek regulacji reflektorow. Czujnik uruchamiajacy musialem niestety kupic bo styk G jest sterowany z plusa. Wiec trzeba bylo dopasowac czujnik... i okazalo sie ze po swapie deski mialem fajny luzny czujnik od wskaznika :) no i podlaczone. Silniczek jest podlaczony z dzwignia przez sprezynke.

Efekt dzialania jest taki:
Odpala na cyk jak pierburg i wchodzi na obroty ok 1500. Cale urzadzenie pracuje az do osiagniecia 35 st celcjusza i obroty nigdy nie spadaja ponizej 900. No i wyglada na to ze moge zapomniec o tym ze mam webera z przed 20 lat... :D

A tak poza tematem, co jest ze wszystkie moje tematy i posty sa usuwane bez wyraznego powodu... zarty sobie ktos robi czy jak?



Awatar użytkownika
wojtass4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lut 09, 2006 20:56
Lokalizacja: Skarżysko - Kamienna
Kontakt:

Post autor: wojtass4 » pt paź 06, 2006 20:46

KamilW, a może wrzucisz jakieś fotki jak to wygląda bo muszę przyznać pomysł ciekawy, zresztą jak i cała przeróbka :bigok:
a swoją drogą to może posiadasz fotki, których nie zamieściłeś na forum, jeśli tak to może moge je dostać na maila??

pozdrawiam



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pt paź 06, 2006 20:54

Co do fotek to ostatnio moj komputer mial zapasc... i niestety fotki sie poszly p...
Ale nie ma zle. Mam na oku nowego webera i bede go przygotowywal na jeszcze wyzszym poziomie niz obecnego. Jak bede robil to zamieszcze foty razem z suplementem do porady. napisz cos o spalaniu.



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pt paź 06, 2006 21:41

znlazlem ebonit i jak nieznajde jutro migomatu aby pospawac auto chyba zrobie swapa, na informacje co do pracy silnika na lpg(wkretki) musicie i tak poczekac bo gaz dzis wyjezdzilem a z urwana belka nigdzie niepojade,a ebonit caly czas byl pod reka-w prostowniku do akumulatora
sorki za brak polskich liter ale cos mi siadlo w kompie-w gg sa polskie litery,w offisie tez a w firefoxie dzis padly


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
wojtass4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lut 09, 2006 20:56
Lokalizacja: Skarżysko - Kamienna
Kontakt:

Post autor: wojtass4 » pt paź 06, 2006 22:12

Mi się jeszcze nie udało zmierzyć spalania bo nowy licznik dopiero do mnie idzie :D jak dojdzie to przeprowadzę testy ale jedno jest pewne, jeżdżę tyle samo a stacje odwiedzam jakby rzadziej :bigok:

Koledzy a może podrzucicie jakiegoś pomysła na dolot bo już sam nie wiem jak to powinno wyglądać :|



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob paź 07, 2006 01:11

Jeżeli chodzi o linkę ssania (kilka postów wcześniej) - może dałoby radę wykorzystać tę od diesla? Oryginalnie montowana była zamiast zaślepki po lewej stronie kierownicy, pod licznikiem.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » sob paź 07, 2006 14:51

mam pewno pytanie-obreys uszczelki mojego webera jest wiekszy niz obrys otworu w kolektorze pod webera-czy jak zrobie podstawke z przelotem weberowski bedzie ok czy trzeba zrobic podstawke o przelotach webera czy moze dodatkowo powiekrzyc otwor w kolektorze aby byl taki jak w weberze


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
wojtass4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lut 09, 2006 20:56
Lokalizacja: Skarżysko - Kamienna
Kontakt:

Post autor: wojtass4 » sob paź 07, 2006 19:34

Ja zrobiłem otwór pod webera z kolektorem wolałem nic nie kombinować a i tak jest dobrze :bigok: tylko qrde przez to że nie mam odpowiedniego dolotu to nie mogę sobie wyregulować tego wszystkiego :|
Koledzy a może macie jakąś serwisówkę do tego gaźnika?



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » sob paź 07, 2006 21:02

t-tas pisze:weberowski bedzie ok czy trzeba zrobic podstawke o przelotach webera czy moze dodatkowo powiekrzyc otwor w kolektorze aby byl taki jak w weberze
u mnie byly takie same, niby nie jest to niezbedne. Ale jak to powiekszysz to bedzie optymalnie bo nie beedzie oporow ssania.
wojtass4 pisze:Koledzy a może macie jakąś serwisówkę do tego gaźnika?
zerknij na allegro, tam duzo osob sprzedaje ksiazke Trzeciaka pt.: Gaznik i to jest najlepsza serwisowka. Mozna ja miec juz za 10 zl w domu.

[ Dodano: Sob Paź 07, 2006 21:09 ]
Swieze informacje ktore pewnie niektorych zainteresuja...
Predkosc max mojego samochodu to rowne 120 mph... czyli 192 km/h...
Spalanie z ostatniego miesiaca to 7,5 litra na 100 km



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 80 gości